וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניירה כנראה גמר את העונה

לי בוץ

25.1.2007 / 23:12

הצ'יליאני סובל משני שברים ברגלו, אבוקסיס מחתך עמוק מעל הקרסול: "כמו שאני מרגיש עכשיו - הלך הדרבי". חליבה סיכם באשדוד

גם האוהדים הפסימיים ביותר של הפועל תל אביב לא צפו שההשתתפות של קבוצתם בטורניר גביע הערוץ הראשון תוביל לתוצאות כל כך חמורות מבחינתה. המשחק האגרסיבי, שלא לומר אלים, של צסק"א מוסקבה במשחק בין הקבוצות הערב בבלומפילד (1:4 לצסק"א) גרם לפציעתם של מנואל ניירה ויוסי אבוקסיס בעיתוי הגרוע ביותר מבחינת האדומים - שלושה ימים לפני הדרבי התל אביבי הגדול.

פציעתו של ניירה, שעבורו זה היה בסך הכל המשחק השני במדי הקבוצה, היא החמורה מבין השתיים. הצ'יליאני, שפרץ בבכי בבית החולים, סובל משני שברים בקרסול וככל הנראה סיים את העונה. האירוניה שבדבר היא שהיום קיבל ניירה את השחרור הבינלאומי ובקבוצה תכננו להעביר את חוזהו בבקרה התקציבית ביום ראשון בבוקר על מנת שהוא יוכל לשחק בדרבי התל אביבי.

אבוקסיס, מצידו, סובל מחתך עמוק מעל הקרסול שזיכה אותו בשבעה תפרים, והוא בספק גדול לדרבי. "כמו שאני מרגיש עכשיו - הלך הדרבי", אמר אבוקסיס לוואלה! ספורט. "אני מקווה שיש אמת באופטימיות של הדוקטור ושהוא יוכל לעשות משהו בכדי שאשחק. באמת שאני לא מבין את המשחק האגרסיבי הזה של הרוסים, אני לא יודע מה הם חיפשו להשיג בזה".

אוהדי הפועל ת"א העבירו הערב ביקורת קשה על ההנהלה. "בשביל מה היינו צריכים את הטורניר המטופש הזה שלושה ימים לפני הדרבי?", אמר אחד האוהדים האדומים. "רק הנהלה מטומטמת מסכימה לשחק משחק כזה בתזמון כזה, ואם הם חשבו שנזכה במיליון דולר בהתמודדות מול קבוצות ברמה הזאת אז הם עוד יותר מטומטמים". גם המאמן יצחק שום, שבדרך כלל זוכה לגיבוי מהקהל, לא יצא נקי: "חייבו אותו לעלות עם שבעה שחקני הרכב, לא עם 11. הוא היה צריך לתת לניירה מנוחה אחרי 90 דקות בגביע הטוטו, הבנאדם לא שיחק חודשיים. גם יוסי בגילו לא היה צריך לשחק. נראה לשום בכלל לא איכפת מהדרבי".

מגן הפועל ת"א, תומר חליבה, סיכם את תנאיו במ.ס. אשדוד והוא צפוי לעבור לקבוצה של אלון חזן כבר בשבוע הבא. אשדוד פנתה לאדומים בעניינו של המגן, שלא נכלל בסגל לצסק"א הערב בעקבות פציעה בכף הרגל, והחתימה הרשמית צפויה להתקיים כבר בתחילת השבוע.

הקשר הברזילאי, וולינגטון, שסיכם בהפועל ת"א עד לסיום העונה, צפוי לנחות בישראל בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully