וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של אבו סיאם הוארך ב-24 שעות

השחקן נחקר על תקרית ירי מחוץ למועדון בת"א, ונחשד בשיבוש הליכים. ארבעה משחקני הקבוצה נקנסו ב- 10,000 ש"ח כל אחד

מעצרו מגן בני יהודה סאלם אבו סיאם הוארך היום (שלישי) ביממה. שחקן הזהובים נעצר אתמול (שני) בחשד לשיבוש הליכי חקירה, לאחר מעורבותו בפרשת הירי מחוץ למועדון הוולווט, לשם הגיע ביום ראשון עם יתר שחקני הקבוצה לחגוג עם בן לוז את יום הולדתו . במהלך האירוע נורו יריות מחוץ למועדון, והמגן נעצר בשל מעורבותו באירוע.

במהלך היום נחקרו בפרשה עוד שחקנים, ביניהם אלי אברבנל, והמשטרה חושדת כי אבו סיאם לא סיפר להם את כל הידוע לו על האירוע ועלתה את האפשרות כי הוא מכיר את המעורבים בירי.

אבו סיאם העביר את הלילה בתא המעצר, והיום (שלישי) בבוקר הובא לדיון בהארכת מעצר בפני השופטת גיליה רביד. המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בארבעה ימים להמשך חקירה, כשסעיפי האישום הם קשירת קשר לפשע, שיבוש הליכי חקירה וסיוע לאחר מעשה.

נציג המשטרה משה פויסטרו טען בדיון: "אנו לא טוענים שאבו סיאם ירה בפועל, אך מה שהוא ביצע חמור מאוד. הוא שיקר בחקירה ושיבש את מהלכה". לפי המשטרה נורו במקום הבילוי כעשר יריות, חלקן מכוונות לעבר מבנה ואנשים. עו"ד ניר רשף, פרקליטו של אבו סיאם טען: "החשוד שיתף פעולה עם חוקריו, והמשך מעצרו מאחורי סורג ובריח לא יתרום דבר להמשך החקירה". רשף שאל במהלך הדיון, האם אבו סיאם מוחזק כבן ערובה עד שיעצרו את היורה, או חשוד בירי, וביקש לשחררו למעצר בית, אחר שפרש בפני בית המשפט כי מדובר בכדורגלן מוכר ובאדם נורמטיבי.

רשף ציין כי עוד לפני הירי, על אף שהיו נוכחים במקום אנשים נוספים, חלקם שחקני הקבוצה, אבו סיאם היה היחיד שניסה להרגיע את הרוחות, והמשטרה לא הכיחישה זאת. לאור בקשת המשטרה ובתחשב בעברו פסקה השופטת רביד על הארכת מעצרו ביום נוסף.

לאחר החלטת השופטת הגיב פרקליטו של אבו סיאם: "על אף בקשת המשטרה להארכת מעצר, בית המשפט בעצם קבע שאין שום ראיות לעבירות של קשירת קשר ולא לסיוע לאחר מעשה. למרות בקשת המשטרה, השופטת האריכה את המעצר ב-24 שעות בלבד. מרשי חשוד בעבירה של שיבוש הליכי חקירה ותו לא. המעצר הוארך לצורך השלמת החקירה".

כשנשאל כיצד מרגיש אבו סיאם מאז מעצרו, ענה רשף: "בסך הכל הוא מרגיש בסדר. מדובר באדם ללא רקורד פלילי לחלוטין, משפחה למופת וכל הסיפור הזה נפל עליהם כרעם ביום בהיר. אנו מקווים שמחר ישוחרר השחקן".

"אנחנו מאוד מופתעים מהמעצר", אמרה דוברת בני יהודה, רונית אשכנזי, "אנחנו יודעים ובטוחים שסאלם לא היה מעורב בשום צורה בתקרית. אנחנו בטוחים שסאלם יעשה את הדבר הנכון ויסיים את הפרשה בהקדם האפשרי. בני יהודה עומדת מאחוריו".

שחקני בני יהודה נקנסו בעקבות הבילוי הלילי

מבני יהודה נמסרה ההודעה הרשמית הבאה:

"שחקני הקבוצה בילו ביום ראשון במסיבת יום ההולדת של בן לוז ויניב והבה. בשעת לילה מאוחרת היו יריות מחוץ למועדון, והמשטרה הזמינה את כל מי שהיה עד ליריות למתן עדות. נודע לנו מהמשטרה שסאלם אבו סיאם, למרות שאינו חשוד בשום קשר ליריות, עוכב במשטרה, ועל פי דוברת המשטרה, הוא לא מסר את כל הידוע לו בחקירה הראשונית. לבני יהודה אין שום קשר לאירוע, ונמתין ונראה מה תהיינה ההתפתחויות".

לאחר שקיימה וועדת משמעת, החליטה הנהלת בני יהודה לקנוס שבעה משחקני הקבוצה בעקבות הבילוי הלילי. אלי אברבנל, סאלם אבו סיאם, ורדאן יישה והרוויה קובאצ'ביץ' נקנסו בסכום של 10,000 שקל כל אחד. ההנהלה הטילה קנס בגובה 3,000 שקלים על אלירן עטר, איציק עזוז ועוז ראלי, משום היותם חיילים.

בני יהודה קיימה הבוקר אימון סגור לתקשורת וכל זאת בצל ההכנות למשחק בטדי מול בית"ר ירושלים.

עדכון ראשון: 19.2.07, 19:52
עדכון אחרון: 20.2.07, 12:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully