וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי זכתה בגביע הליגה, טרי הובהל לבי"ח

25.2.2007 / 17:27

הקבוצה של מוריניו גברה 1:2 על ארסנל מצמד של דרוגבה, וולקוט כבש לתותחנים. קפטן צ'לסי פונה לאחר שספג מכה בפנים, תיגרה פרצה בסיום

צ'לסי לקחה את התואר הראשון שלה העונה וזכתה בגביע הליגה האנגלי, לאחר שניצחה 1:2 את ארסנל מצמד של דרוגבה באיצטדיון המילניום בקרדיף.

המשחק היה סוער והסתיים עם לא פחות משלושה מורחקים בעקבות קטטה בדקות הסיום, ופציעה חמורה של ג'ון טרי, קפטן צ'לסי. טרי פתח בהרכב לאחר שהחלים במהירות מפתיעה מהפציעה בקרסול שהיתה אמורה להשבית אותו במשחק אבל פונה לבית החולים מחוסר הכרה לאחר שנפגע בפניו במחצית השניה. ארסן ונגר המשיך לתת אשראי לצעירים שהביאו את ארסנל עד לגמר, ולא הרכיב את תיירי הנרי ויינס להמן.

צ'לסי - ארסנל 1:2

התותחנים פתחו טוב, לחצו על השער של פטר צ'ך כשז'וליו בפטיסטה וססק פברגאס מגיעים להזדמנויות. בדקה ה-12 המאמץ השתלם, דיאבי העביר כדור מצויין לתיאו וולקוט, שלא התבלבל ובטיל לרשת כבש. 0:1 לארסנל.

מהדקה ה-15 החלק ההתקפי של צ'לסי נכנס לפעולה, כשבאלאק, למפארד ושבצ'נקו מריצים את הכחולים להתקפות משותפות. בדקה ה-20 הקשר הגרמני מסר מקו החצי לדרוגבה שפרץ מימין, קלט את הכדור בתיבת החמש והשחיל אותו בין הרגליים של השוער המחליף מנואל אלמונייה, 1:1.

הקבוצה של מוריניו קיבלה ביטחון לאחר השער, למפארד והחלוץ מחוף השנהב יצרו לחץ התקפי, אבל הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתיקו 1:1.

בפתיחת המחצית השניה הצלה נהדרת של צ'ך לאחר בעיטה של וסיריקי דיאבי מנעה שער בטוח לזכות ארסנל, שהמשיכה לתקוף אבל בדקה ה-56 הגיע האירוע הכי משמעותי של המשחק. קפטן צ'לסי ג'ון טרי שוב נפצע, כשעלה לנגיחה ונפגע בפניו מבעיטה לא מכוונת של דיאבי. טרי שכב על הדשא דקות ארוכות ללא תנועה, ופונה לבסוף באלונקה מהמגרש כשהוא מחוסר הכרה. מנג'ר נבחרת אנגליה, סטיב מקלארן, עזב את מקומו ביציע הכבוד כדי להתלוות לטרי לבית החולים.

מיקאל אסיין עלה במקום טרי והמשחק התחדש, כשצ'לסי בתנופה מודשת מוצאת שוב ושוב את אריאן רובן בחוד ההתקפה, אבל החלוץ לא הצליח לכבוש. גם דרוגבה הגיע למצב טוב, ובדקה ה-74 למפארד הרעיד את הקורה בבעיטה מ-30 מטר שכוונה לפינה הימנית העליונה אבל לא נכנסה. 8 דקות מאוחר יותר שוב למפארד במצב מסוכן, אבל אבואה הציל את ארסנל מספיגה.

בדקה ה-84 צ'לסי שוב מצליחה לכבוש, כשרובן שלח כדור רוחבי מדוייק לראש של דרוגבה המצוין, שנגח פנימה. 1:2 לכחולים.

שבצ'נקו יכול היה לכבוש שער משלו בדקה ה-89, אבל פגע בקורה. השופט הוסיף 7 דקות , בעיקר בשל הפציעה של טרי, ובדקה ה-93 תקרה המונית בכיכובם של למפארד, מיקל, אבואה, ופברגאס. שלושה כרטיסים אדומים נשלפו בעקבות הקטטה, לטורה, לאדבאיור ולמיקל.

לאחר 100 דקות המשחק סוף סוף הסתיים, וצ'לסי חוגגת תואר ראשון לעונה. טרי שב לאיצטדיון לאחר הבדיקות בבית החולים כשהוא עדיין במדי המשחק, והצטרף לחבריו לקבוצה לחגיגות התואר.

וויגאן בורחת

אם לא די בתבוסה של ווסטהאם 4:0 לצ'רלטון אתמול (שבת), בנוסף לעובדה שהפטישים לא ניצחו בליגה מאז ה-17.12.06, הסתבכה היום קבוצתו של יוסי בניון עוד.

וויגאן ניצחה 0:1 את ניוקאסל, ברחה במעט מהאזור המסוכן והשקיעה את הלונדונים מאפטון פארק 9 נקודות מתחת לקו האדום. נולברטו סולאנו החמיץ פנדל לזכות המגפאייז בדקה ה-30 וריאן טיילור כבש מהצד השני, 10 דקות מאוחר יותר, כדי להעניק לחניכיו של פול ג'וול ניצחון.

עידן טל ישב על הספסל אך לא נכנס, וטל בן חיים המושעה כלל לא היה בסגל, בתבוסה של בולטון מול טוטנהאם 4:1. קין כבש צמד לתרנגולים לפני שהושעה עקב ויכוחים עם השופט לפני סוף המחצית הראשונה. קין היה גם זה שנתן את ההזדמנות לבולטון להשיג את השער הבודד שלה במשחק, לאחר שנגע ביד בכדור. ג'נאס כבש שער משלו לטוטנהאם, ולנון הוסיף את הפגיון האחרון בתוספת הזמן.

בכלל, זה לא היה יום מוצלח במיוחד לישראלים בפרמיירשיפ כשגם פורטסמות ומנהלה הטכני אברהם גרנט הובסו 3:0 על ידי בלקבורן, שנהנתה מצמד של נונדה ועוד שער של וורנוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully