וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-מכבי פ"ת: נגמרו החגיגות בירושלים

11.2.2007 / 22:41

הפועל חגגה גביע, בית"ר כבר החלה לתכנן את חגיגות האליפות, אבל ה-0:0 הביתי מול מכבי פ"ת הוכיח שכלום עדיין לא סגור בליגת העל

בית"ר ירושלים סיימה היום (ראשון) ב-0:0 מאכזב מול מכבי פ"ת באיצטדיון טדי, ואחרי שבשבוע האחרון החלו כבר לחגוג בבית וגן (וזה עוד בלי לדבר על חגיגות הגביע של הפועל ירושלים) - פתאום האליפות לא נראית כל כך בטוחה.

כנראה שזה מה שקורה אחרי ניצחון כל כך גדול על מכבי חיפה. יוסי מזרחי ניסה במהלך השבוע להוריד את שחקניו לקרקע אחרי הניצחון על האלופה בשבוע שעבר, אבל כנראה שזה לא עבד. שחקניו לא הצליחו לשחזר את הטירוף שאפיין אותם במחצית הראשונה בקרית אליעזר, ושחקניו איבדו שתי נקודות יקרות.

למזלם של הבית"רים, האיום מהתל-אביביות לא נראה רציני לאור היכולת שלהן, אבל את הקהל בטדי זה לא מעניין. הם רוצים לראות הצגות, ובמשך העונה הזו בית"ר מתקשה להציג יכולת משכנעת מול הקהל הביתי שלה. הזרים החדשים של מזרחי עדיין לא מצליחים להצדיק את האמון שהם מקבלים, וכשטוטו תמוז לא מפציץ - מתברר שאין מישהו אחר שיכבוש עבור בית"ר.

ואם זה לא הספיק, במהלך המחצית הראו מצלמות ערוץ 10 את טוטו תמוז יורק בצורה מכוערת לעבר עיסמאיל עמאר, והשחקן צפוי לקבל עונש הרחקה.

מהלך המשחק

דקה 4 - תמוז מצא יפה את שוונק, שמזווית קשה בעט חלש לידיים של כהן.

דקה 11 - פריצה מהירה של דיאלו נבלמה על ידי בן יוסף. בהמשך ההתקפה הכדור הגיע לקלדיירה, אבל הבעיטה שלו נהדפה לקרן.

דקה 19 - חילופי מסירות מהירות השאירו את ברוכיאן במצב נוח, אבל הבעיטה שלו חמקה מעל לשער. דקה לאחר מכן שוונק חדר לרחבה, אבל בעט לידיים של השוער.

דקה 25 - שוונק בעט בעיטה חופשית, עקף יפה את החומה, אבל אוהד כהן שוב זינק והדף יפה.

דקה 38 - שוונק שוב שלח טיל מבעיטה חופשית, אוהד כהן שוב הדף.

דקה 60 - כדור קרן של קלדיירה הגיע לעמאר, שבעט חזק מהאוויר מחוץ לרחבה, קורנפיין הדף.

דקה 82 - בעיטה חופשית של זנדברג מ-18 מטר חמקה סנטימטרים ליד הקורה.

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו, רוני גפני, דרק בואטנג, ז'וזה רמאלו (גל אלברמן, 68), מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן (עמית בן שושן, 57), טוטו תמוז, קלאבר שוונק (טוטו רושל, 68).

מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מורד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון; מוחמד דיאלו (לירן כהן, 68), אנדרה קלדיירה, אורי לוזון, בלסינג קאקו; עומר גולן, פטריק סופו (סבסטיאן רוזנטל, 62), (נאור פסר, 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully