וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-בני יהודה: לא סובלות את החום הזה

הזהובים דרוכים לקראת המשחק ויפזלו למפגש התחתית בין הפועל פ"ת להכח. הירוקים, 8 נקודות מהקו האדום, לא רוצים להסתבך

בני יהודה תתארח מחר (שבת, 18:30) בכפר סבא כאשר מאזן משחקי החוץ שלה העונה בליגה עגום ביותר ועומד על שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. הזהובים הם היחידים שלא ניצחו בחוץ העונה וגם מחר עומדת בפניהם משימה לא פשוטה.

מעודדים מהעובדה שלא הפסידו בחמשת המחזורים האחרונים, האימון המסכם בשכונה עבר בצורה חלקה ורגועה, לאחר שביום חמישי התקוטטו אימורו לוקמן ואלירן עטר לאחר גליץ' מסוכן של לוקמן על החלוץ הצעיר, במסגרת אחד המשחקונים. המאמן ניצן שירזי שלח את שני השחקנים למקלחת מוקדמת. בתום האימון התפייסו השניים ונראה כי התקרית חוסלה.

שחקן בקבוצה אמר אחרי התקרית: "גם דברים כאלה הם חלק מהקבוצה. אולי טוב שזה קרה וזה רק מראה שכולם כאן דרוכים והפנימו את מצבה החמור של הקבוצה".

לשירזי, יש כאב ראש לא קטן לקראת המשחק בעמדת המגן הימני, כאשר אלי אברבנל וגם איציק עזוז פצועים ולא יהיו בסגל למשחק.

על פי האימון המסכם נראה כי הבלם הקרואטי וודראן יישה צפוי לפתוח לראשונה העונה בהרכב יחד עם אסי דומב במרכז ההגנה ויאיר אזולאי יתופקד בעמדת המגן הימני.

בקישור נראה כי מטה בטורינה ייפתח שוב בהרכב, ובקבוצה מעודדים מאוד מחזרתו לכושר של הקשר הקרואטי. נראה כי ההתעקשות של הצוות המקצועי על השארתו של בטורינה בקבוצה השתלמה לבסוף, ועתה רק מצפים שייכנס לכושר משחק מלא. בקבוצה לא ויתרו על חיזוק נוסף. ההמתנה היא ללירן כהן ומשה ביטון. מקורב לכהן אמר שהשחקן רוצה לשחק בשכונה אם ישוחרר ממכבי ת"א.

החלוץ ליאור אסולין: "עשינו הכנה טובה, ואנחנו מגיעים מאוד דרוכים למשחק מחר, למזלנו הליגה לא ברחה עדיין ואפשר להציל את העונה. זה נכון שאנחנו לא מנצחים בחוץ אבל בעצם אנחנו כמעט לא מנצחים כל העונה, נצטרך להשתפר ולצאת לדרך חדשה של נצחונות".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יאיר אזולאי, וודראו יישה, אסי דומב, סאלם אבו סיאם: קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ', מטה בטורינה, ראובן עובד, אסי בלדוט: ליאור אסולין

כפ"ס: סגל מלא לרשותו של אוחנה

מנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה, עדיין לא קיבל תשובה מוחלטת לגבי עתידו של אלירן דנין בבית"ר ירושלים. הערב (חמישי) הוחלט כי ביום ראשון יודיע מאמן בית"ר, יוסי מזרחי, על החלטתו לדנין. בבית"ר הודיעו לשחקן כי שחרורו מותנה בחתימה על חוזה לשלוש שנים. במצב כזה, היא תסכים להשאילו לכפר סבא עד תום העונה.

ייתכן ומזרחי יחליט לשחרר בסופו של דבר את המגן רוני גפני. סיכוייו של המגן לעבור להפועל כפר סבא קלושים, אך גם האפשרות הזאת נלקחת בחשבון. כאמור, מועד ההעברות תם ביום רביעי, כך שבכל מקרה צפויה ההחלטה להתקבל בתחילת השבוע. בקבוצה של אלי טביב עדיין מחפשים שוער שני. לפני מספר ימים הוצע לקבוצה השוער השני של הפועל רעננה, רן קדוש, אך הסבירות שהוא יצטרף לקבוצה אינה גבוהה.

בתום האימון המסכם לקראת המפגש מול בני יהודה (שבת, 18:30), התברר שלרשותו של המאמן, אלי אוחנה, יעמוד סגל מלא פרט לשחקן אחד, הבלם לירון זרקו. בכל מקרה, הבלם אלון חלפון היה צפוי לפתוח בהרכב, כך שאוחנה לא יסבול מחסרונם של שחקני הרכב. לפני המשחק מתכננים אוהדי הקבוצה לעודד את הבעלים ומנכ"ל הקבוצה, אלי טביב וגבי קצרה, לאחר ששמם נקשר שוב בפרשיות שונות שהתרחשו לפני מספר שנים.

הרכב משוער: אוהד לויטה; עופר טלקר, אלון חלפון, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

עדכון ראשון: 12:56, 26/01/07
עדכון אחרון: 17:29, 26/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully