וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 1:2 את ריינג'רס

14.2.2007 / 22:57

בבכורה של ניר לוין באופ"א ראינו שער ענק של טועמה (43) ועוד אחד של דגו (76), שקבעו ניצחון 1:2 של הפועל ת"א על ריינג'רס

מסתבר שיש כדורגל בישראל. אחרי ה-0:0 של מכבי חיפה במוסקבה מול צסק"א עלתה הפועל תל אביב של המאמן החדש ניר לוין למפגש בבלומפילד מול האימפריה הסקוטית ריינג'רס, והחזירה אותה לגלזגו עם הרבה תהיות לקראת הגומלין. האדומים היו טובים יותר, ובסיומו של משחק 1/16 גמר גביע אופ"א יצאה עם ניצחון מרשים, 1:2, שקטע רצף של 13 משחקים רצופים באירופה בהם ריינג'רס לא טעמה טעמו של הפסד.

אז לא רק שהיו לנו שתי קבוצות בשלב הבתים, אלא ששתיהן המשיכו הלאה, וכעת שתיהן מוליכות בתום המשחק הראשון. רק חבל ששתי האירופאיות של ליגת העל לא מציגות יכולת דומה גם בליגת העל.

אבל למה לערב שמחה בשמחה? סלים טועמה היה המצטיין במגרש, כולל שער ענק בדקה ה-43, שקבע 0:1, אינספור פריצות מסוכנות ומסירות נאות. נאצ'ו נובו השווה באופן זמני בדקה ה-56 בשער מקרי, אבל המחליף לוסיאנו דה ברונו מצא את ברדה בדקה ה-76, וזה סידר לברוך דגו את שער הניצחון.

אין מה להגיד, יש לקמפיין האירופי של 2006/7 ניחוח שמזכיר את הנשכחות מ-2001/2. הניצחונות המרשימים במאני טיים, הנחישות, ההגנה החזקה. ביום חמישי הבא ייצאו האדומים לאייברוקס, שם יחכו להם 50 אלף מחבריו הטובים של בארי פרגוסון ושות', שיעשו כל שביכולתם כדי לוודא שריינג'רס לא תעשה פאדיחות. אנחנו, מצידנו, דווקא נשמח לפאדיחה שתעורר דיון על המנטליות הסקוטית.

מחצית ראשונה

דקה 5: ריינג'רס לחצה את ההגנה האדומה, ואחרי כמה מסירות אחורה כמעט ונחטף הכדור מרגליו של אלימלך, שבעט כדור על בויד, אבל בסופו של דבר שריקה לנבדל בלמה את הסכנה.

דקה 9: אוגבונה קיבל כדור ארוך, עצר אותו במיומנות מפתיעה, ושלח ברגל שמאל בעיטה שפיספסה את המסגרת במעט.

דקה 13: ברדה חדר לרחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה. הריבאונד הגיע לוולינגטון, ששלח בעיטה מפתיעה שמכעט הושמטה על ידי מגרגור.

דקה 16: בורק ניער את בונדר, שלח הגבהה לרחבה, והנגיחה של נובו מ-7 מטרים חלפה מטר מהקורה.

דקה 31: דגו חטף כדור במרכז המגרש, התקדם, וכשראה שאף סקוטי לא התקרב אליו ניסה בעיטה מ-25 מטרים, אבל לא היה מדויק.

דקה 43: גול! ועוד איזה גול! בעיטה חופשית מ-25 מטרים. טועמה ניגש, מהצד שבדרך מתאים יותר לרגל ימין, ושולח ומסובב מעל לחומה ופנימה כדור מתאים. 0:1 להפועל.

מחצית שנייה

דקה 49: אוגבונה נכנס למרכז מהאגף ימין, וניסה להפתיע את מגרגור בבעיטה מרחוק, אבל הכדור הלך למרכז השער.

דקה 53: גול! דרדלה של נובו משווה את התוצאה. פרגוסון שלח בעיטה חופשית מ-18 מטרים לרגלו של דגו, משם הכדור הטעה את אלימלך והלך לקורה, ואז נובו הגיע כדי לשלוח דרדלה פנימה ולקבוע 1:1 מאכזב.

דקה 68: קרן אדומה הגיעה איכשהו לברדה, ששלח בעיטה מ-7 מטרים מעל למשקוף.

דקה 70: פרגוסון הכניס כדור לבורק, אבל בונדר ובאדיר גלשו היטב כדי לסגור אותו ברגע האחרון.

דקה 76: גול! דה ברונו הכניס כדור נפלא לברדה, שיכול היה לבעוט מיד, אבל במקום זאת הטעה פעם אחת, ואז שלח רוחב לתיבת החמש. דגו השתחל ברגע הנכון ושלח בשפיץ פנימה. 1:2 להפועל.

דקה 85: טל חן ניגש לפרגוסון, ששכב על הדשא, והסקוטי בעל הפתיל הקצר הגיב באגרוף לפניו של הישראלי, פעולה שנעלמה מעיניו של השופט.

דקה 87: כדור מרחוק כמעט הפתיע את אלימלך, אבל השוער הרחיק ברגע האחרון לקרן, שבסיומה הגיעה שחלפה מעל למשקוף.

הרכבים:

הפועל ת"א: שביט אלימלך; דני בונדר, ואליד באדיר, רמי דואני, יגאל אנטבי; יוסי אבוקסיס (טל חן, 83), וולינגטון (לוסיאנו דה ברונו, 67), ברוך דגו, סלים טועמה; זיטו אוגבונה (גילי ורמוט,, 86), אליניב ברדה.

ריינג'רס: אלן מגרגור; אלן האטון, קארל סוונסון, דיוויד וויאר, ריי גיבן; בראים חמדאני, בארי פרגוסון, נאצ'ו נובו (ליבור סיונקו, 79), כריס בורק (אדם, 83); איאן מארי, כריס בויד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully