וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוזרים להיות מכבי חיפה האמיתית"

14.2.2007 / 20:50

גוסטבו בוקולי סיכם את היכולת המרשימה של הירוקים בתיקו 0:0 מול צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א, שהעביר את ההכרעה לבלומפילד

בקושי עשרה ימים עברו מאז שרוני לוי ירד מהמגרש בקרית אליעזר וספג מטר חפצים וקללות אחרי התבוסה לבית"ר ירושלים בליגת העל. קשה לקבוע עד כמה רוני לוי אשם במצבה הנוכחי של הקבוצה בליגה. מה שכן, יותר קל לפרגן לו על ניהול משחק מצויין בתיקו 0:0 מול צסק"א מוסקבה בחוץ, התוצאה הטובה ביותר של הירוקים העונה באירופה ובכלל.

לא ברור איך הם עושים את זה, אבל שחקני מכבי חיפה שוב הצליחו ליצור נתק מוחלט מהצרות שלהם בליגה ולשחק נגד האלופה הרוסית כמו קבוצה אירופית לכל דבר. נכון שאפשר היה לזהות את ההתגוננות במשחקו של רוני לוי, במטרה להעביר את ההכרעה לבלומפילד, אבל מי בכלל ציפה לניצחון של הירוקים בולאדיקווקז. וחוץ מזה, למרות שהרוסים החזיקו יותר בכדור, ההזדמנויות המסוכנות במשחק היו של מכבי חיפה או ליתר דיוק של רוברטו קולאוטי, שהיה כל כך קרוב לקבוע 0:2 כבר במחצית הראשונה.

בסופו של דבר, המטרה של מכבי חיפה הושגה בגדול וההכרעה עברה לשבוע הבא באיצטדיון בלומפילד. כנראה שעל האליפות מכבי חיפה כבר יכולה לוותר ואפילו מקום באירופה בשנה הבאה נראה די רחוק, אבל הכניסה ל-16 הקבוצות הגדולות של גביע אירופה נראית קרובה מתמיד. כזכור, ליבורנו או אספניול יחכו למנצחת במפגש בין מכבי חיפה לצסק"א מוסקבה.

מהלך המשחק

דקה 6 - מכבי חיפה יצאה למתפרצת וניצלה שאננות של שחקני צסק"א בסיום התקפה שלהם. קולאוטי קיבל כדור בצד ימין, הצליח לעבור את אלכסיי ברזוצקי ומצא את עצמו חופשי מול השוער, אלא שהכדור שלו פגש את המשקוף.

דקה 11 - כדור חופשי של צסק"א מצא את ג'ו במרכז הרחבה, אלא שהברזילאי בעט חלש לידיו של דוידוביץ'.

דקה 18 - הזדמנות נהדרת נוספת לקולאוטי. הפעם הוא קיבל כדור מצד שמאל, השתחל בין שני שחקנים ובעט סמוך לקורה של השוער הרוסי.

דקה 38 - כדור חופשי לצסק"א מצד ימין. דוידוביץ' הדף קדימה את הבעיטה של ז'ירקוב, דודו השתלט על הריבאונד ובעט החוצה.

דקה 40 - יניב קטן קיבל כדור כ-18 מטר מהשער, ניסה להתשחרר משחקני ההגנה ובעט חלש לשער.

דקה 43 - ז'ירקוב שוב ניסה את דוידוביץ' בבעיטה מרחוק, אבל השוער של מכבי חיפה היה מוכן.

דקה 59 - כדור חופשי לצסק"א משמאל אלכסונית, ניר דוידוביץ' יצא יפה וקלט.

דקה 74 - ההזדמנות הטובה של צסק"א עד לשלב הזה. קרבאליו הרים כדור חופשי משמאל, דודו נגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 76 - יניב קטן הרים קרן מצד ימין, אלון חרזי נגח ממרכז הרחבה מעל למשקוף.

דקה 78 - עבאס סואן השתחרר במרחק של 25 מטר מהשער וניסה להפתיע את אקינפייב, שקלט את הכדור.


הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, שאבייר אנדרסון, דקל קינן, חיים מגרלשווילי, גוסטבו בוקולי, עבאס סואן, חאווייר דירסאו, אלן מסודי (אייל משומר, 90), יניב קטן (ליאור רפאלוב, 86), רוברטו קולאוטי (שלומי ארבייטמן, 69).

הרכב צסק"א מוסקבה: אקינפייב, אלדונין (שמבראס, 46), איגנשביץ', אלכסיי ברזוצקי, דודו, ואסילי ברזוצקי, רמון (דניאל קרבאליו, 56), רחימיץ', קרסיץ', ז'ירקוב, ג'ו.

"חזרנו לשחק אחד בשביל השני" (רומן רוזנבלט)

גוסטבו בוקולי אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "כבר במשחק מול הפועל פ"ת בליגה עשינו דברים טובים ונראה שאנחנו חוזרים למכבי חיפה האמיתית שהייתה בשנים האחרונות. ברגע שאנחנו משחקים אחד בשביל השני וכל אחד עזר לחברו, אנחנו נראים טוב". על הסיכויים בגומלין: "אנחנו קודם כל חושבים על מכבי ת"א ביום ראשון ולמחרת נתחיל שוב לחשוב ולדבר על צסק"א".

עבאס סואן: "כל הכבוד לשחקנים ולכל מי שהכין אותנו למשחק הזה. אני יכול להגיד שהיינו מאוד מוכנים וידענו את כל החולשות והיתרונות של היריבה שלנו. זו תוצאה שהיינו קונים לפני המשחק, היו לנו גם הזדמנויות מצויינות להבקיע ואני מרוצה מהתוצאה. אני מקווה שבעזרת השם נוכל לעבור אותם בארץ. אני מקווה שהאיצטדיון יהיה מלא בגומלין, הגיע הזמן שנחזיר לעצמנו את האמון של הקהל שלנו".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי: "תיקו 0:0 זו תוצאה מצויינת עבורנו, עכשיו ההכרעה עוברת לתל אביב. מצד שני יש גם אכזבה כי לא ניצלנו את ההזדמנויות. את הסיכומים נעשה אחרי שני המשחקים. אנחנו רוצים לצמצם את הפערים בין אירופה לליגה ואני מקווה שזה לא יהיה מאוחר מדי".

יניב קטן: "כולם עשו עבודה יוצאת מן הכלל ונתנו 200 אחוז. ידענו שאם לא נעשה את זה, לא נעבור את השמחק בשלום. אין לי הסבר להבדלים בין אירופה לליגה. תמיד אחרי משחק כזה אנחנו אומרים שנמצא לדרך חדשה, אני מקווה שזה יקרה".

מאמן צסק"א מוסקבה ואלרי גזאייב ביקר את שחקניו בסיום ובמיוחד את אלה שאיפשרו לרוברטו קולאוטי להגיע לשתי הזדמנויות מסוכנות. על שחקני הנבחרת בקבוצתו הוא אמר: "אני בכלל לא מבין מה הם עשטו בנבחרת רוסיה".

נשיא צסק"א מוסקבה ייבגני גינר: "רואים שהקבוצה עדיין רחוקה משטף המשחק שלה. קשה להתמודד מול יריב שנמצא עם 8 או 9 שחקנים בהגנה, אבל לא נורא. אצלהם בבית הם ישחקו אחרת ויצאו לתקוף, אני מאמין שזה גם מה שיעזור לנו".

הקהל המקומי באיצטדיון "ספרטק" בולאדיקווקז שרק בסיום שריקות בוז לשחקני צסק"א. בנוסף, אתר האוהדים של צסק"א דיווח על תקרית מכוערת במהלכה זרקו אוהדים מקומיים אבנים על אוהדי צסק"א שהגיעו ממוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully