וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת יצאה לאור: בני יהודה חזרה עם נקודה מאשדוד

10.2.2007 / 20:34

בני יהודה לא שווה תחתית, אשדוד לא שווה צמרת. השתיים סיימו ב-1:1 והן בדרכן למרכז הטבלה. קובאצ'ביץ' והולצמן כבשו

מועמדת לאליפות, קבוצת צמרת. איך לא כינו את מ.ס. אשדוד לפני חודשיים. הקבוצה של אלון חזן שיחקה לא טוב, אבל לפרשנים זה לא הפריע והם היו בטוחים שהנה, מעיר הנמל יוצא הלהיט של הכדורגל הישראלי. אז בבקשה, שקר צף. היום רשמו משחק שביעי רצוף ללא ניצחון ואת הנקודות שהם השיגו בתחילת העונה הם יספרו בזמן שיגידו תודה על כך שמאבקי הירידה רחוקים.

מצד שני, בני יהודה. יותר מדי כשרון מכדי לרדת יש בחלק הקדמי של הקבוצה הזאת. הזהובים פתחו את העונה במרה שחורה והזכירו את מכבי פ"ת פוסט אירופה מלפני שנה.

היום פערי היכולת התאזנו. משחק חוץ או בית, בני יהודה ומ.ס. אשדוד הן שתי קבוצות שוות ביכולתן. הרוויה קובאצ'ביץ' פתח היום את הכיבושים בבעיטה חופשית בדקה ה-29, שי הולצמן איזן בדקה ה-60. שתי הקבוצות חילקו את הנקודות. אשדוד, איך אומרים, כבר הולכת לים. בני יהודה גם תגיע בעוד כמה מחזורים.

מהלך המשחק

דקה 2: קובאצ'ביץ הרים כדור חופשי, לוקמן הסיט ובטורינה בעט מ-5 מטרים לגופו של אג'יי.

דקה 10: בטורינה בעט כדור חופשי מ-16 מטר מעל המשקוף.

דקה 20: חליבה חדר לרחבה, ספק בעט - ספק מסר, אבל הכדור חלף לרוחב הבוקסה ויצא החוצה.

דקה 29: גול! קובאצ'ביץ' לקח כדור חופשי מ-23 מטרים ושלח אותו לרשת של אג'יי. 0:1 לבני יהודה.

דקה 60: גול! הולצמן קיבל כדור על סף הרחבה, ניער את ההגנה ובעט פנימה. 1:1

אשדוד: סמי אג'יי, תומר חליבה (אמיר אלקריף 88), גורה טל, אייל אלמשונינו, תומר ברוקס (משה בן לולו 57), יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, רחמים צוקול, עידן שריקי, יניב עזרן (מסאיי דגו 84), שי הולצמן

וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, וודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובאצ'ביץ' (קובי דג'אני 89), אימורו לוקמן, מאטה בטורינה (אלירן עטר 74), ראובן עובד, ברק בדש (עוז ראלי 85), ליאור אוסלין.

"מול קבוצה שיש לה את הולצמן, אתה משלם"

אלון חזן אמר, אחרי המשחק: "אנחנו יוצאים ברגשות מעורבים. אני שמח שחזרנו מפיגור, אבל חבל שלא ניצחנו. היה חשוב לנו לעצור רצף של 3 הפסדים רצופים, למרות שרציתי שנחזור למסלול הניצחונות. בחצי הראשון נתנו למשחק לזרום ולא יזמנו. בחצי השני הייתה דומיננטיות מוחלטת שלנו, אבל פעולות פשוטות לא הצליחו. אני שמח ששילבנו בהצלחה שני שחקני נוער שהציגו כדורגל טוב, עם הרבה ביטחון, לעומת כמה ותיקים שהיו קצת חסרי ביטחון".

ניצן שירזי: "במחצית השנייה הלכנו אחורה אחרי חלק ראשון טוב מאוד שלנו. יכולנו לגמור את המשחק במחצית הראשונה וחבל שלא עשינו את זה. לקבוצות תחתית יש כנראה נטייה לרדת אחורה ולנסות לשמור על יתרון. כשיש לך יתרון שביר מול קבוצה עם חלוץ כמו שי הולצמן אתה בסוף משלם את המחיר. קצב צבירת הנקודות של קבוצות התחתית עלה במחזורים האחרונים. אנחנו רוצים להגיע לסביבות 30-32 נקודות שיבטיחו לנו הישארות וכרגע אנחנו בדרך הנכונה. לא הפסדנו 8 משחקים, אבל נצטרך לדעת לנצח כדי לשפר את מצבנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully