וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אתם דיברתם על אליפות, לא אנחנו"

רומן רוזנבלט ולי בוץ

19.2.2007 / 15:51

מאמן מכבי ת"א מוצא שוב תירוצים ליכולת של קבוצתו ב-0:0 מול מכבי חיפה. רוני לוי יודע: "היכולת הזו לא תספיק מול צסק"א"

אין ספק שבמכבי חיפה היו מאוכזבים מהתיקו 0:0 מול מכבי ת"א בקרית אליעזר, אבל הירוקים כבר התרגלו לאכזב במגרשם הביתי. מה שממש לא רצו לראות שם זה פציעה של שחקן חשוב לקראת משחק הגומלין מול צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א, וזה בדיוק מה שקרה.

יניב קטן נפצע בעינו כשנאבק על כדור מול מילאן מרטינוביץ' בדקה ה-40. העקב של מרטינוביץ' פגשה את הפנים של קטן וזה נגמר בכך שהשחקן השתרע על הדשא ונאנק מכאבים במשך חמש דקות, עד שפונה לטיפול מחוץ למגרש ובסופו של דבר לאמבולנס בדרך לרמב"ם. חשוב לציין כי הפגיעה של מרטינוביץ' לא הייתה מכוונת, השחקן מיהר להתנצל בפני קטן, שלחץ את ידו כשהיד השניה עוצרת את הדימום מהעין.

אחרי בדיקות ראשוניות בבית החולים, הצטווה החלוץ לנוח כעשרה ימים, מה שהופך את הסיכוי כי הוא יוכל לשחק ביום חמישי מול צסק"א מוסקבה בבלומפילד לאפסי. בכל מקרה, קטן ייבדק שוב בימים הקרובים, אבל הסיכויים שלו לשחק הם כאמור קלושים. מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר לגלי צה"ל: "רוב הסיכויים שיניב לא ישחק מול צסק"א". הרוסים, אגב, ינחתו כבר היום בצהריים.

אז כדורגל לא ממש היה בקרית אליעזר ומאמני שתי הקבוצות התפנו בסיום לספק הסברים. רוני לוי, מאמנה של מכבי חיפה: "היינו מאוד לא חדים, נכנסו ליותר מדי נבדלים והיינו רעים עם הכדור, לא הסתדרו לנו פעולות פשוטות וחבל. יכול להיות שזה קשור גם לריכוז של חלק מהשחקנים, למרות שאני לא אוהב תירוצים. גם יכולת יותר טובה מזה עלולה שלא להספיק מול צסק"א ביום חמישי, אבל זו מסגרת שונה לגמרי".

אלון חרזי: "המרוויחה הגדולה מהתיקו הזה היא בית"ר. זה היה מסוג המשחקים שרואים בהם מינימום מצבים. כל קבוצה חיכתה שהשניה תעשה את הטעות וזה מה ששיקף את המשחק. אני מקווה שרמת המוכנות שלנו מול צסק"א תהיה יותר גדולה מאשר היום. צסק"א לא תשחק סגור ותנסה להיות דומיננטית".

ניר דוידוביץ' אמר: "כמובן שרצינו לנצח את המשחק. שיחקנו בקצב טוב, אבל היה לנו קצת חוסר מזל ליד השער. ניסינו לתקוף ולהגיע למצבים. המשחק לא היה טוב מבחינת הצופים כי הוא היה מאוד טקטי, אולי יותר מצד מכבי ת"א. הם חגגו עם הקהל שלהם אחרי המשחק אז כנראה שזה מה שהם רצו להשיג".

"אנחנו לא דיברנו על אליפות"

מאמן מכבי ת"א אלי כהן המשיך ב"ריב המתוקשר" שלו עם רוני לוי ואמר: "אנחנו לא מבקיעים שערים וזאת הבעיה. יש לי פחות מחץ כשאני רוצה לעשות חילופים שישנו את המשחק. להם יש למשל את ארבייטמן ורפאלוב". כהן הוסיף: "לא היה לנו את המזל לתפוס את מכבי חיפה כמו שבית"ר ירושלים תפסה אותם. זאת הקבוצה שיש לנו ונעשה את המיטב כדי להגיע כמה שיותר גבוה".

כהן הוסיף: "אנחנו לא דיברנו על אליפות, זה אתם דיברתם על אליפות. צריך להבין הצעירים רק השנה התברגו בקבוצה הבוגרת ובנבחרות הצעירות, וזה עניין שלוקח זמן.

"מהדקה ה-70, אחרי שז'אן נפצע, היינו בעשרה שחקנים, כך שלאור המצב אני מרוצה מהתוצאה. חיפה היתה יותר דומיננטית וזה היה טבעי שהיא תיצור לחץ. אם היינו 11 מול 11 יכול להיות שהתוצאה היתה שונה. האוהדים שלנו נפלאים ועודדו 90 דקות. לפחות לא הפסדנו בשבילם".

אבי נמני: "אני די מאוכזב, אפילו מאוד מאוכזב. הגענו למצבים והיינו צריכים לנצח 0:1. מול השער אין הרבה זמן לחשוב, הכל קורה מהר. אנחנו יוצאים מפה עם נקודה וחושבים קדימה. צריך להגיד מילה טובה לקהל של מכבי ת"א, שהגיע בהמוניו והגיע לו ניצחון. להיות באירופה זאת המטרה שלנו".

משה ביטון: "מאוכזים מהתוצאה, אבל נמשיך בשבוע הבא בתהליך ובמסע שלנו. לא היינו מספיק מרוכזים, אבל לא ראיתי שחיפה הגיעה ליותר מדי מצבים". על ההחמצה שלו אמר: "קיבלתי החלטה לא נכונה והכדור יצא החוצה".

שירן ייני הוחלף במחצית על ידי ליאור ז'אן בגלל מתיחה בשריר, אבל גם ז'אן עצמו היה חסר מזל ונאלץ לעזוב את המשחק בעיצומו, אחרי שסובב את הקרסול. ז'אן סובל מכאבים גם בברכו ומחר יעבור בדיקות נוספות, לאחריהן תתברר חומרת פציעתו.

גם במשחק אתמול נרשם עימות בין אוהדי מכבי ת"א לשוטרים. בתחילת המשחק מנעה המשטרה מאוהדי הקבוצה להכניס חכות שמשמות כמקלות לדגלים. בסיום המשחק התעמתו מספר אוהדים עם אנשי חברת האבטחה במטרה להחזיר את החכות שנלקחו מהם, אז לטענת האוהדים החל איש האבטחה להכות אחד מהם. לאחר מכן הגיעו למקום מספר שוטרים והחלה מהומה.

עדכון ראשון: 18.2.07, 23:19
עדכון אחרון: 19.2.07, 15:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully