וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - בני יהודה: הזהובים לוקחים אוויר

27.1.2007 / 20:26

אחרי הניצחון הגדול של הרצליה בתחתית, הגיעו הזהובים של ניצן שירזי למגרש בלויטה וניצחו 1:2 במשחק החשוב, אסולין כבש והורחק

בני יהודה, שפתחה את העונה כאחת מנציגותינו באירופה, הפנימה סוף סוף שהיא קבוצת תחתית. אם במחזור הקודם הצליחה בני יהודה לסחוט תיקו נאה ממכבי ת"א, המשיכה היום (שבת) קבוצתו של ניצן שירזי במומנטום ולראשונה העונה השיגה ניצחון חוץ חשוב, ושיפרה במעט את מאזנה הגרוע מחוץ לבלומפילד (שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים).

המחצית הראשונה בלויטה היתה שקולה, למרות שער היתרון המהיר של אלי ביטון בדקה ה-7 אחרי מסירה של סלאם אבו סיאם. כפר סבא, ששלטה במרכז השדה, לא הצליחה לתרגם את יתרונה לשערים, ואף ספגה את השני, לאחר שהשופט אלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה בדקה ה-16 בעקבות עבירה של ידין על בטורינה ברחבה. אסולין לא התקשה לבעוט את הפנדל פנימה.

במשך כל המשחק ניכר כי שחקניו של שירזי קלטו שהם קבוצת תחתית, והציגו מלחמה ללא פשרות, כאשר המערך ההגנתי של שני בלמים קדמיים עזר להם לסגור את התקפת כפ"ס, ומנע מאוחר יותר, אחרי שחניכיו של אוחנה חזרו למשחק עם שער של דה סילבה (62), את השוויון.

המחצית השנייה, ובעיקר אחרי ההרחקה של אסולין, התאפיינה בלחץ גדול של כפ"ס בניסיון להשוות את התוצאה אבל שוב משחק טוב של ודראן יחד עם אלול ודומב וכמובן בסיועו של אניימה הנפלא עזרו לבני יהודה לשמור על היתרון ולזכות ב-3 נקודות חשובות מאוד, בניצחון החוץ הראשון של הקבוצה העונה.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! אלי ביטון חדר לרחבה וקבע 0:1 לבני יהודה

דקה 16: גול! אביחין ידן הכשיל את בטורינה ברחבה. פנדל מוצדק, שאסולין בעט פנימה. 0:2 לאורחים

דקה 41: טלקר הכניס כדור לרחבה, ודראן בניסיון הרחקה כמעט וכבש לשערו הוא, אבל אנימה הוציא את הכדור מהחיבורים

דקה 42: שוב ודראן, הפעם בחלק ההתקפי, שועט כ-50 מטר על הסף הרחבה מסר לאבו סיאם שבעט החוצה

מחצית 2

דקה 60: ליאור אסולין הורחק אחרי שספג צהוב שני, והשאיר את בני יהודה להילחם בעשרה שחקנים

דקה 62: גול! דאגלאס דה סילבה קיבל כדור מבן לוז, ומ-8 מטר בעט פנימה, 1:2 לבני יהודה

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה; עופר טלקר, אלון חלפון, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה

בני יהודה: וינסנט אניימה; יאיר אזולאי, וודראן יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם; יניב אלול, אימרו לוקמן, אלי ביטון, מטה בטורינה, אסי בלדוט; ליאור אסולין

השופט חכמון: "אסולין אמר לי 'בושה של שיפוט'"

השופט אלי חכמון אמר סיפר בסיום המשחק מדוע הרחיק את ליאור אסולין בדקה ה-62: "אסולין אמר לי 'בושה של שיפוט' ועל זה הוא קיבל את הצהוב השני".

ניצן שירזי: "ניצחון חשוב שלנו. גם אנחנו שמענו מה היה בחיפה, אבל אמרתי לשחקנים להתעסק בעבודה שלנו. לקחנו 3 נקודות וניצחנו קבוצה חזקה מאוד. בתור קבוצה תחתית אנחנו מסתכלים גם למטה על שכנותינו ואני שמח שאנחנו מובילים".

לגבי ההרחקה של אסולין, אמר המאמן: "הוא היה חסר אחריות במעשה שלו. דווקא הוא צריך להוות דוגמא וחבל שהוא לא עשה את זה".

יישה ודראן: "אנחנו מאוד שמחים שניצחנו משחק חשוב. ידענו מה עשו הרצליה ואני שמח שהשחקנים נתנו הכל. מבחינה אישית היה לי משחק סביר, אני עדיין לא בכושר מלא".

אלי אוחנה: "הגיע לבני יהודה לנצח, מגיע להם כל הכבוד, הם עשו הגנה יוצאת מן הכלל ויצאו למתפרצות. חוסר היציבות ממשיך לאפיין אותנו. לא הגיע לנו אפילו נקודה, כל השחקנים שלי היו מתחת לרמתם וכשעושים כל כך הרבה טעויות בשלב מוקדם משלמים. הפער הוא עדיין 7 נקודות כי הכח הפסידה, אבל פתאום יש קצב צבירת נקודות של קבוצות התחתית יחסית לסיבוב הקודם ואנחנו צריכים לקחת את זה בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully