וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-בני יהודה: שירזי לא רוצה להפסיד עד סוף הסיבוב

מאמן בני יהודה רוצה להיכנס לסיבוב השלישי עם 25-26 נקודות. אסולין ואבו סיאם יחזרו להרכב. הולצמן: "צריך לתת את הנשמה כדי לחזור למסלול הניצחונות"

הזהובים מגיעים מחר (שבת) לאשדוד במצב רוח טוב. הקבוצה לא נוצחה בשבעת המשחקים האחרונים והצליחה לייצב במעט את מצבה בתחתית הטבלה. התחושה בשכונה היא שעוד ניצחון או שניים ייתנו לקבוצה מספיק אוויר כדי להיחלץ ממאבקי התחתית.

מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, אמר אמש בתום האימון : "אשדוד קבוצה טובה שנמצאת בתקופה קצת פחות טובה, אנחנו מגיעים במומנטום טוב ורוצים לסיים את הסיבוב סביב ה-25-26 נקודות, מה שאומר שאסור לנו להפסיד בשלושת המשחקים הקרובים. נרצה להמשיך את המומנטום מניצחון החוץ הראשון שלנו העונה, בכפ"ס".

הקבוצה תחסר את המגן אלי אברבנל שסובל מקרע קטן בשריר הקרסול, את אסי בלדוט המוצהב וגם את אלי ביטון המורחק. להרכב יחזרו סאלם אבו סיאם שסיים לרצות הרחקה בגין צהובים והחלוץ ליאור אסולין שחוזר מהרחקה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, וודראן יישה, אסי דומב, יניב אלול, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרווה קובצ'ביץ', ראובן עובד,(אלירן עטר) מטה בטורינה: ליאור אסולין

אשדוד: רשות הדיבור למחליפים

שתי נקודות מ-15 אפשריות, זה המאזן של מ.ס אשדוד בחמשת המחזורים האחרונים. למרות איבוד הנקודות הקבוצה לא התרחקה מהמקום שמוביל להופעה שנייה בתולדותיה בגביע אופ"א.

חלוץ הקבוצה, שי הולצמן, מודע לבעיה המקצועית של הקבוצה בזמן האחרון ומתכנן להקריב: "אנחנו לא צריכים לחשוב על היעדרויות ושחיקה, אלא לתת את נשמה ולהילחם כדי לחזור למסלול הנצחונות".

המאמן אלון חזן יצטרך למצוא פתרון בשבת להרכב חסר, במיוחד בהגנה. כריסטיאן גונזאלס פצוע ואדיר טובול יישב בחוץ בגלל צהובים. אייל אלמושנינו ותומר ברוקס יחליפו אותם. בעיה אחרת נמצאת בקישור. דוד רביבו פצוע ומסאיי דגו מועמד להחליף אותו. אשדוד נהנתה עד עתה מסגל יציב כמעט ללא פציעות. עכשיו המשימה מונחת גם על כתפיהם של המחליפים.

הרכב משוער: סמי אג'יי: תומר חליבה, גורה טל, אייל אלמושנינו, תומר ברוקס: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, מסאיי דגו: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully