וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי קול גמר את העונה?

1.2.2007 / 11:05

מגן צ'לסי נפצע בברכו מול בלקבורן. ליפי "נלהב לאמן את צ'לסי". אוהדי בולטון שרקו בוז לבן חיים, ההתאחדות תבחון עסקת מסצ'ראנו

הצרות בהגנה של ז'וזה מוריניו נמשכות. המגן השמאלי, אשלי קול, נפצע בברכו במשחק הליגה מול בלקבורן ועשוי לסיים את העונה. בכל מקרה, מוריניו עשוי להישאר בלי מגן שמאלי ברמה הנדרשת בשמינית גמר האלופות מול פורטו ובמשחקים הקשים שמחכים לו בקרוב בליגה. ללא בן חיים, מוריניו יצטרך לאלתר שוב עם התפקודים בהגנה.

"זה נראה רע, אשלי לא יכול היה ללכת בסיום", אמר מוריניו. "זה בטוח משהו רציני. עד כמה זה רציני נדע בימים הקרובים, אבל נצטרך להסתדר בלעדיו".

לונדון כן מחכה לליפי

אלוף העולם, מרצ'לו ליפי, רומז כי הוא מעוניין לעבוד אצל רומן אברמוביץ' בעונה הבאה. "אני יודע שיש מספר מועדונים גדולים שרוצים אותי, ביניהם צ'לסי. זה טבעי בעיניי שאני נמצא ברשימה של צ'לסי. עליתי ארבע פעמים לגמר הצ'מפיונס, חמש פעמים אלוף איטליה ואלוף עולם. אני נלהב לאמן בצ'לסי, לרגש את הקהל, למרות שיהיו כאלה שיאמרו שזאת בעיה כי אני לא דובר אנגלית. היום הכדורגל הוא קוסומופוליטי, יש מאמנים זרים באנגליה, ואני רואה את עצמי מסתדר בצ'לסי. אחליט במאי איפה לחתום".

* טל בן חיים נכנס אתמול כמחליף במשחק של בולטון מול צ'רלטון (1:1), וחלק מאוהדי קבוצתו שרקו לו בוז, מכעס על הרצון שלו לעבור לצ'לסי. בן חיים לא עבר בסופו של דבר ויהפוך בקיץ לשחקן חופשי. צפוי להיות חם.

* ההתאחדות האנגלית הודיעה כי היא תבדוק את חוקיות העברתו של חאבייר מסצ'ראנו. לפי חוקי פיפ"א, לשחקן אסור לשחק ביותר משתי קבוצות בעוה אחת, ומאחר שהארגנטינאי כבר שיחק בווסטהאם ובקורינתיאנס - ההתאחדות האנגלית תבדוק אם המעבר שלו לליברפול הוא לגיטימי.

* ממשלת דובאי הודיעה כי היא יורדת מעסקת הרכישה של ליברפול, מה שמותיר את ג'ורג' ג'ילה (בעליה של קבוצת ההוקי מונטריאול קנדיאנס מה-NHL) כמועמד הבכיר לרכוש את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully