וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת, מקום אחד בטיסה. בעצם, שניים

ג'ובאניני התעמת עם גיא לוזון, המאמן לא שתק ("הוא יעלה על הטיסה הראשונה לברזיל"), קלדיירה יצא כדי להזדהות עם חברו וגם הוא בדרך החוצה

עוד לפני משחק ההפסד לבני יהודה (2:1), במכבי פתח תקוה הביעו אכזבה מהשחקנים הזרים. פטריק סופו נראה לא טוב באימונים, אנדרה קלדיירה מציג יכולת סבירה, ומוחמד דיאלו, למרות ששער שכבש במחזור הקודם, עדיין לא בכושר משחק.

הבלם הברזילאי, מרסיו ג'ובאניני, שתקף בחריפות את המאמן, גיא לוזון, לאחר שהוחלף, ישוחרר מהקבוצה. מחר (ראשון) צפוי השחקן לקבל את ההודעה במהלך ועדת משמעת פנימית שתערוך לו ההנהלה. ג'ובאניני טוען כי הוא עלה לשחק עם זריקות ולמרות זאת קיבל הערות מהמאמן על צורת משחקו. לוזון טוען כי התנהגות השחקן אינה מקובלת ועל כן הוא ישוחרר.

בסיום המשחק אמר לוזון: "ג'ובאניני יעלה מחר על טיסה חזרה לברזיל. יכול להיות שהוא חשב שהוא מעל הקבוצה, או שמגיע לו יחס מיוחד. בסך הכל הערתי לו על זה שהוא לא מוציא את הקבוצה קדימה ואת התגובה שלו כולכם ראיתם. יכול להיות שהוא חיפש תירוץ כדי להצרף לאישתו שחזרה השבוע לברזיל עם הילדה".

בהמשך לאותה תקרית ניגש הברזילאי השני של הקבוצה, אנדרה קלדיירה, שהוא אחד מחבריו הטובים ביותר של ג'ובאניני, לגיא לוזון, וביקש ממנו לצאת החוצה. "תוציא אותי מהמשחק, אני לא רוצה להמשיך יש לי צהוב ואני עצבני", אמר הקשר למאמן. לטענת שחקנים בקבוצה, קלדיירה, שנראה עצבני במהלך המשחק, מתאמן בחוסר חשק. כזכור, הקשר התבטא במהלך העונה בוואלה! ספורט כי הוא מחפש קבוצה בברזיל ויעזוב בתום העונה.

בעקבות הדברים, גורמים בקבוצה אומרים שגם קלדיירה בדרכו החוצה מהקבוצה. לטענתם, קלדיירה עשה את הדברים בכוונה, כאות הזדהות עם ג'ובאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully