וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוני מאוכזב מאלי כהן"

לי בוץ

19.2.2007 / 23:47

מקורבים מספרים שהבעלים של מכבי ת”א לא אהב את תלונות המאמן על התקציב הנמוך. השניים מכחישים. חשש שז’אן ייעדר תקופה ארוכה

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', מאוכזב מהתבטאויותיו האחרונות של אלי כהן בעיתון "הארץ".

"חשבתי שיהיה לי תקציב של חצי מיליון דולר לכל זר, כולל כרטיס השחקן שלו, ואמרתי לעצמי שעם חמישה זרים טובים אוכל להתמודד על האליפות", אמר כהן בראיון המדובר, "אבל בשלב מסוים הבנתי שאין די כסף ונאלצתי לחלק את העוגה אחרת".

מקורבים להרציקוביץ' סיפרו כי הוא חש אכזבה גדולה כשקרא את הדברים, ומיהרו לשלול את טענות המאמן: "אלי ידע טוב מאוד לאן הוא מגיע ולמה הוא נכנס. לוני לא אהב את הדברים שנאמרו על ידו, וזה בלשון המעטה. להערכתנו, לוני יוסיף את זה למערכת השיקולים שלו בנוגע לעתידו של אלי בקבוצה".

בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של המועדון הערב (שני), מיהר הרציקוביץ' להכחיש את העניין: "בהמשך לפירסומים ב- 24 השעות האחרונות בדבר כעסים ומתחים כביכול בהנהלת מכבי ת"א בכלל ובין נשיא המועדון ומאמן הקבוצה בפרט, הריני להבהיר כי מדובר בחרושת שמועות של אנשים אשר טובת המועדון והקבוצה אינה עומדת לנגד עניהם".

"מערכת היחסים בהנהלת מכבי והצוות המקצועי, ובכלל זה השחקנים, היא מצויינת ועובדה זו באה לידי ביטוי ביציבות, אווירה טובה ואנרגיה חיובית אשר נותנת אותותיה בתוצאות. כולנו מחויבים ונעשה את המירב בכדי שהמשך הליגה תהפוך למסע מרתק בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר אליהן נוכל להגיע". גם אלי כהן, מצדו, טען כי היחסים בינו לבין הבעלים מצויינים וכי אין אמת בדברים.

חשש לקרע ברצועות הקרסול לליאור ז'אן

שחקני מכבי ת"א זכו היום (שני) ליום חופשי לאחר התיקו המאופס מול מכבי חיפה אמש בקרית אליעזר, אך נראה כי הקבוצה טרם התאוששה מהמשחק.

ליאור ז'אן, שנפצע לאחר שהחליק לא טוב על הרגל, עבר היום בדיקה אצל רופאי המועדון, שחוששים כי מדובר בקרע ברצועות הקרסול. מחר יעבור ז'אן בדיקת אולטרסאונד שתאשר או תפריך את החששות, אך במידה שהאבחנה הראשונית נכונה - עשוי הקשר להיעדר מהמגרשים בחודש וחצי הקרובים. בכל מקרה, גם במידה שלא מדובר בקרע יצטרך ז'אן, שנעזר בינתיים בקביים, לנוח בשבועיים הקרובים.

פצוע נוסף מאתמול הוא שירן ייני, שהוחלף במחצית בעקבות רגישות בשריר. גם ייני יעבור מחר בדיקת אולטרסאונד, שתקבע מהי חומרת הפציעה, אך במקרה שלו נראה כי לא מדובר במשהו חמור. הקשר הצעיר צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים.

עם זאת, הפצוע הקשה ביותר מהמשחק אתמול היה דווקא קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, שסובל משטף דם חמור מעל העין לאחר פגיעה לא מכוונת של בלם מכבי ת"א, מילאן מרטינוביץ'. מרטינוביץ' הרגיש רע מאוד כששמע שקטן יחמיץ את משחקה של קבוצתו בגביע אופ"א מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי והתקשר להתנצל בפניו.

"דיברתי איתו, ביקשתי את סליחתו והוא אמר לי שהוא מבין והוא יודע שזה הכדורגל וזה לא היה בכוונה", סיפר מרטינוביץ'. "אני יודע מה החשיבות של קטן לחיפה, כמו אבי נמני וג'ובאני רוסו אצלנו".

"הסברתי לו שזה לא היה בכוונה", סיפר מרטינוביץ'. "הרגשתי ממש לא טוב עם העניין הזה, בייחוד בגלל שזה לפני המשחק שלהם באופ"א. אני לא יודע מה קרה, זה לא היה במתכוון ולכן אני ממש מצטער גם בפני יניב וגם בפני מכבי חיפה. אני מקווה שהוא יוכל לחזור לפעילות מלאה כמה שיותר מהר. לא נעים לי מהסיטואציה כי ממש לא התכוונתי לפגוע בו".

את תוצאת המשחק קיבלו בקבוצה ברגשות מעורבים, כשחלק מהשחקנים מרוצים מהנקודה שהשיגו מול האלופה היוצאת במשחק חוץ, וחלקם קצת פחות. "גם אם אלי אמר אתמול שהוא מרוצה מהתוצאה, זה לא נכון להגיד שאנחנו מבסוטים מהמשחק", סיפר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "נכון שלא הפסדנו, אבל במכבי תמיד עדיף לנצח".

אלי כהן, מצידו, ניסה להסביר מדוע בסיום כל משחק הוא מדבר על חוסר מחץ במכבי: "הפרשנות שהיתה בדברי היתה לא על מנת לבקר את השחקנים, אלא בכדי לתמוך בהם. שחקני ההתקפה ברובם חדשים וחלקם צעירים, יש להם לאן להתקדם ואנחנו בונים עליהם לעתיד ומודעים לפוטנציאל הטמון בהם. קשיי ההתאקלמות במועדון כמו מכבי ת"א ידועים לנו, במיוחד לחלוצים, ואנו מקווים שנקצור את הפרות בסיבוב השלישי".

עדכון ראשון: 17:00
עדכון אחרון: 00:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully