וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה ב-90 דקות

31.1.2007 / 23:52

הצרעות של ווטפורד הובסו על ידי מנצ'סטר יונייטד, 4:0. צ'לסי גברה 0:3 על בלקבורן. בולטון-צ'רלטון 1:1. ארסנל עלתה לגמר גביע הליגה

המחזור ה-25 בפרמיירליג יצא אמש (שלישי) לדרך והיום (רביעי) הוא ננעל עם ארבעה משחקים. מנצ'סטר יונייטד אירחה לקרב קצוות באולד טראפורד את ווטפורד, ניצחה אותה 0:4 ושמרה על פער שש הנקודות מצ'לסי, שפגשה בסטאמפורד ברידג' את בלקבורן וגברה עליה 0:3.

הקבוצה של טל בן חיים ועידן טל, בולטון, נפרדה בתיקו לא מחמיא 1:1 עם צ'רלטון. במשחק נוסף גברה ניוקאסל 1:3 על אסטון וילה.

משחקה של ארסנל נגד מנצ'סטר סיטי מאמש והמפגש בין אברטון לטוטנהאם מהיום נדחה למועד אחר בעקבות הדרבי בין ארסנל לטוטנהאם במסגרת חצי גמר גביע הליגה. אחרי 1:1 בתום 90 דקות נכנס המשחק להארכה. ארסנל כבשה פעמיים והעפילה לגמר שם תפגוש את צ'לסי בקרב ענקיות.

מנצ'סטר יונייטד – ווטפורד 0:4

מוליכת הפרמיירליג פגשה בביתה את הצרעות, שממוקמות אחרונות בטבלה והשיגו שני ניצחונות בלבד. הם בוודאי לא ציפו להגדיל את מניין הניצחונות שלהם בהיכל החלומות. אלכס פרגוסון טען כי 12 ניצחונות יעשו את העבודה ויביאו אליפות מיוחלת אחרי שנתיים עקרות. אז החניכים שלו החלו במלאכה והפחיתו את המספר ל-11.

בדקה ה-19 קיבלה מנצ'סטר פנדל מפוקפק אחרי הכשלה על אולה גונאר סולשיאר שהופל ברחבה על ידי ג'יי דמריט. כרסטיאנו רונאלדו בעט את הפנדל וכבש. בדקה ה-60 שוב עזרו האורחים לשדים האדומים. רונאלדו הרים כדור מאגף שמאל ודוילי נגח לשער קבוצתו. בדקה ה-69 שלח ווין רוני כדור עומק מצוין להנריק לארסון, שגילגל בקלילות לרשת של ריצ'רד לי. ווטפורד התפרקה ושתי דקות לאחר מכן שלח רונאלדו כדור נהדר לווין רוני, שהקפיץ בגאונות מעל לי.


ניוקאסל - אסטון וילה 1:3

המגאפייז, שנחלצו במחזורים האחרונים מהתחתית הבוערת, אירחו בסנט ג'יימסז פארק את קבוצתו של מרטין אוניל, שהייתה ממוקמת שני מקומות מתחתם עם נקודה אחת פחות ערב המחזור. ג'יימס מילנר (5) וקירון דאייר (7) העלו את המקומיים ליתרון מהיר. בדקה ה-25 זכו האורחים בכדור קרן. ערבובייה ברחבת ניוקאסל הובילה לדחיקה של אשלי יאנג, שצימק. אנטון סיברייסקי חתם את התוצאה בדקת הסיום.


בולטון - צ'רלטון 1:1

הוונדררס אירחו את קבוצתו של אלן פארדיו בריבוק סטאדיום. הקבוצה של סאם אלרדייס הצליחה ביום ראשון האחרון לסחוט תיקו נגד ארסנל במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי והעבירה את ההכרעה לביתה. טל בן חיים ועידן טל הריצו דאחקות כשפתחו בצוותא על הספסל. המארחים עלו ליתרון מהיר מנגיחה של הנריק פאדרסן כבר בדקה הששית. שש דקות חלפו וטלאל אל קרקורי הישווה את התוצאה. טל בן חיים ננס כמחליף בדקה ה-68.

צ'לסי - בלקבורן 0:3

המיליונרים, שממשיכים לרדוף אחרי היונייטד, התמודדו נגד הרוברס בסטאמפורד ברידג'. במחזור הקודם עשו חניכיו של מארק יוז תוצאה יפה כשניצחו את מנצ'סטר סיטי 0:3 בבית, אבל מול הכחולים זה היה סיפור אחר.

לא חלפו 6 דקות ופרנק למפארד שלח כדור עומק מצוין לדידייה דרוגבה, שפרץ לתוך הרחבה ושלח כדור אלכסוני לשערו של ברד פרידל. בדקה ה-66 ג'ון אובי מיקל ופרנק למפארד החליפו מסירות. האחרון בעט מכ-25 מטרים והכניע את פרידל, שעמד על קו ה-5. בדקה ה-90 שבר סלומון קאלו, הרכש מפיינורד, את מלכודת הנבדל של הרוברס כדי לקבוע 0:3 בסיום.


ארסנל - טוטנהאם 1:3 (1:1 בתום 90 דקות)

התותחנים, שעושים חיל בגביע הליגה, פגשו במפגש החוזר במסגרת חצי גמר המפעל לדרבי חם את התרנגולים, אחרי שהמפגש הראשון בין השתיים, שנערך בוויט הארט ליין, הסתיים בתיקו 2:2. בגמר תחכה לארסנל, צ'לסי, שגברה על וויקומב בחצי הגמר במקביל.

ז'וליו באפטיסטה הפציץ שלישייה במפגש הקודם (שניים לטובת קבוצתו ואחד עצמי) ורביעייה ברבע הגמר נגד ליברפול בניצחון 3:6. היום הוא לא היה בסגל. 77 דקות ניסתה ארסנל לפצח את הגנת התרנגולים, עד אשר עמנואל אדבאיור, שקיבל כדור מרוזיצקי, כבש.

בזמן האחרון היו שמועות רבות סביב עזיבתו של החלוץ המצרי, אחמד מידו. אבל המצרי הבינלאומי, שנכנס כמחליף בדקה ה-80, איזן חמש דקות אחר כך ושלח את המשחק להארכה. לקראת תום המחצית הראשונה של ההארכה שלח ססק פברגאס את ג'רמי אלידיירי, שהחזיר את היתרון לתותחנים. בדקה ה-112 סתם רוזיצקי את הגולל על תקוות התרנגולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully