וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תבריזי כל הזמן דיבר בצורה בוטה לשחקנים"

רומן רוזנבלט

24.2.2007 / 22:05

הרצליה ונתניה לא נרגעות מהתנהגותו של שופט המשחק ביניהן: "אין לו כוח לרוץ, לכן עצר כל הזמן את המשחק, וגם איחר למחצית השנייה"

במכבי הרצליה הודו הערב (שבת), לאחר ההפסד 1:0 למכבי נתניה, כי הקבוצה משחקת חלש כבר מספר שבועות, ויש צורך בשינויים כדי להישאר בליגת העל. מי שהכעיס מאוד את שחקני שתי הקבוצות היה שופט המשחק איתן תבריזי. התלונות הגיעו בעיקר על צורת התנהלותו של השופט לפני המשחק ובמהלכו ואחד משחקני מכבי הרצליה חשף טפח מהדברים שהתרחשו על כר הדשא בקופסה: "לא יתכן שהוא (איתן תבריזי, ר.ר) ידבר בצורה לא יפה לשחקנים. הוא כל זמן דיבר בצורה בוטה. לאחד משחקני הקבוצה אמר :'גם אתה באת עכשיו לזיין לי בשכל?'".

"איך אפשר להתכונן למשחק כזה, כששעה לפני המשחק השופט עסוק בלהצטלם ועושה רעש בחדר ההלבשה שלו. ככה מתכוננים למשחק? והאיחור שלו למחצית השניה? אם אחת הקבוצות היתה מאחרת היא היתה מקבלת קנס של כמה אלפי שקלים. השחקנים מתקררים והוא ממשיך לשבת בחדר ההלבשה"

לקראת סיום המשחק כשפנה מנהל מכבי הרצליה שלומי קניאס לתבריזי, השופט ענה בצעקה: "אני אעיף אותך מפה וארשום את זה בדו"ח". בנוסף לכך קיימות טענות אצל המפסידה גם כלפי שיפוטו של תבריזי: "אין לו כושר וכוח לרוץ בכלל, ולכן הוא שרק כל הזמן ועצר את המשחק, שגם ככה היה על הפנים", אמרו גורמים בהרצליה.

חלוץ מכבי נתניה סאמד אובודו אוקוצ'ה מתח שריר במהלך המשחק, אבל נראה כי יחזור לאימוני הקבוצה כבר בתחילת השבוע, יחד עם מזואה אנסומבו שריצה עונש השעיה בגין צהובים. ידו של אורי אוזן גובסה בעקבות פציעה מהמשחק עם הרצליה. עקב ניצחונה, מכבי נתניה צפויה לארח את אחת התל אביביות, ואילו הרצליה תצא למשחק חוץ באשדוד או בפתח תקוה מול מכבי.

עטר השתעמם, פרדי דוד כבר שכח את המשחק

בסיומו של המשחק החלש היה ראובן עטר כן כשאמר: "איך אומרים? היה מצ'עמם. נערכנו בהתאם. ראיתי את הרצליה במשחקים האחרונים, וזו קבוצה טובה והתקפית. ניסינו לשחק בסגנון שחשבנו שהם ישחקו. היו לנו הרבה מצבים, הם כמעט ולא הגיעו למצבים. אנחנו כל הזמן חושבים על מקום אחד קדימה. השחקנים כל הזמן מוכיחים לי שהם רוצים יותר".

כשנשאל לגבי עניין פינוי האיצטדיון ומה עדיפותו לשנה הבאה אמר: "אני מקווה שניתן יהיה לשנות משהו ושנשחק גם בשנה הבאה בקופסא. הרי אף אחד לא מחכה לנו כדי להתחיל לבנות פה איך שנעזוב".

מן הצד המפסיד אמר פרדי דוד: "המשחק לא היה מדהים מבחינת שתי הקבוצות. אנחנו דווקא ניסינו לשחק כדורגל. זה אחד מהמשחקים המוזרים שראיתי, לדעתי שיחקו כאן אולי 20 דקות, אבל זה לא הזמן לפרט למה. ספגנו שער מריבאונד ונצטרך להסתכל הלאה. התפתח כאן משחק לא טוב, אבל כבר שכחתי אותו. ננתח את הטעויות ונמשיך הלאה".

לגבי השיפוט אמר המאמן: "הוא לא זה שהכריע את המשחק, אבל כל המעורבים היום במשחק הזה היו ברמה ירודה. את מה שיש לי לומר אמרתי לתבריזי ב-4 עיניים והוא אמר לי שייקח זאת לתשומת ליבו, אני מעריך אותו".

כובש שער הניצחון אמיר טגה: "אני מקדיש את הגול למשפחה שלי שתומכת ואוהבת. שנה שעברה הייתה לי התקדמות ורציתי להמשיך אותה גם השנה, עם בואו של דניאל יאמר. "כשיש חילופי מאמנים, לרוב זה תופס. אצלנו זה תפס ואני שמח על כך".

כשנשאל על כך שנתניה לא דורסת בבית את יריבותיה אמר: "אני רואה שקיבלתם תיאבון. צריך לשחק נכון בכל משחק ומשחק". לגבי שתיקתו הארוכה מאז התאקל עם גוטמן הסביר השוער: "אני מתכוון להמשיך בשתיקה נכון לעכשיו. בבוא היום אגיד את כל מה שיש לי לומר על מה שקרה".

איתן עזריה, מגינה הימני של מכבי הרצליה, אמר: "עוברת עלינו תקופה אחרונה. צפוי לנו סיבוב שלישי מאוד קשה. אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד במשחק היום. באופן כללי לא פעם אנחנו משחקים טוב, אבל חסר הערך המוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully