וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-בני יהודה: מי יהיה הפרטנר של טוטו?

מזרחי שוב מתקשה להחליט את מי להציב בחוד לצד תמוז בהרכב בית"ר, טוטו רושל המועמד הבכיר. אבו סיאם יפתח אצל הזהובים

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (שישי) בבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מול בני יהודה. במהלך האימון תרגל יוסי מזרחי את ההרכב שיפתח, ומסתמנים שני שינויים בהרכב.

גל אלברמן, שהיה פצוע בשני משחקי הליגה האחרונים, חזר לכושר מלא ותורגל בהרכב; ואילו בחוליית החוד תורגל הברזילאי רושל טוטו לצדו של טוטו תמוז, דבר שלמעשה שולח את חברו קלאבר שוונק לספסל.

במהלך התרגול הטקטי שינה מזרחי מספר פעמים את ההרכב, ואף תרגל לאחר מכן את ז'וזה רמאליו וקלאבר שוונק בהרכב, אך כמו שהדברים נראים כעת, יבצע מזרחי את שני השינויים הללו על מנת לתת רוח חדשה בקבוצה לאחר שני המשחקים הלא טובים מול הפתח-תקואיות.

עמדה נוספת שעליה עדיין מתלבט מזרחי היא עמדת הבלם. שמעון גרשון ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, אך על המקום בהרכב לצדו יתחרו תומר בן יוסף ואריק בנאדו. כרגע נראה כי בן יוסף יפתח, אך מזרחי, כמו שכבר עשה מספר פעמים העונה, יכול לשנות את דעתו סמוך לשריקת הפתיחה.

כלי התקשורת ברומניה מפרסמים כי פבריס פרננדז, קשרה הצרפתי של בית"ר ירושלים לשעבר, חתם לשנתיים וחצי בדינמו בוקרשט, מוליכת הטבלה ברומניה.

ההרכב המשוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני, דרק בואטנג, גל אלברמן (רומאלו), מילובאן מירוסוביץ', מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, קלבר שוונק (טוטו רושל).

עדכון ראשון: 23.2.07, 15:09
עדכון אחרון: 24.2.07, 20:00

אבו סיאם יפתח

"פרשת אבו סיאם מאחורינו, אנחנו מתעסקים רק בכדורגל", זה היה המשפט הכי פופולרי שנשמע בשכונת התקווה בסוף השבוע. השחקנים והצוות המקצועי ניסו לשים הכל בצד ולהתרכז במשחק הקשה שמצפה להם מול בית"ר ירושלים. בני יהודה מגיעה מחר (20:50), לטדי, למשחק מול מוליכת הטבלה, כאשר היא סופרת כבר 9 משחקים ללא הפסד.

פרשת מעצרו של סאלם אבו סיאם השכיחה את הנצחון המצוין נגד מכבי פתח תקוה בשבת שעברה (1:2), וגרמה לזהובים להתעסק השבוע בעניינים שאינם שייכים לכדורגל. הצוות המקצועי מודע לעובדה שלמרות סדרת המשחקים הטובה, קבוצות התחתית עדיין נושפות חזק בעורף.

מאמן הקבוצה ניצן שירזי יודע היטב שמצפה לו משחק לא פשוט, ואף הכתיר את בית"ר כאלופה הנכנסת. שירזי גם אמר שטדי יכול להיות מגרש ביתי שיסחוף את הירושלמים להצגה על הדשא, אך מצד שני עלול לגרום ללחץ אצל שחקני המוליכה אם בדקות מסויימות הדברים לא ילכו כמתוכנן. אחת הבעיות הגדולות של הזהובים מחר תהיה ההרכב חסר ובמיוחד בחוליית ההגנה. אלי אברבנל מושבת כבר מספר שבועות ולא יישחק וכך גם הבלם הקרואטי ודראן יישה שייעדר עקב האדום שספג בשבת שעברה מול הלוזונים. גם אסי דומב לא התאמן במהלך השבוע עקב מתיחה חזקה מאוד בכף הרגל, אך נראה שהבלם הוותיק לא יוכל להרשות לעצמו לוותר על משחק כה חשוב וישחק גם אם ייאלץ לקבל זריקה.

סאלם אבו סיאם חזר לאימונים אחרי שעמד במרכז העניינים השבוע ונראה שיפתח בהרכב. את מקומו של ודראן יימלא יאיר אזולאי, שיחזור לתפקידו הטבעי כבלם אחורי, כאשר איציק עזוז יחזור לעמדת המגן הימני. הקישור המעובה יכלול 2 קשרים אחוריים, ואת עובד ובטורינה שיישחקו מתחת לאסולין בשפיץ.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, אסי דומב (יניב אלול), סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, ראובן עובד, מטה בטורינה, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully