וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם באו רק כדי להפריע"

מזרחי ראה שוב את קבוצתו מסיימת ב-0:0 ביתי. דינמו קייב מעוניינת בבואטנג ועקבה אחריו בטדי. תמוז עשוי לעמוד לדין משמעתי על היריקה לעבר עמאר

עמי שומן

צילם וערך: דרור פיקלני

היום (ראשון) הייתה זו הפעם הרביעית העונה שבית"ר ירושלים מסיימת ב-0:0 מאכזב באיצטדיון טדי, ולאחר ששוב לא הצליחה לנצח את מכבי פ"ת, אכזבה רבה נרשמה בקרב ראשי הקבוצה. אחרי הניצחון על מכבי חיפה, ירושלים שומעת שוב קריאות בוז מהיציעים, ורואה איך היתרון בצמרת מצטמק.

"בחצי השני לא היה כדורגל"

מאמן בית"ר, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "בחצי הראשון עוד היה משחק סביר, בחצי השני לא היה משחק כדורגל בכלל. אני חושב שבאנו לשחק מול יריב שבא רק כדי להפריע ולא לשחק. הם סגרו אותנו טוב מאוד. בחצי השני איבדנו את כל הסבלנות. זו הפעם הרביעית שאנחנו מסיימים ב-0:0 בטדי, כי קבוצות לא באות לפה לשחק כדורגל, אלא להפריע. אם אנו לא כובשים שער מוקדם שפותח את המשחק, אז ככה זה נראה". לגבי היריקה של טוטו תמוז לכיוונו של איסמעיל עמאר, הגיב מזרחי: "אני לא בטוח שזה לא היה בכוונה תחילה". במכבי פ"ת, בכל אופן, הודיעו כי הם דורשים התנצלות מהחלוץ הצעיר.

שמעון גרשון התייחס לנפילת המתח אחרי המשחק מול חיפה: "לא הייתי קורא למשחק הזה דעיכה, כי מכבי פ"ת היא קבוצה איכותית, ששיחקה אגרסיבי וסגרה אונו טוב. היה חסר לנו הגול הקטן, והיינו קרובים אליו בבעיטה של מיכאל בסיום. קבוצות מסתגרות מולנו בטדי, וזה לא קל. לאוהדים שלנו אסור להתרגש מההכרזות של העיתונים והפרשנים, כי צריך עוד לעבוד בשביל האליפות".

משה בוקר ומתן קרקוב, ממערכת "הארץ", מוסיפים כי דינמו קייב האוקראינית מעוניינת בקשר הגנאי של בית"ר, דרק בואטנג, עליו קיבלה המלצות ואף ניהלה אחריו מעקב בשבועות האחרונים. נציגי דינמו היו אתמול בטדי והעבירו רשמים למאמן הקבוצה.

טוטו תמוז צפוי לעמוד לוועדת משמעת בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שנתפס במצלמות הטלוויזיה יורק לעבר מגן פ"ת, איסמעיל עאמר.

"אין לי בעיות עם גיא, אבל לא שמחתי לצאת החוצה"

גיא לוזון נשמע מרוצה מאוד מהתוצאה המאופסת, וענה בציניות: "אני באמת מצטער שלא נתנו להם לחגוג על המגרש. עשינו הגנה טובה ובית"ר לא הגיעה לשום הזדמנות. אם היינו יותר מדויקים במסירה האחרונה, היינו גם יוצאים עם ניצחון. אם סבסטיאן לא היה נפצע היינו יוצאים עם יותר נקודות מול בית"ר. אני לא רוצה להיות סימפטי וגם לא אהיה כזה, אני לא צריך להתנצל על זה שאני רוצה לקחת נקודות. אני תמיד מחזיק מהקבוצה שלי ומהשחקנים. אנו מעריכים את היריב, אבל לעולם לא חושש".

חלוץ מכבי פ"ת, פטריק סופו, סינן מספר מילים לעברו של גיא לוזון לאחר שהוחלף. "לא יצאתי כי אני פצוע. אין לי בעיות עם גיא לוזון, אבל לא שמחתי כשהוא הוציא אותי החוצה", הודה סופו, לאחר שעזב בזעם את ספסל הקבוצה. שחקנים בקבוצה העידו כי הוא נראה עצבני בחדר ההלבשה, אך היו"ר משה זוארץ אמר: "הוא יצא החוצה ושאל למה הוא התחלף. לא קרה כלום".

גיא לוזון הביע במהלך המשחק כעס כלפי השופט, מנשה משיח, שעיכב את החילוף של נאור פסר בסבסטיאן רוזנטל. המאמן אף רתח מזעם כשלא הוענקו לקבוצתו מספר עבירות. בקשר לרוזנטל, השבוע תיבדק חומרת פציעתו. ההערכה היא שהוא לא יוכל לשחק במשחק הבא של הקבוצה נגד בני יהודה.

זוארץ: "עדיין לא יודעים מה קרה איתו. רק מחר תתברר חומרת פציעתו". כזכור, לפני המשחק מול בית"ר ביקרו שחקנים בקבוצה את רוזנטל וטענו כי הוא חלוד. רוזנטל ענה לביקורת וטען כי בתוך חודש הוא יחזור לכושר. מיד לאחר המשחק אמר אחד השחקנים בקבוצה: "אמרתי לך שהוא חלוד. השחקן הזה הגיע לכאן כדי לגמור את הקריירה. יש לו את הטאצ' בכדור, אבל הוא עדיין כבד ועייף".

הקשר אורי לוזון אמר: "כל משחק חוץ שבו לא מפסידים זה טוב. נתנו מאה אחוז מעצמנו, הוצאנו נקודה במגרש קשה ואנחנו מתכוננים למשחק הבא. גם בית"ר לא הגיעה להרבה מצבים. שתי הקבוצות רצו לנצח ושיחקו חזק, אולי בגלל זה הקבוצות לא הגיעו להרבה מצבים ונגמר 0:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully