וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - נתניה: יותר מדי כבוד

התחתית דולקת אחרי הזהובים, ואילו עטר ושחקניו עם 10 נקודות מ-12 שועטים קדימה. המחמאות ההדדיות מצננות את הלהט

"מכבי נתניה לטעמי, היא אחת משתי הקבוצות הכי טובות בליגה, יחד עם בית"ר ירושלים", כך אמר הערב (חמישי) מאמן הזהובים ניצן שירזי בתום אימון הערב של הקבוצה, לקראת המשחק מול ראובן עטר ושחקניו (שבת, 15:00).

"זו קבוצה שנמצאת בכושר טוב מאוד והיא נהנית משני עולמות של שני מאמנים, גם אלי גוטמן וגם ראובן עטר, הם נמצאים בפורמה טובה ואני מעריך שיהיה משחק מורכב וקשה לשתי הקבוצות", הוסיף המאמן.

לשאלה מדוע הוא חושב שזה משחק קשה למכבי נתניה ענה שירזי: "בני יהודה נמצאת היום בתהליך שבו היא הבינה סוף סוף שהיא קבוצת תחתית שמבינה היכן היא נמצאת ומשחקת בהתאם".

מאמן הזהובים התייחס גם לנושא החיזוק שלא הגיע לבסוף בחלון ההעברות ואמר: "לצערי ולאכזבתי לירן כהן ומשה ביטון לא הגיעו לשכונה מהטעם הפשוט שבני יהודה תמיד הייתה מקום שפוי. בהחלט הבנתי את המנהלים שלי, הכל נסגר על פערים כספיים, זה לא סוד שמאוד רציתי את לירן ומשה כחיזוק אבל ברגע ששניהם לא הגיעו לא חיפשתי משהו אחר".

המאמן נשאל האם לא היה מקום לחפש אופציות אחרות בייחוד לאור העובדה שכל קבוצות התחתית צרפו שחקנים: "אני לא אביא שחקנים בשביל להגיד 'הבאתי'. אני שוב אומר שאני מאמין בקאדר הקיים, אלו אותם שחקנים שהביאו את בני יהודה להישגים נפלאים בשנה שעברה, ואם הייתי חושב שלא ניתן להפיק מהם יותר, הייתי עומד על הרגליים האחוריות ודואג לחזק את הקבוצה בשחקנים נוספים", הוסיף המאמן.

שירזי התייחס גם ליריבותיו בתחתית שמצמצמות פערים :" זה שהאחרות הביאו שחקנים בסיטונאות לא בהכרח אומר שזה טוב,לשחקנים לוקח זמן להתחבר לקבוצה ומלבד הרצליה שהחתימה שחקן צרפתי נפלא, שאר הזרים שהגיעו הם בגדר תעלומה. קצב צבירת הנקודות שלנו בששת המשחקים האחרונים בהחלט משביע את רצוני, אני מאמין ש-31 או 32 נקודות יספיקו להשארות בליגה. אם נמשיך בקצב של המשחקים האחרונים הכל יהיה בסדר".

בקבוצה מודעים לכושר הנפלא בו נמצאים חניכיו של ראובן עטר ויודעים שמצפה להם משחק קשה מאוד. בשכונה ירצו ליצור לראשונה העונה רצף של שני נצחונות, ולשם כך מבינים השחקנים שיצטרכו להילחם ולתת את הנשמה בדיוק כפי שעשו בשבת שעברה בכפר סבא.

מאימון הערב נעדרו אלי אברבנל שסובל מקרע בגיד בקרסול, ויושבת לפחות לשלושה שבועות. גם המגן הצעיר אלי עזוז ניסה להתאמן לאחר מחלה, אך נטש את האימון מיד בתחילתו. ראובן עובד שסוחב עדין פציעה בשריר הירך, ערך אימון מלא והוא כשיר למשחק. הזהובים ייחסרו בשבת את ליאור אסולין המורחק ואת סאלם אבו סיאם שצבר 5 כרטיסים צהובים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, וודראן יישה, אסי דומב, אסי בלדוט, קובי דג'אני, אימורו לוקמן, מטה בטורינה, ראובן עובד, אלי ביטון: ברק בדש.

נתניה: שלא יגמר לעולם

אחרי שאספה 10 נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המחזורים האחרונים, מתכוננת מכבי נתניה למשחק מול בני יהודה בשבת, בו תנסה להתקרב עוד צעד לעבר הצמרת הגבוה. אורי אוזן שסוחב כבר כמה ששבועות פציעה בבוהן ישחק ואילו אופיר חיים יחזור גם הוא לסגל, אם כי לאור היכולת הטובה של החוד הנתנייתי לא בטוח כלל כי יפתח.

לראובן עטר יש כעת כאב ראש בריא לגבי ההתקפה שלו כשגם מוסא סאנוגו הרכש החדש צפוי להיכלל בסגל הקבוצה. הבלם המצטיין של הקבוצה לואיס מרין אמר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב ובאים לשחק מול קבוצה קשה שנמצאת במצב בעייתי. אנחנו באים עם הרבה מוטיבציה ורוצים לנצח". לגבי השיפור ביכולת והתוצאות מאז הגעתו של עטר אמר מרין: "הרבה פעמים חילופי מאמנים יוצרים אפקט כזה. מבחינתי מדובר באותה הקבוצה, אותם שחקנים שרצים איתי מתחילת העונה. אולי השתנתה האווירה של כל מה שקורה מסביב, האוהדים וכו'".

לגבי המיקום אליו יכולה להגיע הקבוצה בסיום העונה היה מרין אופטימי, אך זהיר: "לדעתי אנחנו יכולים להגיע למקום הרביעי ואולי אפילו גביע אופ"א, אבל אנחנו לא יכולים לחשוב לאיזה מקום נגיע בסוף אלא להתרכז בכל משחק ורק בו, ללכת צעד צעד".

הסעות למשחק יצאו ב13:30 בשבת מהתחנה המרכזית בעיר, בשל תלונות של תושבים שגרים בסמיכות לאיצטדיון ממנו יצאות בדרך כלל הסעת האוהדים, על רעש. הקשר הברזילאי, טאינאן וולקר, שחקנה של סנץ הסלובקית שכרטיסו נרכש על ידי מכבי נתניה בקיץ, נחת בישראל. הקשר יצטרף לאימוני הקבוצה בשבועיים הקרובים לפני שיחזור לסלובקיה, שם הליגה נמצאת בפגרה.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, תמיר כהן (אופיר חיים); סאמד אובודו אוקוצ'ה, איתי שכטר.

עדכון ראשון: 19:58, 01/02/07
עדכון ארחון: 23:58, 01/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully