וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תירוץ או רמז?

לי בוץ ורומן רוזנבלט

7.2.2007 / 19:12

אחרי ה-0:0 מול אוקראינה, ליאור ז'אן הסביר: "תמוז ובן שושן היו חסרים לנו". הכחשות של השחקנים שהוזכרו כמעורבים במשחקי קלפים

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

נבחרת ישראל הצעירה לא הצליחה לכבוש היום (רביעי) מול נבחרת אוקראינה, ולמרות שהמשחק הסתיים ב-0:0 די מאכזב, בנבחרת נשמעו די מסופקים.

"זה היה מבחן מצוין"

המאמן גיא לוי נשמע מרוצה בסיום. "זה משחק הכנה וככה התייחסנו אליו. זה היה מבחן מצוין. אני מרוצה מהשחקנים, הם טובים וכל אחד עוד ישחק בקבוצה שלו, כי הם שחקנים מוכשרים. אני מסכים עם הטענה שהראינו בגרות, כי יש נטייה לנבחרות להגיע לרגעי ההכרעה ולהישבר. אנחנו צריכים לדעת לשחק בכל איצטדיון, וגם מהבחינה הזו זה היה מבחן מצוין".

"רצינו לעשות ניסיונות מסוימים", המשיך לוי, "בדקנו שילובים מסוימים ורצינו לבדוק את כל שחקני הסגל. שלטנו ברוב שלבי המשחק, אנחנו בהתקדמות. אוקראינה היא נבחרת מאורגנת, עם מאמן מנוסה".

בנוגע למוזמנים החדשים, שקיבלו היום הזדמנות ראשונה: "כולם היו בסדר, אני לא מסיק מסקנות בשנייה אחת, או ממשחק אחד". על העובדה שהמשחק נערך באיצטדיון ר"ג ולא בבלומפילד אמר לוי: "האווירה הייתה טובה. אומנם אנחנו לא רגילים לאיצטדיון, אבל זה היה בסדר גמור".

לוי גם התייחס לסכסוך התוקשר עם דרור קשטן: "אולי לתקשורת זה הנחמד, אבל אנחנו מתעסקים בעניינים שלנו. עכשיו תסלחו לי, אני הולך לראות את שחקני האולימפית שמשחקים בבוגרת".

"הכדור לא נכנס"

שלומי ארביטמן אמר בסיום: "חבל שלא ניצחנו. דווקא שיחקנו טוב, פשוט הכדור לא נכנס. אני לא חושב שהייתה בעיה בהתקפה. אוקראינה היא נבחרת טובה ואגרסיבית, ולא קל נגדה. אני לא מאוכזב מהקהל, אני מודה לאוהדים שכן הגיעו לתמוך בנו".

ליאור ז'אן, אחד המצטיינים במגרש: "טוטו ועמית היו חסרים בהתקפה, ואני מקווה שהם יהיו באליפות אירופה. אני שמח שאנחנו לא סופגים מול יריבות חזקות כמו אוקראינה. ברור שהעובדה שחלק מהשחקנים שלנו בבוגרת פוגע בהכנות, אבל זה לא התפקיד שלי לדבר על זה".

מאמן אוקראינה, אלכסיי מיכאליצ'נקו: "ישראל נבחרת לא רעה בכלל, וכשהתכוננו למשחק ראינו שישראל טובה בחלק ההגנתי. ברור שהעובדה שחמישה שחקנים שלהם בנבחרת הבוגרת החלישה אותם, אבל הם עדיין נראו מגובשים. אנחנו עדיין בונים את הנבחרת שלנו".

שוער הנבחרת, תום אלמדון: "שיחקנו מול יציעים ריקים, אבל אני מקווה שמי שהגיע נהנה. אנחנו צריכים את הקהל. מי שבא ראה נבחרת טובה, שיש לה עוד הרבה לאן להתקדם. מי שנמצא בבוגרת - אנחנו מאחלים לו בהצלחה, ומי שפה אנחנו שמחים שהוא איתנו".

אלמדון התייחס גם לנבחרות פורטוגל והולנד, שכבשו שלישיות במשחקי ההכנה: "אלו רק משחקי מבחן. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".

נבחרת הולנד הצעירה, שתפגוש את ישראל במשחק הפתיחה של אליפות אירופה בקיץ הקרוב, הפסידה היום 3:1 לדנמרק במשחק ידידות.

רפאלוב וסרור: "היינו בחדרים שלנו. לא היה ולא נברא"

חמשת שחקני הנבחרת הצעירה ששמם הוזכר בהקשר של פרשיית הימורים במשחק קלפים ערב משחק הידידות מול אוקראינה הכחישו בכל תוקף את הטענות. השמות שהוזכרו כמעורבים בפרשה הם: עידן סרור, עומר פרץ, אבירם ברוכיאן, ליאור רפאלוב ורמי דואני. לכל אחד מהם הייתה הסבר ברור למקום בו היה בזמן שהארוע כביכול התרחש, כעל פי טענת רובם, הם לא היו ביחד.

רמי דואני אמר: "לא היה ולא נברא. הייתי עם שלומי ארביטמן בחדר. ב-12 בלילה דיברתי עם חברה שלי והלכתי לישון. חבל שיש אנשים שמנסים לפגוע במרקם החברתי המצוין של הנבחרת הזו ואני אומר את זה בתור שחקן חדש יחסית. אנחנו עסוקים בהכנות לאליפות אירופה וחבל שאנשים מחפשים להכפיש. גם כשהסיפור ייעלם השם שלנו יישאר מוכתם".

ליאור רפאלוב: "לא היה ולא נברא. אני לא מבין איך הכניסו את השם שלי. חזרתי אתמול רק בשעות הערב המאוחרות מאימון הנבחרת הבוגרת ואני ודקל הלכנו לישון. אחרי שבקיץ האחרון במחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה שיחקתי קלפים לשם ההנאה ורוני לוי הבהיר לי בצורה חד משמעית שזה דבר לא מקובל, זה הספיק לי ואני לא מתקרב לדברים האלו".

עידן סרור: "זה בלוף אחד גדול. אני, אבירם (ברוכיאן) ואלירן דנין בכלל ישבנו בחדר וראינו סרט". עומר פרץ הסכים להגיב רק במשפט אחד: "זה פשוט לא נכון".

אבירם ברוכיאן התראיין לחדשות הספורט בערוץ 5 ואמר: "אני ממש מאוכזב כי באו והוציאו דבר כזה ללא בדיקה. כן שיחקתי פלייסטיישן, אבל לא שיחקנו קלפים. אבל קלפים לא היו ולא נבראו. אני, עידן סרור ואלירן דנין ראינו סרט".

את תגובתו של מאמן הנבחרת, גיא לוי, ואת זו של המנהל, אלי רוזן, לא ניתן היה להשיג.

חלק משחקני הנבחרת הצעירה לא הכחישו את הפרסומים לפיהם הם שיחקו קלפים בלילה שלפני המשחק מול אוקראינה, אך טענו כי מדובר במשחק קלפים חברי, שנועד להעביר את הזמן.

"בסך הכל מדובר בכמה חבר'ה ששיחקו בכיף", אמר אחד מהשחקנים שלא היו מעורבים בארוע, "אני לא מאמין שהיה מעורב שם כסף, אבל גם אם כן לא מדובר בסכומים של מאות שקלים".

שחקן אחר הוסיף: "לא מכל דבר שקורה צריך לעשות סיפור. היו גם כמה שחקנים שעשו תחרויות בפלייסטיישן ועל זה לא דיווחו. עוד מעט גם יגידו שעישנו סמים".

שחקן אחר, ששמע על הארוע ולא היה בין חמשת המעורבים, אמר: "אם זה נכון זה ממש חבל שדווקא כשהולך לנו, אותם שחקנים יורים לעצמם ברגל. אלה דווקא שחקנים שמשחקים ומקבלים הזדמנות. אם הם עשו את זה אני מצטער בשבילם".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "בעקבות הפרסומים בכל הנוגע להתנהגות שחקני הנבחרת הצעירה לפני המשחק נגד אוקראינה, הורתה ההתאחדות לכדורגל לכל הגורמים המוסמכים והנוגעים בדבר לבדוק את הנושא על כל היבטיו ובכל האמצעים העומדים לרשותה. בכוונת ההתאחדות לערוך בדיקה מעמיקה ויסודית על מנת לגלות את העובדות כפי שהן ולאחר מכן לקבל החלטות באם תידרש לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully