וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "פרשת אבו סיאם לא תשפיע עלינו"

22.2.2007 / 22:27

קפטן בני יהודה מנסה להתרכז בכדורגל ומאמין בקבוצתו. אבו סיאם שמח לחזור להתאמן. שירזי: "בית"ר יכולה להיכנס בטדי ללחצים"

בצל פרשת אבו סיאם מנסים בשכונה לחזור לשגרה. הערב (חמישי) התאמנה בני יהודה לקראת המשחק ביום ראשון בטדי מול בית"ר ירושלים. סאלם אבו סיאם, שחזר להתאמן כבר אתמול נראה רעב לכדור ואמר: "אני שמח לחזור להתאמן".

בנוסף לאלי אברבנל שמושבת, מי שלא התאמן הוא אסי דומב, שסובל ממתיחה חזקה בכף הרגל ונמצא בספק גדול למשחק. גם אלירן עטר לא נטל חלק באימון עקב מתיחה בשרירי הגב. ראובן עובד נטש את האימון לקראת סופו לאחר שספג מכה חזקה בקרסול תוך כדי אחד המשחקונים הפנימיים, אך נראה שיהיה כשיר למשחק. הבלם וודראן יישה, שממילא מורחק ולא ישחק נגד בית"ר, לא התאמן עקב חופשה בת יומיים שקיבל כדי להסדיר עניינים אישיים בארץ מולדתו.

האימון של הזהובים אופיין בהתלהבות רבה, עד כדי כך שהמאמן ניצן שירזי היה צריך להפסיק את האימון למספר פעמים כדי להרגיע את התלהבות השחקנים על מנת שלא ייפצעו.

הקפטן אסי בלדוט דיבר על המצב שאפף את הקבוצה בימים האחרונים: "דווקא בגלל המקרה, השחקנים החליטו להתנתק מכל מה שקרה ולהתרכז בכדורגל. אנחנו מקצוענים ואני מאמין שזה לא יפגע בהכנות למשחק מול בית"ר. למזלנו, הפרשה התרחשה בתחילת השבוע כך שנותר לנו שבוע שלם של הכנות. השחקנים מבינים שצריכים לתהרכז בכדורגל בלבד כרגע".

כשנשאל לגבי היריבה אמר: "אין ספק שאנו באים למשחק מול הקבוצה כי טובה בארץ, שמובילה בזכות. מצפה לנו משחק מאוד קשה, אבל בני יהודה היא קבוצה עם מטרות. ונבוא במטרה לצאת עם שלוש נקודות גם במגרש קשה כמו טדי".

לגבי המצב בתחתית: "התחתית בוערת ואנו לא שוכחים באיזה מצב אנו נמצאים, אבל יש לנו סגל מספיק טוב, מאוד מוכשר ואני בטוח שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

"אין לי ספק שבית"ר תיקח אליפות"


דווקא בתקופה שהקבוצה מצליחה מבחינה מקצועית, הגיעה פרשת אבו סיאם שהסעירה את שכונת התקווה. במקום לשמוח אחרי הנצחון הגדול בשבת על מכבי פ"ת (1:2) נאלצו הזהובים לסגור אימונים לתקשורת ולהתעסק עם דברים שלא קשורים לכדורגל.

אז מה היה למאמן ניצן שירזי להגיד בנידון? "מטבע הדברים העדפתי לתת שקט, לפעמים השתיקה היא הדבר הכי רועם שיש", הסביר המאמן. "וברגע שהחלטתי שלא להתייחס ולא לדבר בנושאים האלה, אני חושב שזה שווה יותר מכל הדיבורים. קשה לי מאוד עם זה שהמועדון נקשר כל הזמן בפרשיות שכאלה, אני מצר על כך. המועדון הזה ראוי לדברים אחרים, בעיקר כי הוא עושה דברים חיוביים שלא קשורים לכדורגל, וזה מטבע הדברים מקבל נפח קטן יותר בתקשורת. ותמיד מאיזשהו מקום צצה איזו פרשיה כזו או אחרת שמעיבה. למרות הכל, הבנתי שהקשר היחיד של הפרשיה האחרונה למועדון היא העובדה שסאלם היה שם במקרה ותו לא".

"אחרי יום שלישי, כשחזרנו להתאמן, התעסקנו אך ורק בכדורגל ואנחנו חייבים לעשות את זה", המשיך. "אנחנו באים למשחק מול בית"ר עם ציפיות לקחת נקודות, ואנחנו אומרים את זה על כל מגרש שאנחנו באים לשחק בו. אין לי ספק שבית"ר, למרות שלעיתים היא לא משכנעת, תיקח אליפות. היא הקבוצה הכי טובה עם הסגל הכי עמוק. היא היחידה שלא הפסידה בבית. אנחנו יודעים שבית"ר יכולה לקחת את המגרש בטדי לשני כיוונים, או מגרש בית מובהק או להיכנס ללחצים אם היא לא מובילה בדקות מסויימות. אנחנו לוקחים הכל בחשבון. עדיין לא החלטתי אם אבו סיאם ייפתח בהרכב, אבל הוא יהיה בסגל בוודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully