וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: ברמן טאטאה את איאקס

14.2.2007 / 23:31

הגרמנים לא ספרו את ההולנדים עם 0:3. בלקבורן כבשה שני שערי חוץ, אך הפסידה 3:2 ללברקוזן. פנרבחצ'ה-אלקמאר 3:3. ליבורנו-אספניול 2:1

חודשיים אחרי סוף השלב הראשון בגביע אופ"א יצא היום (רביעי) לדרך שלב ה-1/16. מלבד משחקיהן של הפועל ת"א ומכבי חיפה, נערכו הערב עוד שמונה משחקים. מחר ישוחקו חמישה נוספים. המשחק בין טוטנהאם לפיינורד בוטל, בעקבות התפרעות אוהדי הקבוצה ההולנדית. האנגלים, לפיכך, העפילו באופן אוטומטי לשלב שמינית גמר. כידוע, המשחקים משוחקים בשיטת בית-חוץ, כאשר משחקי הגומלין ייערכו בעוד כשבוע.

המשחק המרכזי של הערב הפגיש את ורדר ברמן שלא התקשתה מול איאקס והביסה אותה 0:3. ליבורנו, שהייתה עם מכבי חיפה בשלב הבתים, שיחקה נגד אספניול והפסידה בביתה 2:1. פאריס סן ז'רמן גם השיגה ניצחון חוץ מרשים, 0:2 באתונה על א.א.ק. בנפיקה השיגה בעור שיניה ניצחון על דינמו בוקרשט, 0:1.

באייר לברקוזן גברה בביתה 2:3 על בלקבורן. פנרבחצ'ה, שאירחה את אלקמאר, סיימה עימה בתיקו רב שערים 3:3. שחטאר דונייצק ונאנסי נפרדו גם הן בתיקו, 1:1. גם בורדו ואוסאסונה סיימו את המשחק בתיקו, אבל ללא שערים.

ורדר ברמן - איאקס 0:3

הגרמנים פגשו בווסרשטאדיון במשחק הראשון את ההולנדים. ברמן, שאיבדה גובה בבונסדליגה מאז החזרה מפגרת החורף ומפגרת בשש נקודות משאלקה, ניסתה לפצח את המערך ההולנדי, בייחוד אחרי הרחקתו של אולאף לינדנברג בדקה ה-24. עד ההפסקה זה לא הלך.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הצליח הבלם הגרמני פר מרטסאקר לכבוש את השער המיוחל. שש דקות לאחר מכן נפרץ הסכר עם שער נוסף של נאלדו. בדקה ה-71 השלים פרינגס, שקיבל פס רוחב מצוין מקלוסה, את המלאכה. ברמן תצא לגומלין בהולנד עם מקדמה מצויינת.


פנרבחצ'ה - אלקמאר 3:3

משחק מצוין התפתח בטורקיה, בסופו ירדו המקומיים, שאיבדו את היתרון המבטיח שהיה להם בראשות הטבלה בארצם, מאוכזבים קמעה. הקבוצה של לואיס ואן חאל, שהנחילה בשלב הבתים הפסד אירופי ביתי ראשון לסביליה, לא חששה להגיע לאיצטדיון סוקרו סאראקוגלו באיסטנבול.

דמי זה זיאו כבש שער חוץ בדקה ה-15. אבל תומר מטין הישווה כעבור 13 דקות. נורדין בוחארי ויוליאן ינר העלו את ההולנדים ליתרון מפתיע תוך דקה, בדקות 62 ו-63. פנר לא התייאשה וטונצ'איי סאנלי צימק שלוש דקות לאחר מכן. תומר מטין הרשית שוב בדקה ה-75 כדי לאזן ולקבוע שיוויון 3 במשחק, בסיומו, יורדת אלקמאר עם שלושה שערי חוץ יקרים מפז.

באייר לברקוזן - בלקבורן 2:3

עוד אחת מיני התמודדיות מסקרנות בין אנגלים וגרמנים. לפני מספר שנים הקבוצה מלברקוזן הכירה רק את צורתה של ליגת האלופות, אבל ימים רבים עברו וכעת כל שביכולתם זה לנסות ולעבור את קבוצתו של מארק יוז. הרוברס עשו חיל בבית ה' ועלו מהמקום הראשון עם מאזן מרשים של שלושה ניצחונות ותיקו אחד.

בדקה ה-18 קיבלה באייר, שאירחה בביי ארינה, כדור חופשי ויאן קאלסן-בראקר היה במקום כדי לנגוח את היתרון. כ-20 דקות לאחר מכן לקח דיוויד בנטלי כדור חופשי לזכות האנגלים. הבעיטה שלו הוסטה על ידי כריסטיאן רמאלו וחדרה פנימה, 1:1. חמש דקות לאחר מכן הרוויח אותו ראמלו, מאותה טעות, כאשר כדור שלו פגע בנילסן, הטעה את פרידל ופגש את הרשת. ברנד שניידר דאג להכפיל את היתרון 11 דקות בתוך המחצית השנייה אחרי שקיבל כדור מצוין מקסטרו. שאבני נונדה כבש שער חוץ נוסף חשוב לזכות קבוצתו, ארבע דקות לסיום.


בורדו - אוסאסונה 0:0

הצרפתים, שלא מצליחים לשחזר בליגה את העונה המצויינת שלהם משנה שעברה, נשרו מהאלופות, אחרי שלא יכלו לאיינדהובן וליברפול. הספרדים היו שניים לפארמה בבית ד'. שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש ואוסאסונה, שתארח את המשחק הבא, יכולה לצאת בהרגשה טובה.

המנצחת במפגש הכפול בין השתיים תשחק בשלב הבא נגד הקבוצה שתשרוד את המפגש הכפול בין הפועל ת"א וגלזגו ריינג'רס.

ליבורנו - אספניול 2:1

הקבוצה של דניאלה אריגוני, שהייתה באותו בית עם מכבי חיפה, פגשו את הקבוצה שהשיגה ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בשלב הבתים, באיצטדיון 'ארמנדו פיקי' מאחורי דלתיים סגורות, זאת בעקבות ההגבלות שהטילה ההתאחדות האיטלקית.

הקבוצה השנייה של העיר ברצלונה, שכאמור, עושה חיל במפעל, המשיכה בשלה עם ניצחון חוץ חשוב. וולטר פאנדיאני פתח והרשית בדקה ה-27 בפנדל. בדקה ה-59 מוחמד אל יאגובי מוחה הבקיע את השני. פאביו גלאנטה לא רצה להיפרד מוקדם מהמפעל כשצימק בדקה ה-81. הקבוצה שתעפיל מהתמודדות, תחכה למנצחת בין מכבי חיפה לצסק"א מוסקבה.


בנפיקה - דינמו בוקרשט 0:1

הפורטוגלים, שנשרו מליגת האלופות התעמתו באיצטדיון 'האור' מול הרומנים, שסיימו שניים בבית ב'. האיצטדיון הביתי לא האיר פנים לקבוצה הפורטוגלית 89 דקות, עד אשר פבריציו מיקולי הצליח להבקיע את שער דינמו. בנפיקה תצא לגומלין עם מקדמה מינימלית ושבירה.

א.א.ק אתונה - פאריס סן ז'רמן 2:0

האורחים, שהצליחו להעפיל עם המאמן גי לאקומב, למרות ההפסד 4:2 להפועל בשלב הראשון, הספיקו להחליף מאמן ולמנות את פול לה-גואן המקומי. היוונים נשרו מליגת האלופות ואירחו את המשחק הראשון. סאמי טראורה כבש לקראת סוף המחצית הראשונה. ברנארד מנדי הכפיל את החגיגה הצרפתית ארבע דקות לסיום והעניק יתרון מצוין לפ.ס.ז לקראת הגומלין בפארק דה פרינס.


שחטאר דונייצק - נאנסי 1:1

הקבוצה האוקראינית, שלא מזמן השתתפה בטורניר הערוץ הרוסי הראשון בישראל, אירחה את הצרפתים. דונייצק נשרה מהאלופות אחרי שלא יכלה לרומא ו-ולנסיה. נאנסי שסיימה שנייה בבית ה', לפני פיינורד, השיגה שער חוץ, עשר דקות לסיום משער של מארק אנטוואן פורצ'ון. אבל דריו סרנה הקרואטי איזן שלוש דקות לאחר מכן. בכל זאת יכולים הצרפתים להיות מרוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully