וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "יש לנו סיבה טובה לדאגה"

26.2.2007 / 11:44

וונגר חושש מעונש ההתאחדות האנגלית בשל התגרה בגמר גביע הליגה מול צ'לסי. אלרדייס איבד תקווה להגיע עם בולטון לליגת האלופות

ארועי גמר גביע הליגה בו צ'לסי ניצחה אתמול (שני) את ארסנל 1:2, עוד ישפיעו של שתי הקבוצות הלונדוניות בשבועות הקרובים. התיגרה בין שחקני שתי הקבוצות בתוספת הזמן, אשר העיבה על המעמד המכובד, ופציעתו של קפטן צ'לסי ג'ון טרי בתחילת המחצית השנייה, קיבעו את הגמר כאחד הסוערים והבלתי נשכחים בתולדות המפעל.

התיגרה בתוספת הזמן של המשחק פרצה כאשר קולו טורה הגיב בחריפות לתיקול של קשר צ'לסי מיקל. עמנואל אבואה גם לא אהב את התיקול בעמיתו לקבוצה, נכנס בווין ברידג' והפיל את המגן השמאלי של צ'לסי על הדשא. מרגע זה כבר לא היה כדורגל באיצטדיון המילניום, ושני המאמנים נכנסו כדי להפריד בין הנצים.

אחרי שהתייעץ עם עוזריו, החליט שופט המשחק הווארד ווב לשלוח החוצה את מיקל, טורה ועמנואל אבדיור ולשלוף צהוב לפרנק למפרד וססק פבריגאס.

"אני בטוח שהשחקנים והקבוצות ייענשו ועם ההתאחדות האנגלית יש לנו סיבה טובה לדאגה", אמר ונגר והוסיף, "חבל שכך שקרה מה שקרה, כי היה משחק טוב והוגן ואנשים לא יזכרו אותו כל כך". מאמן התותחנים כבר מתכונן לעונש שקבוצתו תספוג: "הרגשתי שהוחלפו כמה מהלומות, לאו דוקא רק מצדנו".

ונגר שעוד קודם לכן התעמת מילולית עם ז'וזה מוריניו לא סבור שהיתה לכך השפעה על השחקנים: "אני לא יודע אם אני אחראי למה שקרה בגלל מה שקרה ביני למוריניו. אם אני אשם, אני אעמוד בזה. פשוט היה מתח ושני הצדדים רצו לנצח".

"התפרצתי למגרש כדי לוודא שהעניין לא יתפתח לכדי אירוע חמור. רציתי להרגיע את המצב, ואולי טעיתי וסיגלתי לעצמי כוחות שאין לי".

ז'וזה מוריניו חשב שהקטטה היתה מכוערת, אבל נסבלת: "לפעמים אנשים בוגרים מאבדים שליטה על רגשותיהם. אי אפשר להעניש שחקן כי משהו קרה. אם מיקל עשה משהו שגוי, זה לא תפקידי רק להעניש אותו, אלא מתפקידי לחנכו".

עמנואל אדבאיור שסירב לרדת מכר הדשא, ומחה נמרצות על החלטת השופט, נגרר החוצה על ידי עסיין התותחנים גארי לווין. חלוץ נבחרת טוגו לא מבין מדוע יש טעם לפגם בהתנהגותו: "אני לא התכוונתי להכות את השופט, רק רציתי לדעת מדוע הוא הרחיק אותי. אני לא חושב שעשיתי משהו רע".

"חשבנו על ג'ון במהלך המשחק"

לקטטה בתוספת הזמן קדמה פציעתו של מי אם לא ג'ון טרי, שחווה עונה איומה מבחינה פיזית. קפטן צ'לסי שוב נפצע, כשעלה לנגיחה ונפגע בפניו מבעיטה לא מכוונת של דיאבי. טרי שכב על הדשא דקות ארוכות ללא תנועה, ופונה לבסוף באלונקה מהמגרש כשהוא מחוסר הכרה.

דידייה דרוגבה, כוכב המשחק ומבקיע צמד השערים שהעניק לצ'לסי את תוארה הראשון העונה, התייחס לפציעתו של הקפטן ג'ון טרי, שפונה במהלך המשחק לבית החולים, ולעובדה שהוא חזר בסיומו כדי לחגוג עם החברים בכחול. "זה יום מוזר", אמר חלוץ מחוף השנהב, "ניצחנו ואנחנו שמחים כי חשבנו עליו בזמן המשחק. ג'ון הראה את האופי שלו והאישיות יוצאת הדופן שלו, וזו הסיבה לזה שהוא הקפטן שלנו".

בולטון ואלרדייס איבדו תקווה להגיע לליגת האלופות

מנג'ר בולטון סם אלרדייס איבד את תקוותו להגיע לליגת האלופות, אחרי התבוסה 4:1 לטוטנהאם. הוונדררס מדורגים במקום החמישי בליגה, רק 2 נקודות מתחת לארסנל, אבל לתותחנים יש שני משחקים חסרים במאזן.

אלרדייס, שיודע שארבע הקבוצות הראשונות תגענה לליגת האלופות, הפך אחרי התבוסה לפסימי במיוחד: "התבוסה לטונהאם היתה ההבדל בין שמירת הסיכוי לליגת האלופות ובין איבודו, ואני חושב שאיבדנו אותו. כדי לרדוף אחרי ארסנל וליברפול, היה עלינו להשיג לפחות נקודה מהמשחק הזה".

"טוטנהאם בכושר מצוין, אבל אני מאוכזב מהצורה בה התגוננו והקלנו עליהם", הוסיף המאמן שקבוצתו היתה ביתרון של שחקן החל מהדקה ה-35, לאחר הרחקת התרנגול רובי קין. "התמקדנו כל השבוע בעצירת התקפתה של טוטנהאם, אבל אחרי 21 דקות כבר היינו בפיגור. הזאפטה ההגונה הזו הגיעה לנו", סיכם המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully