וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול תפגוש את חיפה בשמינית גמר אופ"א

22.2.2007 / 21:43

הקבוצה הקטאלונית השלימה ניצחון כפול על ליבורנו, הפעם 0:2. אלקמאר סיימה ב-2:2 עם פנרבחצ'ה ועלתה. גם סביליה וברמן ב-16 האחרונות

משחקי הגומלין של שלב 1/16 בגביע אופ"א התקיימו היום (חמישי). מלבד משחקיהן של מכבי חיפה נגד צסק"א מוסקבה והפועל ת"א מול גלזגו ריינג'רס, נערכו עוד 13 משחקים. טוטנהאם הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר אחרי שמשחקה מול פיינורד בוטל, עקב התפרעות אוהדי הקבוצה ההולנדית.

אספניול, שניצחה את ליבורנו 0:2 והדיחה אותה תתמודד נגד מכבי חיפה בשלב שמינית הגמר של המפעל השני בחשיבותו באירופה.

פנרבחצ'ה יצאה להולנד למשחק נגד אלקמאר וכשלה בניסיון להעפיל לשמינית הגמר לאחר תיקו דרמטי 2:2. קבוצה נוספת שתהיה בין 16 הגדולות היא לברקוזן, ששמרה על שערה וסיימה בתיקו 0:0 עם בלקבורן. שחטאר דונייצק ניצחה 0:1 את נאנסי בחוץ, מה שהעלה את האוקראינים לשלב הבא. ניצחון חוץ 1:2 של בנפיקה על דינמו בוקרשט העלה גם אותה לשמינית הגמר.

סביליה, מחזיקת גביע אופ"א, השיגה ניצחון כפול על סטיאווה בוקרשט והיא גם ב-16 האחרונות של המפעל. ורדר ברמן הפסידה אמנם לאיאקס 3:1, אך נעזרה בניצחון מהמשחק הקודם. פ.ס.ז' העפילה אחרי שהעיפה את א.א.ק אתונה.

פנאתנייקוס הודחה על ידי לאנס, אחרי שסיימה בתיקו נטול שערים. ניוקאסל רשמה ניצחון מזערי 0:1 על וארגם ועלתה לשלב הבא. גם סלטה ויגו, בראגה ואוסאסונה עשו את זה.

משחקי שמינית הגמר:

מכבי חיפה - אספניול
אלקמאר - ניוקאסל
לברקוזן - לאנס
סביליה - שחטאר דונייצק
בנפיקה - פריז סן ז'רמן
סלטה ויגו - ורדר ברמן
בראגה - טוטנהאם
אוסאסונה - גלזגו ריינג'רס

אלקמאר - פנרבחצ'ה 2:2 (3:3) - אלקמאר בשמינית הגמר

משחק דרמטי התקיים היום בהולנד שם הצליחה אלקמאר להעפיל על חשבון פנרבחצ'ה. ההולנדים שבו לביתם אחרי שהשיגו תוצאה טובה יחסית באיסטנבול, 3:3. בהתחלה זה נראה רע מאוד מבחינתם. שני שערים תוך 13 דקות של תומאר מטין ואלכס (21, 34) העלו את הטורקים על הלוח. בדקה ה-63 הפיח מרטן מרטנס תקוות בלב המקומיים. ארבע דקות לסיום הבקיע בארי אופדם את השער הדרמטי, שממשיך את דרכה של הקבוצה של לואיס ואן חאל באירופה.


בלקבורן - באייר לברקוזן 0:0 (3:2) - לברקוזן בשמינית הגמר

המשחק הקודם שנערך בגרמניה היה רווי בשערים. הרוברס שחזרו מהביי ארינה עם שני שערי חוץ באמתחתם לא השכילו לכבוש שער שהיה מעלה אותם לשמינית והם נותרים מחוץ למפעל.


נאנסי - שחטאר דונייצק 1:0 (1:1) - שחטאר בשמינית הגמר

הצרפתים הצליחו לא לספוג שער במשך 71 דקות והיו קרובים לשמינית, אלא שאז פרננדיניו העניק שער חוץ יקר לאוקראינים.

דינמו בוקרשט - בנפיקה 2:1 (1:0) - בנפיקה בשמינית הגמר

הפורטוגלים הצליחו להבקיע את שער הניצחון במשחק הראשון רק בדקה ה-88, אבל מסתבר שגם בלי זה הם יכלו להעפיל. דווקא דינמו כבשה ראשונה, מוטאנו (23) אבל בנפיקה, תוך 14 דקות, הפכה את התוצאה משערים של אנדרסון (50) וקצוראניס (64), כדי לנצח ולהעפיל לשמינית הגמר.


סלטה ויגו - ספרטק מוסקבה 1:2 (1:1) - סלטה בשמינית הגמר

הספרדים חזרו לבלאידוס אחרי התיקו במשחק הראשון וננה כבש בדקה ה-20. אם הרוסים חשבו עוד לחזור למשחק אז ג'ונתן כבש בדקה ה-78 כדי לגנוז להם אפילו את המחשבות. טיטוב רק צימק שתי דקות לסיום.


פארמה - בראגה 1:0 (1:0) - בראגה בשמינית הגמר

הפורטוגלים השלימו ניצחון כפול ומכובד כדי להדיח את הקבוצה של המאמן החדש של פארמה קלאודיו ראניירי. פרשוט הורחק בדקה ה-76, אבל זה לא מנע מדייגו לכבוש דקה לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אספניול - ליבורנו 0:2 (1:2) - אספניול בשמינית הגמר

הקטאלונים עשו ניצחון כפול והם הקבוצה היחידה שניצחה בששת משחקיה, כך שלמכבי חיפה יש הרבה הכנות לעשות לקראת צמד המפגשים. לה קרוז (16) וקורו (49) כבשו לזכות המקומיים, והקבוצה מחבל טוסקאנה תנסה את מזלה בסרייה A.


פנאתנייקוס - לאנס 0:0 (3:1) - לאנס בשמינית הגמר

היוונים חזרו לאתונה והיו צריכים ניצחון בן שני שערים, לפחות. גם אחד הם לא כבשו והצרפתים חוגגים על חשבונם. האירוע היחיד המעניין שנרשם במשחק הייתה הרחקתו של מוריס בדקה ה-80.


ניוקאסל - זולטה וארגם 0:1 (1:3) - ניוקאסל בשמינית הגמר

אובפמי מרטינס התכבד לכבוש את שער הניצחון של המגאפייז בדקה ה-68, אבל למעשה האנגלים כבר עלו אחרי הניצחון במשחק הראשון.

סביליה - סטיאווה בוקרשט 0:1 (0:2) - סביליה בשמינית הגמר

מחזיקת גביע אופ"א לא התקשתה לנצח ברומניה במשחק הראשון. היום חניכיו של חואנדה ראמוס חיכו עד לסוף המחצית הראשונה כדי לעלות ליתרון משער של קרז'קוב בסאנצ'ז פיחואן. הקבוצה מאנדלוסיה עולה עוד שלב בדרך לשמור על התואר היוקרתי.


איאקס - ורדר ברמן 1:3 (3:0) - ברמן בשמינית הגמר

הקבוצה של הנק טן קטה עלתה ליתרון מהיר תוך שלוש דקות משער של לאונרדו, אבל אלמיידה (14) מיהר לנפץ את חלומות המקומיים. קלאס יאן הונטלאר החזיר את היתרון לאיאקס אחרי שעה של כדורגל. באבל הוסיף עוד אחד בדקה ה-73, אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי, ההולנדים הצליחו לפחות להחזיר קצת מכבודם האבוד.


משחקים נוספים:

אוסאסונה - בורדו 0:1 (0:0) - אוסאסונה בשמינית הגמר

210 דקות (שני משחקים ועוד הארכה) חיכו הבאסקים לשער עד שג'וואד נקונאם האיראני כבש בסוף ההארכה.

פריז סן ז'רמן - א.א.ק אתונה 0:2 (0:2) - פ.ס.ז' בשמינית הגמר
לפ.ס.ז': פראו 42, מנדי 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully