וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן ושאלקה בורחות לליגה

31.1.2007 / 22:40

חניכיו של שאף ניצחו את לברקוזן 0:2, בעוד הקבוצה מגלזנקירשן גברה 1:2 על אאכן. האנובר-הרטה ברלין 0:5. מיינץ-דורטמונד 0:1. המבורג אחרונה

אחרי הפגרה הארוכה שעברה הבונדסליגה בעקבות החורף הקשה שפוקד את גרמניה כבכל שנה, חזרה בשבת האחרונה הליגה הגרמנית לפעילות. כדי להדביק את הפער נערך באמצע השבוע המחזור ה-19, שנפתח אמש (שלישי).

בצל הכותרת שהגיעה מחבל בוואריה, שם פוטר מאמן באיירן מינכן, פליקס מאגאת', אחרי שקבוצתו השיגה נקודה אחת בשני משחקיה האחרונים, התנהלו הערב (רביעי) חמישה משחקים.

באייר לברקוזן אירחה את המוליכה, ורדר ברמן, אך לא יכלה לה וירדה מנוצחת 2:0. השנייה בטבלה, שאלקה 04, פגשה בביתה את אאכן והשלימה מהפך בדרך לניצחון 1:2. האחרונה בטבלה, מיינץ, התעמתה עם בורוסיה דורטמונד ורשמה הישג מצוין, 0:1. האנובר 96 הדהימה את גרמניה כשהנחילה תבוסה להרטה ברלין 0:5. המבורג ואנרג'י קוטבוס נפרדו בתיקו 1:1.

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 2:0

שתי המנצחות של המחזור האחרון נפגשו בביי ארינה. האורחים רצו להמשיך להוליך את הטבלה ולהתרחק מבאיירן מינכן, שעשתה תיקו 0:0. מירוסלאב קלוסה, שהחטיא פנדל נגד האנובר, כיפר על כך עם שער בדקה ה-15. הוגו אלמיידה הכפיל את התוצאה בדקה ה-78. ברמן ממשיכה להוליך את הטבלה בשיוויון נקודות עם שאלקה.


מיינץ – בורוסיה דורטמונד 0:1

המארחים השיגו 14 נקודות ועם שני ניצחונות בליגה, לא בנו על שלוש נקודות נגד הצהובים, שניצחו בשישי האחרון את באיירן מינכן (3:2) כמשחק שהתברר כאחד המניעים להדחתו של מאגאת'. אבל הקבוצה מחבל הרוהר צריכה לדעת שלעיתים מה שהולך נגד הדאבליסטית לא מספיק מול האחרונה. לאון אנדרסן כבש למיינץ בדקה ה-62 בפנדל. ניצחון שני רצוף למיינץ, שנחלצת מהמקום האחרון בטבלה.


שאלקה 04 - אלמיניה אאכן 1:2

הקבוצה של מירקו סלומקה אירחה בוילטונס ארינה את אאכן, שמנסה לשמור עצמה מעל הקו האדום. האורחים עלו ליתרון מפתיע כבר בדקה ה-17 משערו של ודאד איבסביץ'. המגן הימני של שאלקה, מארסיו ראפיניה, איזן בפנדל 6 דקות אחר כך. חצי שעה בתוך המחצית השנייה ומוזס סישון, בלם האורחים, הבקיע שער עצמי, שקבע מהפך ועוד שבוע, לפחות, להיצמד לברמן.


המבורג - אנרג'י קוטבוס 1:1

חניכיו של תומאס דול השיגו ניצחון אחד בודד וממוקמים במקום הלפני אחרון בגרמניה. היום הם פגשו ב-AOL ארינה את אנרג'י. איביצ'ה אוליץ', ששיחק ביום חמישי שעבר במדי ספרטק מוסקבה וכבש פנדל נגד הפועל ת"א בגביע הערוץ הרוסי, הספיק לעבור להמבורג ופתח היום בהרכב. חואן פאבלו סורין, קשרה הארגנטינאי של המבורג, העלה את קבוצתו ליתרון מהיר כבר בדקה הרביעית מפנדל. האורחים הישוו משער של סרגיי ראדו, שכבש צמד בניצחון בשבת נגד מנשנגלדאבך, בדקה התשיעית. המבורג צונחת למקום האחרון.


האנובר - הרטה ברלין 0:5

את ההפתעה של המחזור סיפקו הערב המארחים. במחזור הקודם הם הובסו על ידי ורדר ברמן (3:0). הברלינאים, לעומתם, השיגו ניצחון על וולפסבורג. המחצית הראשונה נפתחה בבליץ של המקומיים. ברגאנלין ויניצ'יוס כבש צמד בדקות 16 ו-35. פרנק פארנהורסט חתם את תוצאת המחצית בדקה ה-45. בדקה ה-64 הוסיף יאן רוזנת'אל עוד אחד לזכות האנובר. אלטין ללה (76) חתם את תוצאת המשחק. 0:5 מדהים להאנובר 96.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully