וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב אלול: "אני מאמין שמקומי על המגרש"

22.1.2007 / 18:20

כובש שער השוויון של בני יהודה מול מכבי ת"א, לקח את הצ'אנס שקיבל מניצן שירזי בשתי ידיים. עזוז ואברבנל בספק לכפר סבא

בבני יהודה קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 מול מכבי תל אביב אתמול (ראשון). מצד אחד, הקבוצה חזרה מפיגור, ולמרות שני חילופים כבר במחצית הראשונה, לא נכנעה ולא ספגה שערים נוספים במחצית השנייה. אך מצד שני מצבה בתחתית שוב הוחמר לאחר שלא הצליחה לנצח, בהתחשב בתוצאות של יריבותיה לתחתית השבת.

איציק עזוז, שנפצע כבר בדקה השלישית של המשחק אמש, סבל כל הלילה מכאבים עזים, אך בדיקה שעבר הבוקר גילתה כי המגן הצעיר לא שבר את עצם השוקית. עזוז יחמיץ את מחנה האימונים של הנבחרת הצעירה ונראה שגם לא יהיה כשיר למשחק מול הפועל כפר סבא בשבת. גם אלי אברבנל, שעלה לשחק פצוע אמש והחליף את עזוז, ביקש בעצמו להתחלף לאחר שלא יכול היה להמשיך לשחק עם הכאבים בעקב רגלו. השבוע ייבדק אברבנל וגם הוא צפוי להחסיר מספר אימונים והוא בספק לשבת. מי שייחזור בשבת אל בין הקורות הוא השוער וינסנט אניימה שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים.

היום נהנו שחקני הקבוצה מיום חופש והחל ממחר יתחילו בהכנות לקראת משחק החוץ מול חניכיו של אלי אוחנה בכפר סבא.

כובש שער השוויון אתמול, יניב אלול, עלה כמחליפו של אברבנל הפצוע ושיחק בעמדת הבלם האחורי יחד עם אסי דומב. אלול לא קיבל הרבה דקות במחזורים האחרונים ואתמול לקח בשתי ידיים את הצ'אנס שנתן לו שירזי. הערב אמר אלול לוואלה! ספורט: "בזכות האמונה שלי קרה מה שקרה. אני מאמין בבורא עולם והוא זה ששם אותי אתמול בזמן הנכון במקום הנכון. אנחנו אנשים קטנים, כל השאר לא תלוי בנו. צריך תמיד לפעול על פי הרוח והאמונה, השכל והרצון".

בנוגע לכך שבילה לאחרונה על הספסל אמר אלול: "קשה לי מאוד עם ההחלטות האלה, אבל אני מקבל אותן בצורה הכי טובה שיכולה להיות. יש מי שקובע את הדברים ומה שהוא אומר מקובל עליי, האמנתי כל הזמן שמקומי על המגרש ואני שמח שלקחתי את הצ'אנס שניתן לי בשתי ידיים".

הבלם הביע את דעתו גם על העובדה שהובא בלם זר לקבוצה: "זאת הרגשה של הבעת אי אמון באלו שנמצאים, אבל אנחנו מקבלים את זה בצורה ספורטיבית ועניינית. חשוב שהקבוצה תעלה על דרך חדשה של הצלחות".

אלול הביע סיפוק מהנקודה שהושגה אתמול מול הצהובים: "עדיף נקודה על כלום, צריך להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה, תמיד לקבל את מה שיש ולא להתלונן על מה שאין. נקלענו לאחרונה לתקופה לא טובה, הכל עניין של רצון ויכולת. יש אנשים מוכשרים שמובילים את העגלה והם אלו שיוציאו אותנו מהמצב העגום הזה".

אלול מבטיח לאוהדים שהשחקנים יעשו הכל על מנת להשאיר את הקבוצה בליגת העל: "נעשה את המקסימום כדי שבני יהודה לא תרד, ניתן הכל בשביל שלאוהדים יהיה נחת מאיתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully