וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשקול לפתוח חקירה נגד פרגוסון"

לי בוץ

15.2.2007 / 17:48

באופ”א מוסרים כי יבדקו את האגרוף ששלח קפטן ריינג’רס לפרצופו של טל חן. בגלזגו התלוננו על השיפוט, האדומים כבר חושבים על אשדוד

גלזגו ריינג'רס עדיין המומה מההפסד אתמול (רביעי) 2:1 להפועל ת"א. מנג'ר הקבוצה, וולטר סמית, נשמע מאוכזב מאוד אחרי המשחק, וסבור כי תיקו היה יותר משקף את יחסי הכוחות במגרש.

"אני מאוכזב מהשער השני שספגנו, בייחוד ביחס ליכולת שהצגנו", אמר סמית, והתפנה להתלונן על השיפוט: "אני לא חושב שהגיעה להם הבעיטה החופשית בשער הראשון שלהם, וזו לא הייתה הפעם היחידה במשחק שהשופט טעה".

"לא פעם שרקו נגדנו באזור המסוכן על עבירות שלא היו", אמר סמית, "אף פעם לא נעים להתלונן על השיפוט, אבל זה קרה הרבה פעמים. במחצית השנייה הייתה להם נגיעת יד ברורה ברחבה שלא קיבלה תגובה, ולעומת זאת יאן מאריי ספג צהוב על נגיעת יד לא מכוונת".

"כבשנו שער חוץ, וזה עשוי להיות משמעותי", אמר סמית, "זה אומר שאנחנו יכולים לעשות את זה אצלנו בבית. נגיע עם הרבה ביטחון, אבל נצטרך להיזהר מאוד מהמהירות שלהם בחלק הקדמי".

פרגוסון שוב השתגע

ריינג'רס החמיצה הזדמנות לקבוע שיא סקוטי חדש, של 13 משחקים רצופים באירופה ללא הפסד, אבל מירב הדאגות במועדון הן סביב היעדרותו האפשרית של הקפטן ברי פרגוסון במשחק הגומלין, בעקבות האגרוף ששלח לפרצופו של טל חן.

מאמן האדומים ניר לוין טען בתקשורת הסקוטית כי מאוד לא אהב את הפעולה של פרגוסון, ואמר: "נפנה למוסדות אופ"א בנושא הזה". עם זאת, במועדון טרם החליטו האם להגיש תלונה רשמית נגד פרגוסון. אחר הצהריים תדון ההנהלה האדומה בעניין ויתכן כי כבר היום יגישו בקשה לאופ"א להרחיק את הקפטן הסקוטי ממשחק הגומלין.

מאופ"א נמסר בתגובה כי הם מודעים לאירוע שהוזכר באמצעי התקשורת, ואישרו כי טרם התקבלה תלונה בעניין. עם זאת, הבהירו גורמים באופ"א כי "יש אפשרות שתיפתח חקירה נגד פרגוסון גם ללא הגשת תלונה מטעמי הפועל ת"א, בהסתמך על צילומי הטלוויזיה". כמו כן, ציינו כי הגורמים המוסמכים עדיין לא צפו בקלטות מהמשחק.

דגו: "הניצחון הוא היסטוריה"

מי שציפה להגיע הבוקר (חמישי) לוולפסון ולמצוא את שחקני הפועל ת"א שיכורים מהצלחה בעקבות הניצחון 1:2 אמש על גלזגו ריינג'רס במסגרת גביע אופ"א, טעה. האדומים חזרו מהר מאוד אל הקרקע, נזהרים מלצאת בהצהרות בומבסטיות ומבהירים כי כרגע עומד רק דבר אחד לנגד עיניהם – משחק הליגה מול מ.ס. אשדוד בשבת בבלומפילד.

"בפעם הקודמת שחזרנו מאירופה הפסדנו באשדוד", הסביר ברוך דגו, "ואנחנו לא רוצים שזה יקרה שוב. צריך לזכור שדרך הליגה מגיעים שוב לאירופה, ולכן אנחנו צריכים להתכונן למשחק הזה בצורה הטובה ביותר. כמו כן, אנחנו מספיק בוגרים כדי להבין שהמשחק אתמול הוא היסטוריה, ועכשיו יש לנו משחק קשה מאוד על הלחם והחמאה שלנו".

דגו התייחס גם למשחק הגומלין בסקוטלנד בשבוע הבא: "עומד להיות משחק מאוד קשה מול 50 אלף צופים. נלך וניתן את הכל, אין לנו מה להפסיד ואני מקווה שנצליח להפתיע אותם". הקפטן יוסי אבוקסיס הוסיף: "באייברוקס זה יהיה שונה לגמרי. ראינו איך מכבי חיפה קיבלה שם שני שערים וגם החמיצה פנדל. זה מגרש מאוד ביתי, שגם גורם לפעמים לשופטים לנטות לצד המקומי. נצטרך להתגבר גם על זה. אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל קודם כל יש לנו בשבת את אשדוד. מבחינתנו זה משחק לא פחות חשוב".

על העובדה שכל הפצועים הסקוטים צפויים להיות כשירים לגומלין, אמר הקפטן: "עם כל הרכב איתו הם ישחקו בבית, יהיה לנו קשה יותר. זה לא רק לנו, לכל הקבוצות שיגיעו לשחק שם יהיה יותר קשה. יש הבדל גדול בין משחקי בית וחוץ, אבל אני לא חושב שזהות הסגל היא הגורם הכי חשוב. יש להם שחקנים מצוינים גם מעבר לאלה שפצועים כרגע".

סלים טועמה סיכם: "נתנו משחק טוב, ועכשיו ממשיכים הלאה. הגוף עייף, אבל עד שבת נתאושש כמו שצריך ונבוא הכי מוכנים לאשדוד, גם כדי לצאת במצב רוח טוב לסקוטלנד. כיף שבמשחקים כאלו גדולים וחשובים אני מצליח להבקיע. זה עושה לי טוב בלב".

מסתערים על הדילים לגלזגו

אוהדי הפועל ת"א מסתערים על הדילים במשרדי הנסיעות לקראת משחק הגומלין, ונכון להבוקר שני מטוסים מלאים באדומים יעשו את דרכם לסקוטלנד בשבוע הבא. במועדון מעריכים כי קרוב ל-2,000 אוהדים ילוו את הקבוצה באייברוקס ביום חמישי הבא.

באימון הבוקר של הקבוצה נטלו חלק כל השחקנים מלבד שביט אלימלך, שעבר טיפולים, וחאבייר פאאס, שערך אימון אישי בשל פציעה בשרירי הבטן. פאאס, שריצה אמש עונש הרחקה בעקבות שלושה כרטיסים צהובים, ייעדר גם בשבת בעקבות הכרטיס האדום שספג מול נתניה, אך צפוי להיות כשיר למשחק הגומלין באייברוקס.

גם המגן הצעיר של הקבוצה דני בונדר, שהיה מהמצטיינים במשחק מול ריינג'רס, ייעדר בשבת בשל חמישה כרטיסים צהובים. את מקומו של המגן בהרכב צפוי למלא עמר מנצור, שחזר לקבוצה עם שחרורו של תומר חליבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully