וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה מתעקש להיות אופטימי

8.3.2007 / 7:17

אחרי התבוסה לטאו, 94:73, מאמן מכבי ת"א פוצץ מסיבת עיתונאים בגלל מפגינים, ולמרות הכל הצהיר: "זה רק משחק אחד"

מכבי ת"א הובסה בויטוריה 94:73, במה שנראה כנקודת שפל חדשה בעונה של הקבוצה הצהובה, וסגר שבוע עגם לקבוצות הישראליות באירופה אחרי ההדחה של הפועל ירושלים יממה לפני כן.

אבל צרות באות בשלשות, וההפסד במגרש הוא אולי הבעיה הקטנה יותר של סגנית אלופת אירופה השבוע. במהלך מסיבת העיתונאים של נוון ספאחיה, פרצו מפגינים פרו-פלסטיניים אל החדר בו התקיימה המסיבה, וקראו קריאות קשות לכיוונו של המאמן. בתגובה נטש ספאחיה את המקום תוך שהוא מסנן "זה פשוט סקנדל". יש לציין שבמהלך כל המשחק קראו אוהדי טאו קריאות אנטישמיות לעבר שחקני מכבי ואף השליכו מספר בקבוקים לעבר הספסל הצהוב.

זה הכל? לא ממש. רוני זינגר-חרותי מ"הארץ" מוסיפה: שרון ששון נתפס בסוף השבוע האחרון בהרצליה בעת שנהג בשכרות, ורישיונו נשלל במקום ל-30 ימים. כיוון שרמת האלכוהול בדמו לא היתה גבוהה במיוחד, רכבו לא הוחרם. העונש המינימלי על נהיגה בשכרות הוא שלילה לחודשיים, אך כיוון שלששון אין עבירות קודמות הוא עשוי לספוג עונש על תנאי.

"הם הרבה יותר טובים מאיתנו"

לפני שנטש את מסיבת העיתונאים, הספיק ספאחיה להתייחס למשחק: "קודם כל אני מבקש לברך את טאו על עוד ניצחון נהדר. אני חושב שהם אחת מהקבוצות האירופאיות הטובות ביותר כרגע. הם בכושר מצוין, ואני מקווה שהם יוכלו להתמיד בכך באפריל כדי שנוכל לראות אותם משחקים כך בשלבים הגבוהים. ההסבר לתבוסה שלנו הוא פשוט - כרגע הם קבוצה טובה יותר, אולי לא טובה ב-21 נקודות יותר, אבל טובה יותר בסופו של דבר. ההפרש הגדול הגיע בגלל הגישה הגרועה שלנו במחצית הראשונה, אבל זה היה רק משחק אחד ועלינו להמשיך לעבוד קשה ולהאמין ביכולתנו להעפיל לשלב הבא ביורוליג".

ניקולה וויצ'יץ': "אני חושב שהפתיחה הגרועה שלנו היא ההסבר להפרש בו הפסדנו הערב. ההסבר המרכזי להפסד הוא שהם היו הרבה יותר טובים מאיתנו. אנחנו חווים הרבה עליות וירידות, וזאת הבעיה שלנו לכל אורך העונה. אבל אנחנו חייבים להישאר מרוכזים ולנסות להגיע לשלב הבא, בלי לחשוב על שום דבר אחר".

עוזר מאמן טאו, שהחליף את ולימיר פראסוביץ' על הקווים, היה מרוצה מתפקוד קבוצתו: "באופן כללי שיחקנו טוב מאוד הערב. נכון שלא היינו עקביים לכל אורך המשחק, היו לנו כמה עליות וירידות במהלכו. בנוסף ביצענו כמה טעויות בהגנה, אבל בסך הכל עשינו עבודה טובה ואני מרוצה מהמשחק שלנו. קלענו הרבה נקודות, אבל רבות מהן הגיעו אחרי עבודה הגנתית טובה. אני מרוצה במיוחד מהגישה של השחקנים. המשכנו להיאבק למרות שפתחנו פער גדול".

"נושא הג'נרל מנג'ר בכלל לא עלה לדיון"

שמעון מזרחי סיפר על התחושות בקבוצה ל"עושים ספורט": "טאו היא קבוצה מצוינת, והעונה הזאת הם טובים מאיתנו. ניקולה היה חולה, וגם שחקנים אחרים היו מתחת לרמתם. אתם רגילים לראות מכבי שדורסת כל קבוצה, ולמרות שהעונה זה לא ככה - עוד ניצחון יביא אותנו לשלב ההצלבה. התוצאה היא מה שקובעת בסופו של דבר".

"כל הספקולציות לעונה הבאה עדיין לא מבוססות", אמר מזרחי, והגיב לתוכניות שחשף רענן כץ: "נושא הג'נרל מנג'ר בכלל לא עלה לדיון. לאודריך ובאסטון יש חוזים ב-NBA, ולא פנינו אליהם. אנחנו חושבים על העונה הבאה, אבל לאו דווקא על השחקנים האלה. גם השם של פיני גרשון לא עלה. לספאחיה יש חוזה לעונה, ובדרך כלל אנחנו מכבדים חוזים".

"קשה למאמן זר להתאקלם, בייחוד שכולם מחפשים אותו ושואלים למה לא מאמן ישראלי", המשיך מזרחי, "יש לו רזומה מפואר, ואי אפשר להגיד שהוא לא מתאים. גם השחקנים הם שנה ראשונה בקבוצה, ולא מספיקים להתיישר. אני לא חושש מאובדן האליפות. הפסדנו את הגביע, אנחנו עדיין מובילים את הליגה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully