וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי ניצח את ברזיל

6.2.2007 / 23:43

ידידות: פורטוגל קטעה לדונגה את הרצף עם 0:2. במפגש אפריקאי הביסה גאנה את ניגריה 1:4. יוון-דרום קוריאה 1:0, דנמרק-אוסטרליה 1:3

למרות המלחמות, הבעיות והצרות, ייטול העולם יומיים מנוחה כאשר עשרות משחקי ידידות נערכו היום וימשיכו מחר. מלבד האחווה, לנבחרות אירופיות רבות, תהיה זו הכנה אחרונה וחשובה לפני החזרה למעגל המשחקים במוקדמות אליפות אירופה 2008. נבחרת ישראל, כידוע, תתמודד מחר נגד נבחרת אוקראינה.

את המתאבן העיקרי של הערב סיפקו ברזיל ופורטוגל, שנפגשו באיצטדיון האמירויות. פליפה סקולארי הצליח לגבור על נבחרתו לשעבר כשניצח 0:2. בעימות כל אפריקאי, הביסה נבחרת גאנה את ניגריה 1:4. דנמרק גברה על אוסטרליה 1:3. יוון, אלופת אירופה, נחלה הפסד מפתיע יחסית לדרום קוריאה.

ברזיל - פורטוגל 2:0

הסלסאו, בהנהגת דונגה, פגשו בקרב המעניין של הערב את הנבחרת של פליפה סקולארי. כזכור, מאמנה של פורטוגל, הוליך את ברזיל לזכייה בגביע העולם ב-2002.

הברזילאים, שחסרו את רוביניו ורונאלדיניו הפצועים ופתחו עם קאקא בהרכב, רצו להשיג ניצחון חמישי ברציפות, אבל סימאו סברוסה אמר עד כאן. הפורטוגלי כבש בדקה ה-82 מבישול של קווארזמה. בדקה ה-90 הרשית ריקרדו קרבאליו, בלמה של צ'לסי, את השני.

הפורטוגלים, מעבר למשחק הידידות, צברו קצת ביטחון לקראת המשך משחקיהם בבית מספר 1 לאחר שהם ממוקמים במקום הרביעי בבית.


דרום קוריאה - יוון 0:1

אלופת אירופה, שפתחה את משחקיה במוקדמות עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים, רצתה להמשיף ברצף הניצחונות, אך נתקלה במשוכה בעייתית והופתעה במשחק שנערך בקרייבן קוטג', איצטדיונה של פולהאם. צ'ון סו לי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-78.

ניגריה - גאנה 4:1

עימות מסקרן בין שתי נבחרות מהיבשת השחורה ששיחקו גם הן על האי הבריטי בגריפין פארק, מגרשה של ברנטפורד. לריאה קינגסטון, אקס הפועל ת"א, כבש בדקה ה-49 לזכות גאנה אחרי בעיטה מקצה הרחבה. שלוש דקות לאחר מכן הכפיל סליי מונטראיי את התוצאה. אגוגו כבש את השלישי תשע דקות לסיום. טאיוו הניגרי חשב שמנע תבוסה כשצימק ארבע דקות אחר כך. אבל היה זה שוב מונטראיי עם השני שלו והרביעי לרשתו של וינסנט אניימה, שוער בני יהודה, בדקת הסיום של המשחק.


לטביה - בולגריה 2:0

נבחרתו של חריסטו סטויצ'קוב, שמתמודדת על זכות ההעפלה עם הולנד ורומניה והשיגה שמונה נקודות מארבעה משחקים, התעמתה מול נבחרתה של לטביה באיצטדיון ה-GSP בקפריסין, שמוכר היטב לישראלים. הלטבים השיגו רק שלוש נקודות משלושה משחקים, כך שעל הנייר הבולגרים היו פייבורטים במשחק שנערך בקפריסין. סארינס כבש שער עצמי כבר בדקה ה-14. כ-20 דקות אחר כך יובוב הכפיל את התוצאה כדי להוכיח שלעיתים מה שכתוב על הנייר גם נכון.


ליטא - מאלי 3:1

הנבחרת מהיבשת השחורה הוכיחה שיש לה הרבה מה למכור אחרי שגברה בצורה מרשימה על המזרח-אירופאים במשחק שנערך בבירת צרפת, פאריז. טמבורה כבש צמד (21 ו- 39), דיאלו הוסיף עוד אחד (43). יאנקאוסקאס הישווה זמנית (36).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אוסטרליה - דנמרק 3:1

הצהובים מיבשת אוסטרליה פגשו את הסקנדינבים, במגרשה של Q.P.R הלונדונית, היכן שאילן בכר התרוצץ לא מזמן. הדנים, שיפגשו בחודש הבא את ספרד, עלו ליתרון מהיר בדקה הששית בזכות שער נהדר של יון דאל תומאסון. בדקה ה-28 דניאל ינסן הכפיל את היתרון אחרי שנגח מצוין לפינה של פטקוביץ', שוער אוסטרליה. תומאסון הבקיע את השני שלו אחרי מהלך מתוכנן של נבחרתו 7 דקות לפני ההפסקה. בדקה ה-85 צימצם אמרטון מבלקבורן עם שער יפהפה אחרי שסובב מכ-20 מטרים מעל החומה הדנית.


קפריסין - הונגריה 1:2

הנבחרת הקפריסאית פגשה את הנבחרת המתמוטטת של הונגריה, שכזכור, ספגה הפסד מביש למלטה במוקדמות אליפות אירופה. גם היום המשיך המשבר שפוקד את הכדורגל ההונגרי. יאסומי העלה את נבחרתו על הלוח בדקה ה-18. אוקאס קבע את השני בדקה ה-73. פריסקין רק הצליח להמתיק את הגלולה המרה בדקה ה-89.


צפון אירלנד - ווילס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully