וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "אפילו הלכנו לבית אנה פרנק"

חזי מגן נעלב בעצמו מאוהדי בני יהודה שקראו לדניאל יאמר "נאצי" וסיפר לאן לקח את שחקניו בקיץ. יאמר: "חשתי סכנה אמיתית"

בני יהודה עשויה לעמוד לדין בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק הליגה מול מכבי נתניה אמש (שבת). כזכור, במהלך המשחק קראו אוהדי הקבוצה "נאצי" לבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, דבר שאילץ אותו ואת פמלייתו לעזוב את יציע הכבוד בבלומפילד ולעבור לשער 7.

להתאחדות לכדורגל נמסר כי מכבי נתניה מתכוונת להגיש תלונה כלפי בני יהודה בעקבות התנהגות אוהדיה, ובמידה וכך יקרה צפויים הכתומים לעמוד לדין משמעתי.

בינתיים הספיקה נתניה לשלוח להתאחדות מכתב נזעם, בו התלוננה על יחסם של אוהדי בני יהודה. "אנו רואים עניין זה בחומרה רבה, קל וחומר כאשר נשיא המועדון הינו יהודי שעבר להתגורר בישראל מגרמניה ובחר לגדל בה את ילדיו, בין היתר, בשל גילויי אנטישמיות", נכתב לעיון ההתאחדות, "מרבית משפחתו של מר יאמר אבדה בשואה ומר יאמר שהינו ציוני מסור תרם ותורם כספים רבים לשם הנצחת אסון יהדות אירופה בשואה".

בנתניה לא פיספסו את ההזדמנות להתלונן גם על שיפוטו של לירן וקסברגר, שהעניק לבני יהודה פנדל שלא צריך היה להיפסק, בעקבותיו השוו שחקניו של ניצן שירזי את תוצאת המשחק.

מנהל המחלקה המשפטית של ההתאחדות, עו"ד יריב טפר, אמר לוואלה! ספורט את הדברים הבאים: "עדיין לא החלטנו להעמיד את בני יהודה לדין, אנחנו עדיין מחכים לתלונה של מכבי נתניה. אם התלונה אכן תגיע, אני מניח שבני יהודה תועמד לדין על הקריאות הגזעניות של אוהדיה".

מגן: "היה צריך לעצור אותם במקום"

חזי מגן סיפק היום את תגובת בני יהודה לקריאות אוהדיה: "צלצלתי אתמול לקובי בלדב ומסרתי את התנצלותי האישית לדניאל יאמר. לא הייתי ביציע ולא שמעתי את הקריאות ואם היו קריאות כאלה זה בושה וחרפה. רק אדם נבער מדעת יכול לקרוא ליהודים במילה 'נאצי'.

"לדעתי מי שקרא את הקריאות הללו צריך לעבור חינוך מחדש, זו בושה וחרפה. זה מבייש אותי כיהודי וכישראלי. בני יהודה כאגודה מצטערת ומתנצלת על הקריאות הללו. אין לנו כוונה להעליב אורחים שלנו.

"אני חושב שאם שניים או שלושה אינפנטילים משתמשים בביטויים כאלה היה מקום לעצור אותם באזיקים בו במקום על ידי המשטרה.
חבל שאף שוטר לא התערב וחבל שהמשטרה מתערבת רק כשזה מגיע לאלימות פיזית. היה צריך לעצור אותם, לשים בזינזנה ולשחרר ממעצר ביום למחרת".

מגן הוסיף: "חשוב לי לציין שבני יהודה הייתה בקיץ במחנה אימונים בהולנד וכל הקבוצה הלכה לבית אנה פרנק כדי לשמוע על ההיסטוריה של העם היהודי באירופה. הקריאות האלה מביישות אותי כיהודי".

"רציתי לדבר עם יאמר כבר אתמול, אבל העדיפו שלא לתת לי את מספר הטלפון", סיפר בעלי בני יהודה, "אין לי על כך שום טענות וחשוב לי שהוא יידע שבני יהודה כאגודה ואני באופן אישי מתנצלים ומצטערים על הקריאות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully