וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין הרג שתי ציפורים במכה

17.2.2007 / 20:48

צמד של ליאור אסולין (52 ו-82) נתן לבני יהודה 1:2 על מכבי פ"ת (גולן, 6) והרחיק אותה מהתחתית. ג'ובאניני התעמת עם לוזון ויישלח הביתה

בני יהודה הגיעה למשחק הערב (שבת) מול מכבי פתח תקוה אחרי שבעה משחקים ברציפות ללא הפסד, אבל במרחק מזערי של שלוש נקודות בלבד על הקו האדום. ניצן שירזי ידע שהזהובים שלו לא יכולים להמשיך להסתפק בתוצאות תיקו לאור ההצלחות האחרונות של קבוצות התחתית.

כדי להגשים את השאיפה של מאמנה הציגה בני יהודה את משחקה הטוב ביותר העונה, למרות שנקלעה לפיגור מוקדם אחרי שער של עומר גולן כבר בדקה השישית. הזהובים שלטו ללא עוררין במגרש, וניצלו את ההתגוננות של האורחים על מנת להגיע לאינספור מצבים. המצטיין במגרש, ראובן עובד, עשה במגרש כרצונו, ובחוליה האחורית בלט סאלם אבו סיאם המצוין. בדקה ה-52 כבש ליאור אסולין המצוין את שער השוויון המוצדק. שלוש דקות מאוחר יותר הורחק ורדאן יישה על פגיעה ללא כדור בסבסטיאן רוזנטל, ובדקה ה-64 נותרה גם פתח תקוה בעשרה שחקנים אחרי שהמחליף אסי משיח ספג צהוב שני. הקהל בבלומפילד חיכה עד לדקה ה-82 לשער הניצחון של ליאור אסולין, שעשה צדק עם ההתפתחויות על הדשא והרחיק את הקבוצה של ניצן שירזי מהאיזור המסוכן.

על המשחק העיבה תקרית לא נעימה בדקה ה-43. אחרי שגיא לוזון העיר למרסיו ג'ובאניני על צורת משחקו, התפרץ הבלם לעבר מאמנו בסדרה של תנועות ידיים מאיימות, והורחק מלוזון על ידי חבריו לקבוצה. לוזון סימן מיד לנאור פסר להיכנס במקום ג'ובאניני, שביקר בחריפות את לוזון בירידה לחדר ההלבשה, וטען שהוא לא ראוי ליחס כזה לאחר שעלה לשחק עם זריקה, ולאחר שעזר לקבוצה להישאר בליגה בעונה שעברה. מנהל הקבוצה, איציק לוזון, כבר מיהר להצהיר שהשחקן נמצא בעקבות התקרית בדרכו החוצה מהקבוצה. השופט שי שטרית לא ציין בדו"ח המשחק את התקרית, כיון שלדבריו לא היו בה קללות ולא הרמת ידיים ולכן אין מקום לציין זאת בדו"ח השיפוט.

מתוסכל נוסף מהמשחק היה ורדאן יישה, שהורחק לאחר שהשופט הרביעי אלי חכמון סימן לשי שטרית כי הבלם פגע ללא כדור בסבסטיאן רוזנטל. אחרי שעלה ליציע אמר יישה: "לא נגעתי בו, זאת היתה דחיפה רגילה עם הכתף. תראו בטלוויזיה בערב שלא היה שום דבר, אני לא מבין למה הורחקתי". חכמון תיאר את התקרית בקצרה: "ראיתי את יישה שולח מרפק לכיוונו של רוזנטל".

מהלך המשחק

דקה 1 - אסי דומב פיספס כדור גובה בתוך הרחבה, ואיפשר ללירן כהן לעמוד חופשי מול השער, אבל כהן בעט חלש לידיים של אניימה.

דקה 4 - קאקו איבד ברשלנות כדור עשרים וחמישה מטרים משערו, אסולין חטף את הכדור ובעט חזק, אוהד כהן קלט.

דקה 6 - גול! סבסטיאן רוזנטל בעט חזק מקצה הרחבה, אניימה הדף טוב, אבל עומר גולן השתלט על הכדור ובעט לרשת משבעה מטרים. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 10 - אבו סיאם הכניס כדור רוחב חד לתוך הרחבה, אסולין הצליח רק לגלגל לידיים של כהן מחמישה מטרים.

דקה 43 - תקרית חמורה במכבי פתח תקוה. אחרי הערה שזרק גיא לוזון לעברו של מרסיו ג'ובאניני התפרץ השחקן לעבר מאמנו בסדרה של תנועות ידיים מאיימות, ונבלם על ידי חבריו לקבוצה על סף מגע עם לוזון.

דקה 52 - גול! ראובן עובד פרץ נפלא על הקו השמאלי, העביר להרוויה קובאצ'ביץ' שהרים לתוך רחבת החמש, שם הקדים אסולין את אוהד כהן ונגח מקרוב פנימה - 1:1.

דקה 55 - בזמן התקפה של בני יהודה, קרא לפתע אלי חכמון, השופט הרביעי, לשי שטרית, וסימן לו על פגיעה ללא כדור של ורדאן יישה בסבסטיאן רוזנטל. שטרית שלף לעבר יישה את הכרטיס האדום מיידית.

דקה 64 - אסי משיח, שעלה כמחליף בפתיחת המחצית, ספג צהוב שני אחרי פגיעה במטה בטורינה והורחק.

דקה 73 - אסולין בעט נפלא מ-18 מטרים לחיבורים, אוהד כהן הדף לרגליו של אסי בלדוט, שניסה אף הוא אך נעצר על ידי

דקה 74 - עובד מגביה בעיטה חופשית, אסולין בועט מחמישה מטרים החוצה.

דקה 80 - לוקמן נגח חזק מארבעה מטרים לרגליים של אוהד כהן. בלדוט בעט את הריבאונד גבוה מעל השער.

דקה 82 - גול! הגבהה של עובד מצד שמאל, הישר לראשו של ליאור אסולין שמחמישה מטרים נגח חזק לרשת. 1:2 לבני יהודה.

דקה 94 - הזדמנות מצוינת של פתח תקוה להשוות. מוחמד דיאלו הגיע לאחד על אחד מול אניימה, שהדף והבטיח את הניצחון.

הרכבים:

בני יהודה: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, ודראן יישה (הורחק 55), אסי דומב, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', ראובן עובד (קובי דג'אני 83), מטה בטורינה (אלי ביטון 75), אסי בלדוט, ליאור אסולין (ברק בדש, 85).

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עמר, מרסיו ג'ובאניני (נאור פסר 44), מורד מגמאדוב, קובי גנון, אורי לוזון, אנדרה קלדיירה (אסי משיח 46, הורחק 64), בלסינג קאקו, לירן כהן, עומר גולן, סבסטיאן רוזנטל (מוחמד דיאלו 65).

"המשחק הכי טוב שלנו העונה"

המאמן המנצח, ניצן שירזי, אמר בסיום: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. הניצחון היה מאוד מאוד חשוב, במיוחד לאור התוצאות של השכנות שלנו לתחתית. אנחנו שמחים שגם הרצליה וגם הכח התחשבו בנו סוף סוף ואיבדו נקודות. יצרנו מרווח ביטחון של שש נקודות כרגע, אבל זה עדיין לא גורם לנו לישון בשקט. בשבוע הבא אנחנו יוצאים למשחק מאוד קשה בטדי, וננסה להוציא תוצאה טובה גם שם".

בקשר לתקרית בין גיא לוזון למרסיו ג'ובאניני אמר שירזי: "אני משוכנע שגיא לוזון ידע איך לפעול. אין ספק שזאת לא התנהגות ראויה של שחקן".

גיבור הניצחון, ליאור אסולין: "אני שמח שהכדורים שלי נכנסו. עשינו ניצחון מאוד מאוד חשוב, אני חייב לפרגן לכל השחקנים שעשו היום עבודה מצוינת, נלחמו ונתנו הכל. אני שמח גם בשביל ניצן, שבתקופה האחרונה כבר יצא לו העשן מהראש. אני מקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה, ונוכל להציג כדורגל טוב ומשוחרר. הניצחון הזה גם מאוד חשוב ביחס לתוצאות שהשיגו היריבות שלנו לתחתית, אבל כמובן שזה עדיין לא מספיק ואנחנו צריכים לתת עוד פוש בשביל לצאת לגמרי מהתחתית. בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב נגד בית"ר, ונבוא להוציא תוצאה טובה גם שם".

"ג'ובאניני יעלה מחר על טיסה לברזיל"

גיא לוזון התייחס קודם כל לתקרית עם הבלם שלו: "ג'ובאניני יעלה מחר על טיסה חזרה לברזיל. יכול להיות שהוא חשב שהוא מעל הקבוצה, או שמגיע לו יחס מיוחד. בסך הכל הערתי לו על זה שהוא לא מוציא את הקבוצה קדימה ואת התגובה שלו כולכם ראיתם. יכול להיות שהוא חיפש תירוץ כדי להצרף לאישתו שחזרה השבוע לברזיל עם הילדה".

בקשר למשחק עצמו אמר לוזון: "פתחנו את המשחק בצורה טובה, ידעתי שגם לירן כהן וגם רוזנטל לא יוכלו לשחק 90 דקות, והתקרית שהיתה פגעה בנו גם בנושא החילופים, השפיע על כל המשחק ושיבשה לנו את התכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully