וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסים הורסים - הפועל הפסידה לצסק"א

25.1.2007 / 21:50

צסק"א מוסקבה לא התחשבה בהפועל ת"א בקרב האדומות, כשקרעה אותה 1:4 ופצעה את ניירה ואבוקסיס, 3 ימים לפני הדרבי התל אביבי

הפועל ת"א פתחה הערב (חמישי) את הופעותיה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון כששיחקה נגד אלופת רוסיה, צסק"א מוסקבה והפסידה 4:1.

אבל מעבר להפסד, האדומים עוד יכולים להצטער ולבכות את היום שבו החליטו להשתתף במפעל. בעוד שלושה ימים מחכה לאדומים הסופרקאלסיקו הישראלי, המשחק נגד מכבי ת"א במסגרת הליגה והיום הם יצאו חבולים ומדממים. חניכיו של ואלרי גזאייב, שעלה בהרכב חזק, לא הפנימו כי הגיעו לטורניר ידידות וחשבו כי באו לקרב בושידו. הרוסים לא היססו וכיסחו ללא רחמים את שחקני מחזיקת הגביע הישראלית. זה התחיל כאשר חלוץ הרכש הצ'יליאני, מנואל ניירה, נפצע כבר אחרי 6 דקות. לא חלפו עוד 10 דקות וכניסה ברוטאלית של ראהימיץ' ביוסי אבוקסיס השביתה גם את הקפטן. שני השחקנים חסכו ונסעו באמבולנס אחד לבית החולים.

הצ'יליאני ככל הנראה גמר את העונה. אבוקסיס, סובל מחתך ברגל, נתפר, אבל בספק גדול לדרבי.

מעבר לקרב הבושידו שניהלו הרוסים היה גם כדורגל. אלופת רוסיה הוכיחה למה היא יכולה להימנות על הקבוצות הבכירות של הדרג השני באירופה. עם ברזילאים מצויינים בהרכב, פתחו האורחים בשער מהיר. הפועל הישוותה משער של טועמה, אבל צסק"א בשני מהלכים מהירים לקראת סוף המחצית הראשונה עלתה ליתרון מבטיח 1:3. במחצית השנייה המשיכו הרוסים בשלהם - לכסח ולהבקיע.

בתום המשחק התייצבה צסק"א מוסקבה ראשונה בבית ב' עם סיכויי העפלה טובים למשחק הגמר, שייערך בראשון לחודש פברואר.

רוני לוי ומכבי חיפה יצטרכו להיערך באופן מיוחד לצמד המשחקים בגביע אופ"א נגד צסק"א, ששיחקה היום בהילוך שלישי ופירקה את הפועל בלי בעיות.

ועוד מילה על השיפוט. רומן אברמוביץ' לא חסך והשקיע מיליוני דולרים בטורניר. היה טוב אם הוא היה שם דגש על השופטים שהובאו למשחקים. השופט שניהל היום את ההתמודדות לא עצר את ההתנהגות שלוחת הרסן של הרוסים מה שהעכיר את האווירה המחוייכת והאוליגרכית של הטורניר.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! עוד לפני שלב הגישושים, פרץ ואגנר לאב הברזילאי מצד שמאל, העביר רוחב לאורך השער. אלימלך לא הצליח לעצור וז'ו היה במקום כדי להרשית. 0:1 לצסק"א.

דקה 23 - התקפה אדומה התנהלה מצד ימין, דגו זינק לכדור שהרים גילי ורמוט, אך נגח החוצה.

דקה 26 - ראהימיץ' השאיר כדור לאלדונין, שבעט חזק מ-25 מטרים, סמוך לקורה של שביט אלימלך.

דקה 30 - אליניב ברדה הניף רגל מכ-25 מטרים אלכסונית לשערו של אקינפייב, אך הבעיטה הייתה חלשה ולא מדוייקת.

דקה 31 - גול! התקפה יפה של האדומים הסתיימה בשער שיוויון. דגו שלח כדור טוב אל תוך הרחבה ליגאל אנטבי, שהעביר כדור רוחב מצוין לטועמה. הקשר לא התבלבל ושלח פס מדוד לפינה של אקינפייב. 1:1.

דקה 41 - גול! אלופת רוסיה הראתה שמץ ממה שהיא יודעת. התקפה התנהלה דרך המרכז, הכדור הגיע לואגנר לאב, שהסתובב ובעט שטוח לפינה של אלימלך. 1:2 לצסק"א.

דקה 44 - גול! קראסיץ' פרץ מצד שמאל אל עבר המרכז, ובעט כדור שפגע בשחקן, הטעה את אלימלך, פגע בקורה וחדר פנימה. 1:3 לצסק"א.

דקה 56 - גול! יוסי ביטון הכשיל את ואגנר לאב ברחבה. אוליץ' המחליף שלח את הפנדל בקלילות לפינה השמאלית של אלימלך. 1:4 לצסק"א.

דקה 63 - בלאגן בהגנת הפועל ת"א איפשר לכדור להגיע לאוליץ' לבד מול אלימלך. אך הקשר, שכבש בפנדל, בעט חלש ואלימלך הדף לקרן.

דקה 67 - בעיטה חופשית להפועל ת"א. שי אבוטבול סובב יפה מעל החומה, אבל רק למשקוף של צסק"א.

דקה 78 - התקפה טובה של הרוסים הסתיימה בבעיטה של קראסיץ' מעל השער.


הרכבים:

הפועל ת"א; שביט אלימלך; דני בונדר, חאבייר פאאס (יוסי ביטון, 46), רמי דואני, יגאל אנטבי (מאור פרץ, 66); יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול, 21), וואליד באדיר, ברוך דגו (לוסיאנו דה ברונו, 46), סלים טועמה (איבזיטו אוגבונה, 46), אליניב ברדה; מנואל ניירה, (גילי ורמוט, 10).

צסק"א מוסקבה: איגור אקינפייב (גבולוב, 76); סרגיי איגאשנביץ', אלכסיס ברזוטסקי, ואסילי ברזוטסקי, ייבגני אלדונין; יורי ז'ירקוב (גריגורי, 65), אלבר ראהימיץ' (שמבראס, 46), מילוש קראסיץ', ואגנר לאב (טראנוב, 60), ז'ו (איביצ'ה אוליץ', 46); דודו.

שום: "אין שום סיבה שנהיה עייפים בדרבי" (לי בוץ, מערכת וואלה!)

מאמן צסקא, ואלרי גזאייב, אמר לקראת המפגש מול מכבי חיפה בגביע אופ"א: "יש עוד הרבה אימונים ומשחקים עד המשחק. זה לא היה משחק משקף לקראת גביע אופ"א. אני עדין צריך לראות את חיפה במשחקים רשמיים".

יצחק שום, שיצא עם כאב ראש מהמשחק לאחר פציעתם של שחקניו: "ב-40 הדקות הראשונות שיחקנו לא פחות טוב מצסק"א. הם הגיעו למשחק במצב טוב יותר מאיתנו כי לנו יש דרבי ביום ראשון. התכנון שלי היה שכל שחקן ישחק מקסימום 45 דקות, אבל נפצעו לי שני שחקנים. אני מקווה שיוסי יוכל לשחק בדרבי".

לקראת הדרבי אמר המאמן האדום: "רציתי שהשחקנים לא יתאמצו יותר מדי, אבל עוד לא המציאו אימון טוב יותר מאשר משחק. אין בעיה שנשחק גם בחמישי וגם בראשון. ואין שום סיבה שנהיה עייפים בדרבי. להשתתף עם קבוצות ברמה הזאת זה תמיד טוב. המשחק מול ריינג'רס יהיה אגרסיבי כמו היום. זה טוב להתמודד מול קבוצות אגרסיביות".

בסיום המשחק התגודדו אוהדים אדומים ליד אוטובוס השחקנים של הקבוצה. האוהדים לא התרגשו מההפסד ועודדו את שחקניהם עם שירי נאצה נגד מכבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully