וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגה סגר את החשבון של עטר

24.2.2007 / 18:44

מאמן מכבי נתניה גבר על האקסית, הרצליה, ממנה פוטר 0:1, משער של אמיר טגה (44). דוד ניפק אבחנה חדה: "לא היה משחק מדהים"

ליגת העל מתקדמת, אבל נראה כי לשחקנים לא נשאר הרבה בקנה. לפחות על פי המשחק שהתקיים היום בקופסא, בו ניצחה מכבי נתניה את מכבי הרצליה 0:1 במסגרת המחזור ה-22.

הרבה ספקות הועלו לגבי קיום המשחק במגרשה הביתי של נתניה, אבל שוב התברר כי אין כמו הבית. הקבוצה של ראובן עטר, שפגש את האקסית, אותה אימן בתחילת העונה והוחלף על ידי דוד, ספגה הפסד אחד בלבד בקופסא. היום היא שוב נעזרה ביתרון הביתיות כדי להשיג שלוש נקודות, שנועלות עשרה משחקים ללא הפסד וממשיכות את הריצה שלה לצמרת.

הקבוצה מעיר היהלומים תקפה לאורך כל המשחק וניצחה אמנם, אולם הייתה חסרת מחץ ולא הצליחה להביא לידי ביטוי באופן משמעותי יותר את יתרונה במגרש לכדי יתרון על הלוח. היכולת הבינונית מינוס של הנתנייתים הספיקה מול הקבוצה של דוד. בדקה ה-44 בעט מוסא סאנוגו כדור מחוץ לרחבה. סקוט היגינס, שוער הרצליה, הדף גרוע לאמצע הרחבה, לרגליים של טגה, המצטיין במגרש, שגילגל בקלילות פנימה. בשביל הדיפות כאלה לא צריך להביא שוער זר.

חניכיו של פרדי דוד שכחו היום מהי המטרה העיקרית בכדורגל - כיבוש שערים, והתגוננו בנמרצות. מלבד שתי רבעי הזדמנויות, יכל לירן שטראובר, לצפות במשחק ואפילו לפצח גרעינים באין מפריע. הקבוצה מהשרון נראתה רע מאוד ועמדה על המגרש בחוסר אכפתיות משווע. האנמיות של ההרצליאנים עוד תעלה להם ביוקר במאבקי ההישרדות.

אגב, הניצחון היום, שבר בצורת של 13 שנים, בהם מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי הרצליה בקופסא במסגרת הליגה העליונה.

מהלך המשחק

דקה 4 - דדי בן דיין שלח כדור ארוך אל עבר איתי שכטר, אבל החלוץ של נתניה לא הצליח להגיע.

דקה 10 - סקוט היגינס יצא לא טוב לכדור מחוץ לרחבה, אך הצליח להרחיקו לפני בוא הסכנה.

דקה 13 - מוסא סאנוגו העביר כדור מצוין ימינה לאמיר טגה, שהגיח בריצה מאחור ובעט. שוער הרצליה קלט בבטחה את הכדור השטוח.

דקה 23 - אמיר טגה השתלט על הכדור בצדה הימני של רחבת ה-16 של הרצליה, עבר את כפיר אדרי ובעט מזווית קשה לשער. ניסיון יומרני שהסתיים בלא כלום.

דקה 42 - הרצליה הצליחה להגיע לרבע הזדמנות, רק 3 דקות לפני תום המחצית הראשונה. הגבהה מצד שמאל פגשה את ראשו של כפיר אדרי. הכדור הגיע ליאניק קאמנאן, ששלח את הכדור אל על.

דקה 44 - גול! נתניה סוף סוף כבשה. מוסא סאנוגו התנהל עם הכדור סמוך לקו ה-16 ושלח בעיטה לשער הרצליה. סקוט היגינס, התעופף, אבל הדף רע היישר לרגלו של טגה, שלא התקשה לכבוש מול הרשת החשופה. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 53 - נתניה המשיכה לתקוף גם במחצית השנייה. זנו בונדאה הרים כדור חופשי מסובב לרחבה ההרצליאנית. איתי שכטר נגח גבוה מעל המשקוף.

דקה 59 - עוד כדור חופשי לנתניה. זנו בונדאה, שלוקח את כל בעיטות העונשין של הקבוצה, ניסה את מזלו, אבל מעל לשער של היגינס.

דקה 72 - אורי אוזן הגביה כדור יפהפה מאגף ימין. איתי שכטר ניתר לגובה רב מעל כל הגנת הרצליה ונגח למשקוף השער והחוצה.

דקה 87 - סאנוגו תעתע בהגנת הרצליה, הכין כדור רוחב לאמיר טגה, שבעט מכ-20 מטרים חצי מטר גבוה.

הרכבים:

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; תמיר כהן (אבישי ז'אנו, 87), אמיר טגה, זנו בונדאה, איתי שכטר (גולן חרמון, 90); אובודו אוקוצ'ה (שי בירוק, 79), מוסא סאנוגו.

מכבי הרצליה: סקוט היגינס; איתן עזריה, יא יא פטי, חיים מלכה, רגב וולק; דייהו דייויס, מהראן ראדי (שי ביטון, 79), עומר בוקסנבוים (שלומי טולדו, 55), כפיר אדרי (אייל טרטצקי, 46); איגור מוסטראליץ', יאניק קאמנאן.

שופט: איתן תבריזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully