וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי חוזר לספסל של מיאמי

גיא ניב

13.2.2007 / 14:19

מבזק NBA: המאמן הוותיק שב לקווים, בארון דייויס עובר ניתוח, ראשיד וואלאס ספורטאי למופת ובוושינגטון עורכים שיחות שלום

במיאמי היט מתארגנים לחזרתו של פט ריילי אל הקווים. חודש וחצי אחרי שעזב את עמדת המאמן של מיאמי, ריילי יחזור בשבוע הבא לתפקיד במקום עוזרו רון רות'סטיין, ששימש בתקופה הזו כמאמן ראשי והשיג מאזן של 9:12, כולל ניצחונות בשישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים.

על פי מקור המקורב לקבוצה, המאמן יודיע במסיבת עיתונאים מחר (רביעי) על כוונתו לשוב לספסל של אלופת ה-NBA. ריילי (61), שלקח חופשה מתפקידו מסיבות בריאותיות, עבר ניתוח להחלפת הירך הכואבת שלו, וכעת, כשהסתיימה תקופת ההתאוששות שלו, הוא צפוי לאמן את ההיט ביום שלישי הבא מול יוסטון.

ריילי גם אמור לטוס לראשונה מאז הניתוח שלו, כדי להשתתף באירועי האולסטאר שייערכו בסוף השבוע בלאס וגאס.

בארון דייויס יעבור ניתוח בברך

לגולדן סטייט ווריורס היו חלומות על חמישיה בריאה שתתייצב על הפרקט לאחר פגרת האולסטאר. אז היו. אתמול (שני) הקבוצה הודיעה שהסופרסטאר שלה בארון דייויס יעבור ניתוח בברכו השמאלית.

דובר הקבוצה הצהיר שאם הכל יילך כשורה דייויס עשוי להחמיץ מספר מועט של משחקים, אבל הגארד הנוטה לפציעות עבר ניתוח באותה ברך לפני 4 עונות, ואז זה עלה לו בהשבתה של 20 משחקים. במהלך 4 השנים האחרונות בילה דייויס ברשימת הפצועים 28 משחקים בממוצע בכל עונה. לפחות ג'ייסון ריצ'ארדסון אמור לחזור לשירותיו של דון נלסון אחרי פגרת האולסטאר, לאחר שהיה מושבת עם יד שבורה מאז ה-20 בדצמבר. מי שעשוי לצאת נשכר מפציעתו של דייויס הוא גארד אחר של הוורייורס, שרונאס יאסיקביצ'וס שמו.

ראשיד וואלאס, ספורטאי למופת

לקרוא ולא להאמין: הליגה ביטלה עבירה טכנית שנשרקה לראשיד וואלאס. סטו ג'קסון, המנהל הטכני של ה-NBA, ביטל את העבירה שנשרקה לפורוורד של הפיסטונס במשחק ביום שבת נגד טורונטו. כתוצאה מכך, ל"שיד" נשארו 14 עבירות טכניות במאזן המצטבר, שתיים פחות מהמאזן שמוביל לעונש הרחקה למשחק אחד.

המאמן שלו, פליפ סונדרס, הגיב לחדשות: "כמו שהחוק מציין, לשחקנים מותר להתפרץ במידה כלשהי, תגובה מהירה כל עוד הם לא ממשיכים בזה". וואלאס באמת לא המשיך בזה בשבת - הוא נעלב משריקה של השופט קורטני קירקלנד, אבל מיד רץ מהמקום. בתגובה קירקלנד העניק לו את הטכנית, שכאמור בוטלה. זו לא הפעם הראשונה - טכנית אחת כבר בוטלה לוואלאס העונה, במשחק מול יוסטון.

"הליגה פתוחה בנוגע לדברים האלה" הוסיף קואץ' סונדרס. "הם לא רוצים להשעות שחקנים, אני בטוח שהנהלת הליגה לא רצתה להושיב את קובי בריאנט בחוץ במשחק מול הניקס. הם צריכים לעשות מה שהם רואים לנכון כהוגן, בחלק מהפעמים זה יהיה טוב ובחלק לא".

שיחות השלום נערכות בוושינגטון

לראשונה מאז תחילת העונה, הוושינגטון וויזארדס קיימו אסיפה לשחקנים בלבד, והמאמן אדי ג'ורדן נפגש בנפרד עם גילברט ארינס. הכל כדי לטהר את האווירה לאחר התבוסה הביתית ב-21 הפרש לפורטלנד, שאחריה לכלכו ג'ורדן ואייג'נט זירו אחד על השני.

הפורוורד הפצוע אנטואן ג'יימיסון, שמנהיגותו חסרה בעליל לקוסמים, דיבר עם ארינס על הג'יפה שהיבאצ'י זרק בתקשורת לעבר המאמן. "הוא כמו אח קטן, מדי פעם אתה צריך לתת להם מכות בתחת. שמתי אותו בארון והצלפתי בו", מספר ג'יימיסון על מערכת היחסים הביזארית בין השניים. אולי במשפחה שלו זה מה שאחים עושים. בכל מקרה, הקפטן הפצוע של הוויזארדס אמר שארינס דיבר מתוך תסכול לאחר שקלע רק 9 נקודות במשחק שבו הבטיח לצלוף 50. "בזמן האחרון אנחנו לא משחקים כמו שאנחנו יכולים כשאני בחוץ", הסביר ג'יימיסון.

ג'ורדן סיפר שבפגישה שלו עם הגארד המוכשר הם צפו בקלטת המשחק מול הבלייזרס, מה שעזר לו להבהיר לארינס מה טעון תיקון. "היה חשוב שנדבר, והדברים מאוד חיוביים", שח המאמן. "גיל ואני ביחד כבר זמן רב והיו לנו עליות ומורדות, בעיקר בתחילת הקריירה שלו כאן".

מאידך, המאמן לא חזר בו מהאמירות על חוסר המנהיגות של ארינס בהיעדר ג'יימיסון: "מנהיגות זה דבר מיוחד. בין אם אתה נשיא ארה"ב, מנכ"ל חברה או קפטן של קבוצה, צריך אדם מיוחד כדי להיות כזה. אנטואן מחזיק אנשים ביחד, יש לו את התכונות האלה".

* עוד ב-NBA:

הבעלים של הניו-יורק ניקס, ג'יימס דולן, דיבר עם שחקני הקבוצה לפני המשחק שבו הפסידו הניקס ליוטה 104:102. מדליפים מחדר ההלבשה סיפרו שהבוס אמר לשחקנים שלמאמן איזאיה תומאס "אין מה לדאוג" בשלב זה באשר למעמדו, אבל גורמים סביב הקבוצה מעריכים שדולן פשוט מנסה להסיט את תשומת הלב מעניין עתידו של תומאס ולגרום לשחקנים להתרכז בניצחונות. תומאס, מצידו, הודה השבוע שהוא מרגיש לחץ רב. ניצחונות הם התרופה הטובה ביותר, כך אומרים, והניקס עדיין לא הגיעו למאזן החיובי לו שואף תומאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully