וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאגאת פוטר מבאיירן, היצפלד במקומו

31.1.2007 / 16:04

הנהלת הקבוצה לא אהבה את הדרך ממנה חזרה הקבוצה מפגרת החורף, המאמן קיבל הודעה על סיום תפקידו ויוחלף על ידי קודמו

זעזוע בבאיירן מינכן: המאמן פליקס מאגאת פוטר. ה'בילד' מפרסם היום (רביעי) כי הנהלת המועדון הגאה, שלא אהבה את דישדושה של הדאבליסטית במקומות שתיים שלוש, לא היתה יכולה להשלים עם הרצף האחרון מאז חזרתה מפגרת החורף (הפסד לדורטמונד ותיקו 0:0 ביתי, אתמול, מול בוכום מהתחתית) שהוריד את הקבוצה למקום הרביעי בבונדסליגה.

המאמן בן ה-53 הצטרף לבאיירן לפני כשנתיים וחצי משטוטגארט במקומו של אוטמאר היצפלד, והוביל אותה לשני דאבלים מרשימים. עם זאת, בליגת האלופות באיירן של מאגאת הצליחה הרבה פחות. כעת חזר היצפלד, שלא אימן מאז עזב את באיירן, לדאבליסטית.

יופ היינקס התפטר מאימון מנשנגלאדבך

יופ היינקס התפטר היום (רביעי) מאימון בורוסיה מנשנגלאדבך, יממה לאחר התיקו נטול השערים מול נירנברג, שהשאיר את הקבוצה ללא ניצחון ב-13 משחקיה האחרונים.

"כולנו עוד נתחרט על המהלך הזה", אמר נשיא המועדון רולפ קוניגס. "הוא תמיד יישאר בורוסיה בלב". היינקס, בן ה-61, אימן בעבר את נבחרת גרמניה, זכה באליפויות עם באיירן מינכן (1989, 1990) ואף זכה גביע אירופה לאלופות ב-1998 כשאימן את ריאל מדריד. אבל עכשיו בכהונתו השנייה במנשנגלאדבך אחרי 19 מחזורים, הקבוצה נמצאת שלישית מהסוף עם 16 נקודות, ולמעשה נאבקת על חייה בליגה הבכירה. אז הוא לקח אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully