וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטראצי שוב קורבן לנגיחה

29.1.2007 / 15:17

מה יש בו במרקו שגורם לראשי יריביו לפגוע בו? דל וקיו מספדוריה נגח בבלם אינטר. איזאגי: "אני שמח שרונאלדו מצטרף למילאן"

הרבה מים זרמו בנהרות איטליה מאז שזינדין זידאן איבד את ראשו כששלח אותו הישר לחזהו של מרקו מטראצי בגמר גביע העולם האחרון. הבלם האיטלקי הפך לסופרסטאר שעושה פרסומות, ואפילו הספיק להבקיע העונה שער יוצא דופן במספרת. אבל נראה ששוב קפץ לו המרקו בניצחון 0:2 על סמפדוריה, משערים של זלאטן איברהימוביץ' ומאיקון. זה היה הניצחון ה-14 ברציפות של הנראזורי, שמחזיקים ביתרון 11 על פני השנייה רומא, אותה יפגשו בשבוע הבא.

ג'נארו דל וקיו מסמפדוריה ירד בדקה ה-7 לגלישה מאוחרת לשוער ז'וליו סזאר, ומטראצי הגיע מיד כדי לנזוף בדל וקיו, שכנראה לא אהב את הטון ושלח ראסיה לסנטרו של הבלם. סמפדוריה נותרה ב-10 שחקנים.

מטראצי טען מאוחר יותר לחפותו. "לא עשיתי שום דבר לא בסדר, רק אמרתי לו להפסיק עם זה", אמר. "פתאום הוא נגח בי ונחתכתי בפה ודיממתי. לפעמים אני גורם לצרות, ותמיד שילמתי על הטעויות שלי, אבל הפעם לא עשיתי דבר".

לדל וקיו הייתה גירסה מעט שונה. "נכון שעשיתי טעות שאני מצטער עליה, אבל הייתי רוצה שמטראצי יודה שהוא גרר את התגובה שלי", הסביר. "הוא האשים אותי שניסיתי לפגוע בז'וליו סזאר וקודם באדריאנו, ואם היה מדבר אחרת לא הייתי מגיב ככה. טעיתי, אבל תקראו את שפתיו של מטראצי ותראו מה אמר לי".

במילאן צריכים עזרה

פיליפו אינזאגי טוען שבניגוד לפרסומים הוא מאוד מרוצה מהצטרפותו של רונאלדו למילאן, למרות התחרות על המקום בהרכב. "כל מי שמגיע לעזור תמיד ברוך הבא", אמר פיפו. "אני אוהד של מילאן, וקיבלתי כל כך הרבה מהמועדון הזה שאני פשוט שמח להחזיר לו בכל דרך. מילאן היא מקום מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully