וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ספרה 14, מילאן בהילוך רביעי

28.1.2007 / 22:50

הנראזורי רשמו ניצחון 14 ברציפות, 0:2 על סמפדוריה. הרוסונרי עם 4 ניצחונות ב-5 משחקים, 0:1 נגד פארמה. רומא גברה על סיינה

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית, שהחל אתמול (שבת) עם ניצחון חוץ 0:3 של לאציו בפאלרמו ו-2:3 של אודינזה נגד טורינו, המשיך היום (ראשון) אחר הצהריים.

הרוסונרי התארחו אצל פארמה, אחרי שבאמצע שבוע שעבר סיימו בתיקו 2:2 במשחק הראשון של הגביע האיטלקי מול רומא. הקבוצה של אנצ'לוטי ניצחה 0:1 וקטפה ניצחון רביעי בחמישה משחקים.

סגנית המוליכה, רומא, התעמתה באולימפיקו נגד סיינה וניצחה באותה תוצאה כמו מילאן. אטאלנטה וקטאניה נפרדו בתיקו 1:1. פיורנטינה גברה על ליבורנו 1:2 ואילו אסקולי, האחרונה בטבלה, עשתה מהפך בדקות הסיום נגד מסינה וניצחה גם היא 1:2.

מילאן - פארמה 0:1

הרוסונרי חשבו בתחילת העונה שהפחתת העונש שלהם למינוס 8 נקודות תעניק להם הזדמנות ראויה להיאבק על התואר. חשבו וטעו. אחרי פתיחה נוראית, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מעט מתאוששת וב-4 משחקיה האחרונים ניצחה 3. למילאן יש כעת מטרה והיא העפלה לליגת האלופות בעונה הבאה. פארמה מצד שני מדשדשת מתחת לאפס, גם בטבלה וגם בחשבון הבנק.

פיפו אינזאגי, שכבר כולם הספידו, ושכבש בתיקו בגביע נגד רומא, כבש היום את שער הניצחון בדקה ה-76. אנדריאה פירלו הרים כדור חופשי, ופיפו עלה לנגוח, בהזדמנות השנייה הוא הרשית.


סמפדוריה - אינטר 2:0

האלופה האיטלקית מסתערת השנה על כל התארים והיא לא רואה את יריבותיה ממטר. בשבוע שעבר היא ניצחה את סמפדוריה 0:3 במשחק הראשון של חצי גמר הגביע האיטלקי. והיום היא שוב פגשה את הקבוצה מגנואה בביתה.

רצה הגורל וכבר בדקה ה-7 נגח ג'נארו דלבקיו, משורות האורחים, בלא אחר מאשר מרקו מטראצי, 'שננגח' בעבר גם על ידי זידאן בגמר גביע העולם. דלבקיו הורחק באדום, מה שהקל על אינטר את המלאכה. בדקה ה-37 התרומם החלוץ השבדי, זלטאן איברהימוביץ' מול בלם 'סאמפ', פלאקונה. השבדי נגח, אך נפל לא טוב ונפצע. כשקם, התברר לו שכבש. איברה עבר לאחר מכן לתפקיד המבשל, ומאיקון כבש את השני לזכות הנראזורי בדקה ה-75.

הנראזורי משיגים ניצחון 14 ברציפות וחוזרים להוליך את הליגה בפער של 11 נקודות מרומא. מישהו רוצה להמר שהם לא יזכו באליפות בתום העונה?

רומא - סיינה 0:1

הג'ילארוסי מתחילים להתכונן לקראת המשחק החשוב והסופר קשה שלהם בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון, שמעדה בכמה משחקים לאחרונה. כדי לשמור על הפורמה ועל מרחק ראייה סביר מאינטר, ניצחה הקבוצה מהבירה. מירקו ווצ'יניץ' כבש אחרי 62 דקות עקרות של משחק.


אטאלנטה - קטאניה 1:1

דרבי העולות הפגיש גם שתיים מהקבוצות המפתיעות בסרייה A העונה. אטאלנטה במרכז העליון של הטבלה ואחרי שנים בהן הייתה קבוצת המעלית של איטליה, נראה כי הצליחה לתקוע יתד. על קטאניה אין מה לדבר. הקבוצה מסיציליה לא הייתה יכולה לחלום על עונה חלומית, אבל היום היא נתקלה בקשיים נגד הנראזורי כשריקרדו זאמפנה כבש לזכותם בדקה ה-30. תאקאיוקי מורימוטו הישווה 2 דקות לפני הסיום.

פיורנטינה - ליבורנו 1:2

הויולה עם נקודה אחת משני המחזורים האחרונים אירחה בפירנצה את הקבוצה מחבל טוסקאנה במשחק שהפגיש בין שני מפציצים כבדים. לוקה טוני מעבר אחד מול לוקראלי מהעבר השני. שני החלוצים כבשו אחד לכל קבוצה, לוקראלי בדקה ה-28, טוני הישווה בדקה ה-62. אבל מרטין יורגנסן הוסיף לויולה עוד אחד בדקה-82.

מסינה - אסקולי 2:1

הסיציליאנים פגשו בקרב תחתית חשוב את האחרונה בטבלה והובילו בדקה ה-75 משער של אלסאנדרו פאריצי בפנדל. אבל אסקולי לא אמרה נואש ומיקאלה פאלוצ'י עשה מהפך דרמטי עם שני שערים בדקות ה-89 ו-90.

קליארי - רג'ינה 0:2
לרגי'נה: לוקה ויג'יאני 46, פרנצ'סקו מודסטו 58.

קייבו - אמפולי 0:0

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קנבארו בדרך לעוד תואר

מחר (שני) ייערך טקס חלוקת הפרסים של הכדורגל האיטלקי. השנה מדובר בטקס מיוחד, אחרי שהאזורי זכו בגביע העולמי בקיץ האחרון. כדורגלן השנה בעולם, פאביו קנבארו, הוא המועמד הבכיר לזכות בתואר גם ברמה המקומית. תואר אחד כבר ידוע, זה של הכובש המצטיין, שיוענק ללוקה טוני אחרי שזה שבר שיאים וכבש 31 שערי ליגה בעונה שעברה ועוד 10 העונה.

והמועמדים הם: האיטלקי הכי טוב: פאביו קנבארו, אנדראה פירלו, לוקה טוני

הזר הטוב ביותר: קאקה, אנדריי שבצ'נקו, דויד סואזו

השחקן הצעיר הטוב ביותר: דניאלה דה רוסי, פאסקלה פוג'ה, רפאלה פלאדינו

השוער הטוב ביותר: מרקו אמליה, ג'יאנלואיג'י בופון, אנג'לו פרוצי

שחקן ההגנה הטוב ביותר: פאביו קנבארו, אלסנדרו נסטה, ג'יאנלוקה זאמברוטה

המאמן הטוב ביותר: פאביו קאפלו, צ'זארה פראנדלי, לוצ'יאנו ספאלטי

השופט הטוב ביותר: דומניקו מסינה, ג'יאנלוקה פאפרסטה, רוברטו רוזטי

"עושים מאמצים, אבל הנקודות לא מגיעות"

מאמן טורינו, אלברטו זאקרוני, מסכים עם הטענות שקבוצתו נמצאת במשבר. טורינו הפסידה אתמול (שבת) 3:2 לאודינזה בבית וזאק אמר: "קיוויתי שנשחק אחרת. ידעתי שאני לוקח סיכון כשעליתי עם שלושה חלוצים, אבל מצד שני ציפיתי שנהיה יותר מסוכנים מקדימה".

טורינו הפסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים וכבר הייתה בפיגור 3:0 מול אודינזה, לפני שהמתיקה את ההפסד. "נקודה מחמישה משחקים זה מעט. אנחנו עושים מאמצים, אבל הנקודות לא מגיעות", אמר זאקרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully