וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גמרה לחגוג ומתחילה לעבוד

הכתומים ניצלו את היום החופשי כדי לקחת חלק בפעילות חג פורים למען ילדים. קובצ'ביץ' ייעדר מהמפגש מול הפועל פ"ת, אברבנל בספק

בבני יהודה ניצלו את היום החופשי לטובת פעילות למען הקהילה. שחקני הקבוצה יחד עם המאמן ניצן שירזי הגיעו היום (שני) לתחנת רכבת מרכז כדי לקחת חלק באירוע שקיימה עמותת "גדולים מהחיים", שיזמה מספר פעולות למען ילדים חולי סרטן, לכבוד חג הפורים. השחקנים חילקו ארטיקים מתנת "שטראוס", הספונסרית של בני יהודה, חילקו חתימות וניצלו את האירוע כדי לשמח את הילדים בשירים וריקודים.

מחר תחזור הקבוצה לפעילות כדי להתכונן למשחק החוץ בשבת, מול הפועל פ"ת. מגן הקבוצה אלי אברבנל שנעדר מאימונים כחודש וחצי עקב פציעה בגיד אכילס, שב אתמול לאימונים ויינסה להגביר את הקצב בכדי להיות כשיר במאת האחוזים לקראת המפגש מול קבוצת נעוריו.

מי שבוודאות לא יישחק בפתח תקווה הוא הקשר הרוויה קובצ'ביץ' שנפצע בשבת נגד כפר סבא, וסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. הקרואטי שעבר אמש בדיקות נצטווה לנוח לפחות שבועיים. הקשר אימורו לוקמן סיים לרצות עונש הרחקה עקב צהובים וייחזור לסגל בשבת.

בבני יהודה ירצו לחזור עם 3 נקודות מפתח תקווה בכדי להבטיח באופן סופי את ההישארות בליגה. בשכונה יודעים שהפסד בשבת עלול להחזיר את הקבוצה בחזרה לתוך הקלחת הבוערת בתחתית וייעשו הכל בכדי שזה לא יקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully