וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי מציג: צעירים חסרי מחץ

7.2.2007 / 17:53

נבחרת ישראל הצעירה לא הרשימה במיוחד מול אוקראינה וסיימה ב-0:0, אבל שמרה שוב על שער נקי והשאירה מקום לאופטימיות

נבחרת ישראל הצעירה סיימה היום (רביעי) ב-0:0 מאכזב מול נבחרתה המקבילה של אוקראינה, במשחק הכנה לקראת יורו 2007. מאות בודדות של אוהדים הטריחו עצמם לאיצטדיון ר"ג כדי לצפות בחניכיו של גיא לוי, ונהנו מדקות טובות של הצעירים, לצד רגעים ארוכים של רפיון שעשויים שלא להספיק לאליפות אירופה בקיץ.

יכול להיות שגיא לוי התעסק בזמן האחרון יותר מדי במלחמות נגד דרור קשטן ופחות בכדורגל. אין צורך לזלזל ביכולתה של נבחרת אוקראינה, סגנית אלופת אירופה לנבחרות עד גיל 21, אבל הנבחרת הישראלית לא הרשימה במיוחד.

ובכל זאת, ההגנה בראשות קינן הייתה יציבה, הקישור האחורי (בעיקר ז'אן) היה קשוח ונמרץ, ורק חלוצי החוד זייפו קצת כשהחמיצו את מעט ההזדמנויות שניתנו להם. אולי כשיחזרו לסגל בן שושן, סהר ותמוז, המצב יהיה יותר טוב.

המחליף אבירם ברוכיאן הכניס מעט מרץ בנבחרת, אבל גם הוא לא הספיק. דרושה עוד הרבה עבודה, לא ראינו שערים, אבל יש מקום לאופטימיות.

ומילה אחת רעה על הקהל. אחרי הבאז התקשורתי סביב הנבחרת הצעירה, ניתן היה לצפות שיותר מ-200 צופים יגיעו למשחק. אומנם ככל שנקפו הדקות יציעי איצטדיון ר"ג התמלאו יחסית (1,000 צופים), אבל ציפינו ליותר.

מהלך המשחק

דקה 3 - מסירה מצוינת של גילי ורמוט מצאה את רועי דיין בתוך הרחבה, אך חלוצה של מכבי ת"א החמיץ מול השוער האוקראיני.

דקה 13 - איבוד כדור של סרור השאיר את האוקראינים בהזדמנות למתפרצת, אבל קוליקוב החמיץ משבעה מטרים.

דקה 27 - דקל קינן ירד חזק לרגליו של ריומוב, השופט אסף קינן לא שרק לפנדל. דקה לאחר מכן ארבייטמן דחף מאחור ברחבה הישראלית את אולייניק, השופט קינן שוב ריחם על בני עמו.

דקה 40 - אולייניק מצא עצמו בתוך הרחבה ובעט חזק בסיבוב, מעל לשער.

דקה 42 - חילופי מסירות מהירות של הישראלים השאירו את ברוכיאן (שנכנס כמחליף) במצב טוב, אבל בעט החוצה.

דקה 57 - טגה נותר חופשי מחוץ לרחבה ובעט חזק מ-18 מטר, החוצה.

דקה 67 - דקל קינן לא הצליח להרחיק, הכדור הגיע לגשאייב, שלמזלה של ההגנה הישראלית לא פגש טוב את הכדור.

דקה 77 - ברוכיאן הכניס כדור מצוין לז'אן, שהעביר רוחב מצוין לארבייטמן, אבל החלוץ פספס את הכדור. דקה לאחר מכן מצא ברוכיאן את דנין ברחבה, אבל השוער האוקראיני יצא מצוין וקלט את הכדור.

דקה 87 - עוד חור בהגנה הישראלית, בשאייב נותר לבד, אבל שי מימון הציל כדור מקו השער ומנע גול בטוח.

הרכבים:
ישראל: תום אלמדון; דני בונדר (אלירן דנין, 46), דקל קינן, רמי דואני (שי מימון, 83), נאור פסר; ליאור ז'אן, עידן סרור (אמיר טגה, 46), גילי ורמוט (מאור מליקסון, 46), עומר פרץ (אבירם ברוכיאן, 36); רועי דיין, שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב, 79).

אוקראינה: אלכסנדר רייבקה, אולג דופילקה, ויטלי פדוריב, איגור קורוטסקיי, ויטלי מנזיוק, אלכסיי פוליאנסקי, סרגיי זלדי, דניס קוליקוב, דניס אולייניק, ולדימיר ריומוב, רוסלן פומיב.

שופט: אסף קינן, 200 צופים בר"ג

ארבייטמן: "הכדור לא נכנס"

מאמן הנבחרת, גיא לוי, היה מרוצה מאוד: "זה משחק הכנה וככה התייחסנו אליו. זה היה מבחן מצוין. אני מרוצה מהשחקנים, הם טובים וכל אחד עוד ישחק בקבוצה שלו, כי הם שחקנים מוכשרים. אני מסכים עם הטענה שהראינו בגרות כי יש נטייה לנבחרות להגיע לרגעי ההכרעה ולהישבר. אנחנו צריכים לדעת לשחק בכל איצטדיון, וגם מהבחינה הזו זה היה מבחן מצוין".

שלומי ארביטמן אמר בסיום: "חבל שלא ניצחנו. דווקא שיחקנו טוב, פשוט הכדור לא נכנס. אני לא חושב שהייתה בעיה בהתקפה. אוקראינה היא נבחרת טובה ואגרסיבית, ולא קל נגדה. אני לא מאוכזב מהקהל, אני מודה לאוהדים שכן הגיעו לתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully