וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "אנחנו שודדים עם בגדי ספורט"

ניצן שירזי יודע שהוא גנב נקודה, אחרי שיישה השווה לבני יהודה ל-1:1 מול הפועל כפ"ס בזמן הפציעות. יבואה (85) כבש ראשון לכפ"ס

הפועל כפ"ס נפרדו היום (שבת) ב-1:1 דרמטי, עם שני שערים שנכבשו בעשר הדקות האחרונות. המחליף סמואל יבואה כבש עבור כפר סבא בדקה ה-85, אחרי שאניימה הדף פנדל של דנין. הבלם הקרואטי יישה השווה לכתומים בטיל אדיר מ-25 מטרים, וקבע 1:1 בכפר סבא.

שתי הקבוצות למעשה רוצות שהעונה הזאת כבר תיגמר, לפני שהן יסתבכו בתחתית. ככה זה נראה במחצית הראשונה. הרמה הנמוכה תאמה את האמביציה של השחקנים, וכמעט שלא התרחשו אירועים ליד שני השערים. בדקות האחרונות אומנם נרשמו מעט אירועים, אבל ה-1:1 הזה בעיקר מבטיח לנו ששתי הקבוצות ימשיכו להיראות רגועות וחסרות נחישות עד לתום העונה.

בני יהודה ממשיכה את הרצף שלה ללא הפסדים (11), אך היא איבדה את הרוויה קובאצ'ביץ', שסובל מקרע בשריר האחורי וייעדר שבועיים. בכפר סבא מתנחמים בעוד הישארות משעממת.

מהלך המשחק

דקה 36 - כנפו נשלח לתוך הרחבה, ומעשרה מטרים אלכסונית מהשער בעט חזק. אניימה הדף לקרן את ההזדמנות היחידה במחצית הראשונה המשעממת.

דקה 47 - טעות קשה של תבריזי, שלא שולף את הצהוב השני לדג'אני, שתופס מאחור בבירור את בן לוז.

דקה 60 - ישראלביץ' הגביה, וכנפו, לבד ברחבה, נגח מארבעה מטרים החוצה.

דקה 65 - עובד הגביה כדור קרן, בלדוט נגח למשקוף.

דקה 68 - אבו בקרי בעט חלש מ-20 מטר, אניימה הדף לרגלי דוארטה, שבעט לגופו של השוער.

דקה 85 - גול! דומב תפס בדקה את דוארטה, השופט שרק לפנדל. אלירן דנין בעט, אניימה הדף, ישראלביץ' מסר את הרוחב ליבואה, שגילגל פנימה. 0:1 לכפ"ס.

דקה 88 - כרטיס אדום לאלירן דנין, שהכשיל מאחור את בלדוט.

דקה 90+3 - גול! ודרן יישה שלח טיל אדיר מ-25 מטרים, 1:1 מדהים, שער המחזור.

הרכבי הקבוצות:
בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, ודרן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ' (יניב אלול, 77), קובי דג'אני, מטה בטורינה (אלי ביטון, 58), ראובן עובד, אסי בלדוט, ליאור אסולין.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, עמנואל פאפו, דאגלס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין, אביחי ידין, יעוזה אבו בקרי, בן לוז (סמואל יבואה, 58), גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו (שלו מנשה, 77), ז'וזה דוארטה.

"אנחנו שודדים עם בגדי ספורט"

כובש השער לכתומים, ודראן יישה: "אמרתי לקובאצ'ביץ' עוד לפני המשחק שאני אכבוש היום, אפילו לא ידעתי שאנחנו בתוספת הזמן. ביקשתי מניצן לעלות למעלה, כמו שהייתי עושה בקרואטיה, ואני שמח שזה נכנס. גם אחרי שספגנו נשארנו מרוכזים, ואנחנו מאושרים מהנקודה. חשוב לדעת להילחם עד סוף המשחק".

"יישה ביקש ממני לשחק למעלה, ולא היה לנו מה להפסיד, והוא נתן גול גדול משום מקום, עם טכניקה של עושה משחק", אמר ניצן שירזי, "אנחנו שודדים עם בגדי ספורט, לקחנו נקודה שלא הגיעה לנו. אנחנו מסרבים להפסיד, למרות שהיכולת היום הייתה כמו של קבוצה שרוצה להפסיד. כפר סבא שלטה ברוב המשחק, אבל אנחנו ממשיכים ברצף של 11 משחקים ללא הפסד. התרחקנו מהתחתית הבוערת, למרות שהכח לא נותנת לנו לברוח. אם נתרחק עוד 3-4 נקודות מהרצליה נהיה בטוחים".

מאמן כפ"ס, אלי אוחנה: "המזל היה לצד בני יהודה, וגם ביום כזה - שאנחנו מפסידים נקודות חשובות שיכלו להדביק אותנו למרכז הטבלה - לפחות התרחקנו בעוד נקודה מהתחתית. חבל שאנחנו לא נצמדים לשישייה הראשונה. נקווה שבשבוע הבא נבטיח סופית את הישארותנו בליגה, במשחק ראש בראש מול הרצליה. ההתוצאות היום בליגה היו לא צפוות, וכנראה שכבר אין חשיבות לבית או חוץ. הליגה שוויונית, אפשר לנצח ולהפסיד לכל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully