וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי פ"ת: סרסור לא מרוצה

החלוץ מתוסכל מהסטטוס החדש שלו כשחקן ספסל במכבי פ"ת. הזהובים רוצים משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד וגם לברוח מהתחתית

במכבי פתח תקוה היה מי שטען השבוע שהתחרות הבריאה על ההרכב יצרה ערעור במעמדם של מספר שחקנים. שחקנים בקבוצה העידו כי החלוץ רוביל סרסור מאוכזב מהמעמד החדש שלו בקבוצה מאז החתמתו של החלוץ מחוף השנהב, מוחמד דיאלו. "באופן טבעי, רוביל לא מרוצה מהמצב שנוצר. הוא רגיל לשחק בהרכב, והתחרות גרמה לו לרדת לספסל בשני המחזורים האחרונים", אמרו בקבוצה.

"במשחקים האחרונים, נגד אשדוד ובית"ר, לא פתחתי בהרכב", אומר סרסור. "אני נראה טוב באימונים, אבל לצערי הרב הביאו שני שחקנים וגיא לוזון רוצה לבחון אותם. בתחילת העונה קיבלתי קרדיט ולא אכזבתי. השחקנים החדשים רוזנטל, לירן כהן ומוחמד דיאלו יצרו שינוי ואני מקווה לחזור לתקופה בה שיחקתי לפני שהם הגיעו. הם משחקים על חשבוני, אבל אני לא דואג כי אני יודע שמי שהכי טוב ישחק".

סרסור מתעקש לשמור על אופיטימיות, ומוסיף: "אני ממשיך להתאמן חזק, ובעוד שבועיים אני אחזור להרכב. זה מאכזב, אבל אני מסוג השחקנים שלא מתייאשים מהר". על המשחק בשבת מול בני יהודה (19:00, בלומפילד) אמר סרסור: "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה, כולל בית"ר ירושלים שאותה תקפנו במגרש שלה. בני יהודה בתקופה טובה, אבל אנחנו רוצים שלוש נקודות ולכן נגיע מפוקסים ומוכנים מנטלית".

מספר שחקנים התאמנו אתמול (חמישי) באופן חלקי לקראת המשחק. אנדרה קלדיירה, אסמעיל עמר, אורי לוזון וקובי גנון סובלים מפציעות קלות, אך יהיו כשירים למשחק, דיאלו יפתח בחוליית הקישור. לוזון לא מתכנן שינויים מהותיים בהרכב, מלבד נאור פסר שצפוי לשחק בהרכב על חשבונו של אסמעיל עמר.

הרכב משוער: אוהד כהן; נאור פסר, מרסיו ג'ובאניני, מורד מגמאדוב, קובי גנון; מוחמד דיאלו, אורי לוזון, אנדרה קלדיירה, מוחמד דיאלו; עומר גולן, פטריק סופו.

"חייבים לנצח בבית שלנו"

בני יהודה סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה למשחק הבית מחר (19:00), מול מכבי פ"ת, בבלומפילד.

הזהובים, שלא נוצחו ב-8 משחקיהם האחרונים, מודעים לעובדה, שהדרך לחוף המבטחים עדין ארוכה. קצב צבירת הנקודות של קבוצות התחתית בסיבוב השני גבוה באופן יחסי וכך גם אחרי שמונה משחקים רצופים ללא הפסד נמצאים שחקניו של ניצן שירזי רק במקום התשיעי, מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.
בשכונה מודעים לעובדה שאם לא יתחילו לנצח משחקים ולצבור נקודות, הסיבוב השלישי ייהפוך לסרט מלחמה נוסף.

מחר ייחכו לזהובים, שחקניו של גיא לוזון, שאמנם לא מרשימים לאחרונה אך חילצו תיקו אפס מכובד בטדי במחזור האחרון. הקפטן אסי בלדוט סיים לרצות עונש השהייה עקב צהובים וייחזור לסגל וכך גם אלי ביטון שחוזר מהרחקה. על פי אימוני השבוע נראה כי שירזי יעדיף לפתוח עם קישור התקפי ומעובה וחלוץ בודד. מטה בטורינה וראובן עובד יישתפו פעולה בחלק הקדמי, וליאור אסולין יהיה בודד בשפיץ.

בהגנה לא יהיו שינויים והמאמן ייתן את האשראי לרביעייה שפתחה בשבת שעברה באשדוד. יאיר אזולאי ימשיך לתפוס את עמדת המגן הימני וזאת עקב ההעדרות הארוכה של אלי אברבנל שסובל מקרע בגיד האכילס ופציעתו החוזרת של איציק עזוז.

סאלם אבו סיאם לא מסתנוור מכך שהקבוצה לא הפסידה 8 משחקים ואמר היום: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו, אנחנו חייבים לנצח בבית שלנו, מול הקהל שלנו. זה נכון שלא הפסדנו שמונה משחקים אבל מתוך זה עשינו 6 תוצאות תיקו וזה עדין לא מספיק." עוד הוסיף המגן : "נצחון מחר ובאמת נוכל להגיד שמצבנו משתפר ושאנחנו בתקופה טובה".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, ודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', ראובן עובד, מטה בטורינה, אסי בלדוט, ליאור אסולין.

עדכון ראשון: 15.2 22:56
עדכון אחרון: 16.2 14:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully