וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-בני יהודה: סלמי: "צריך רק גול אחד כדי לנצח"

חלוצו של לחמן מתכונן למפגש עם השכונה ומודע לבעיה של ההתקפה הגרועה בליגה. הזהובים רוצים לסיים את סיפור ההישרדות

"ניצול המצבים שלנו לא מקסימלי, אבל הבקענו צמד מול מכבי. בשבת צריך גול אחד כדי שננצח", אמר היום (חמישי) אלנתן סלמי, חלוצה של הפועל פ"ת, לקראת משחק קבוצתו נגד בני יהודה (שבת, 17:05). סלמי הוא חלק מגלריית החלוצים השחונה של אייל לחמן, אשר כבשה רק 16 שערים ב-23 מחזורי ליגה (0.7 שערים למחזור).

אחת הסיבות למאזן הגרוע, לפי טענת פתח תקוה, אינו מצוי רק ברגלי השחקנים, כי אם גם באנשי המשרוקית. באיגוד השופטים הוחלט לשבץ במשחקי הקבוצה רק שופטים בכירים, אולם במלאבס טוענים שזה לא בדיוק עזר להם, אחרי שבמשחק מול מכבי ת"א במחזור הקודם, נגזל מהקבוצה פנדל מוצדק שלא נשרק. "אם היינו מנצחים אז השופטים לא היו מהווים בעיה עבורנו. אני לא בטוח שהעניין איתם נעשה בכוונה, אבל נראה שיותר קל לשרוק נגד הפועל פ"ת. באופן כללי נראה שכשהמצב לא טוב, אז כל דבר הוא נגדך", סיכם סלמי את הטענות.

מול הזהובים ייחסר מאמן הקבוצה אייל לחמן את הקשר צ'קה גאדיאגה שפצוע בברכו ואינו מתאמן כרגע. גאדיאגה מצטרף במצבת הפצועים לחלוץ סעיד מקאסי שסובל מקרע בשריר וייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. מוטי קקון, אברימה סילה והרצל לוי סובלים מפציעות קלות, אך מתאמנים עם הקבוצה, ויהיו כשירים בשבת. עידן סרור המרצה עונש הרחקה יצפה בחבריו מהיציע.

אוהדי הקבוצה ממשיכים במחאתם כלפי מצב המועדון ואתמול (רביעי) הפגינו כ-30 מהם מול ביתו של הבעלים רונן אלעד. "אנחנו מתכוונים להסביר לרונן אלעד שהוא מוביל אותנו לאבדון", אמר אחד האוהדים, שדרש יחד עם חבריו לדעת להיכן נעלם הכסף ממכירתם של טוטו תמוז ויוסי שבחון בקיץ האחרון. בשבוע שעבר פוצצו האוהדים את אימון הקבוצה וקיללו את לחמן לעיני השחקנים. נראה כי רק ניצחון על בני יהודה ירגיע אולי את הרוחות במלאבס, אחרת הפגנות מסוג זה יהפכו שכיחות יותר ויותר.

הנהלת הקבוצה יצאה במבצע לקראת משחקי הבית של הסיבוב השלישי. בשבת ימכרו בקופות האיצטדיון מנויים לכל חמשת המשחקים של הסיבוב השלישי במחיר של 200 שקלים והוא תקף לכל גיל. כרטיסים למשחק מול הזהובים יעלו 50 שקלים למבוגר, 25 לנוער ו-10 שקלים לנשים. בנוסף, תערך מכירה מוקדמת של כרטיסים בקופות האיצטדיון (שישי, 14:00-16:00) במחיר של 10 שקלים לנוער, חייל ונשים.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, רמי עמאר, אברימה סילה, מאור בוזגלו, שמעון אבו חצירא; אלנתן סלמי.

לסיים את פרק ההישרדות

בבני יהודה סופרים כבר 11 משחקים ללא הפסד, אך מודעים לעובדה שחרף פער שמונה הנקודות מהקו האדום הישארותם בליגה עדין לא הובטחה סופית. הזהובים יתמודדו מול נועלת הטבלה בידיעה שניצחון, יבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגה ויאפשר לשחרר המון אוויר לקראת המשך הסיבוב.

המאמן ניצן שירזי התבטא מספר פעמים השבוע בנוגע ליריבה שמצפה לו וטען שאין בליגה קבוצה שצריכה את הנקודות יותר מאשר קבוצתו של אייל לחמן. בשכונה לא התעלמו ממשחקם הטוב של המלאבסים מול מכבי ת"א.

לרשותו של שירזי יעמוד סגל כמעט מלא, כאשר היחיד שיחסר הוא הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ', שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי וייעדר כשבועיים. את מקומו בקישור האחורי ייתפוס אימורו לוקמן שסיים לרצות עונש הרחקה. לעומתו, יחזור לסגל המגן אלי אברבנל, שנעדר כחודש וחצי והחלים מפציעה טורדנית בגיד האכילס. איציק עזוז לא התאמן השבוע באופן סדיר עקב מתיחה בברך והוא בספק. שירזי ימשיך לתת אשראי להרכב שפתח בשבוע שעבר.

"הכל תלוי בגישה ובמוכנות שלנו, אנחנו צריכים את הנקודות לא פחות מהפועל פתח תקווה, אם לא יותר", כך אמר בלם הקבוצה יאיר אזולאי והיטיב לבטא את תחושת השחקנים. אזולאי, שיתופקד שוב בעמדת המגן הימני, הוסיף: "אנחנו רוצים לגמור כמה שיותר מהר את מאבקי התחתית. הרבה טמון בחשיבה בראש. זה משחק שתלוי בהקרבה של כולם. נבוא מוכנים ואני מאמין שאפשר להבטיח מחר את סיפור ההישארות".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, יישה ודראן, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, מטה בטורינה, אסי בלדוט, ראובן עובד, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully