וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי בסך הכל ניצח את ברזיל. למה שיתלהב?

7.2.2007 / 12:01

סקולארי לא התרגש מה-0:2 על האקסית. ניגריה מתמודדת עם מרטינס הנפקד, ומיקל הפטריוט. אביו של דייגו נעצר באשמת ניסיון לרצח

מאמן פורטוגל לואיס פליפה סקולארי ניסה להמעיט בחשיבות הסמלית של ניצחון פורטוגל 0:2 על ברזיל, נבחרתו לשעבר, והתעקש שמה שחשוב עבורו הוא ההכנה למוקדמות יורו 2008.

"ניצחון על נבחרת שזכתה חמש פעמים במונדיאל מוסיפה לנו הרבה בטחון", אמר סקולארי. "ניצלנו טוב יותר את ההזדמנויות שלנו, למרות שלהם היו יותר מצבים".

כריסטיאנו רונאלדו היה הקפטן במשחק שהתקיים באצטדיון של האמירויות של ארסנל. "סגן נשיא ההתאחדות הפורטוגלית קרלוס סילבה ביקש ממני למנות אותו לקפטן במשחק הזה, כי הוא חשב שהאוהדים האנגלים יעשו לו חיים קשים", הסביר המאמן. "הוא צעיר מכדי להיות קפטן, אבל מכיוון שסילבה היה על ערש דווי, ונפטר בינתיים, החלטתי לכבד את רצונו".

המאמן המפסיד, דונגה, הביע את חוסר שביעות רצונו. "כמו כל הפסד, גם זה מתסכל מאוד", אמר. "היינו צריכים לתקוף יותר מהאגפים. לא מעניין אותי שרונאלדיניו ורוביניו לא שיחקו, כי כשמפסידים זו תמיד אחריותו של המאמן".

החדשות הפחות טובות מברזיל הגיעו מכיוונו של אביו של דייגו, קשר ורדר ברמן, לו נודע שאביו נעצר בברזיל באשמת ניסיון לרצח, כך מדווחים כלי התקשורת בגרמניה.

אוהבים ושונאים את ניגריה

בנבחרת ניגריה קיבלו אתמול דוגמה אחת לחוסר פטריוטיות, ולהקרבה ספורטיבית.

אובפמי מרטינס לא הופיע למשחק הנבחרת נגד גאנה, ומאמנו אוגוסטין אגואבון זועם. "זימנתי אותו, אבל להפתעתי הוא לא הגיע", אמר. "הוא נעלם, הוא אפילו לא באנגליה. אפנה לפיפ"א, שהיא הערכאה הגבוהה ביותר בכדורגל כדי שתטפל בחוסר הכבוד הנוראי הזה".

ג'ון אובי מיקל, שבצ'לסי ביקשו ממנו לנוח שבועיים כדי להתאושש ממתיחה בשריר הירך, אבל בן ה-19 החליט לשחק בכל זאת 90 דקות במדי ניגריה, באותו משחק נגד גאנה.

"מיקל לא אמר לי שהוא פצוע", אמר המאמן אגואבון. "הסברתי לו שישחק 90 דקות, והוא אמר בסדר, אבל שהוא מעדיף לשחק רק מחצית אחת. הוא שיחק טוב, אז השארתי אותו על המגרש.

אז כשצ'לסי טוענת שהוא פצוע, האם היא משקרת? או שהשחקן משקר? למאמן ניגריה אין ספק. "אני חושב שהם משקרים, כי כולנו ראינו איך הוא שיחק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully