וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברוח מהתחתית, להתקרב לצמרת

כל אחד והשאיפות שלו במשחק בין בני יהודה למכבי ת"א (20:50, ערוץ 10). הצהובים רוצים לנצח בדרבי הקטן, רגע לפני המפץ בדרבי הגדול

מכבי ת"א רוצה לסגור הערב (ראשון) בבלומפילד סיבוב מושלם, שכן מאז הניצחון 0:4 על בני יהודה בסיבוב הקודם החניכים של אלי כהן לא מפסידים. עם זאת, הצהובים לא מזלזלים ביריבה שמולם, על אף מיקומה בתחתית הטבלה.

"בני יהודה התרגלה לשחק כמו קבוצת תחתית, ואנחנו צריכים להיזהר מסגנון המשחק הזה", אמר אלי כהן לשחקניו. כמו כן, ביקש המאמן לשים לב לשחקני העבר של המועדון - ראובן עובד, סאלם אבו סיאם ואלי ביטון: "יש להם מוטיבציה מיוחדת כשהם מגיעים לשחק נגד מכבי. הם רוצים להוכיח שמכבי טעתה כששיחררה אותם".

באימון המסכם, שנערך תחת גשם שוטף והיה סגור לאוהדים ולתקשורת, לקחו חלק כל השחקנים וכולם יעמדו מחר לרשותו של כהן. המאמן נמנע מלתרגל את ה-11 שיפתחו מול בני יהודה, אך נראה כי בכל זאת צפוי שינוי אחד בהרכב שניצח את מכבי פ"ת בשבוע שעבר – מושיקו מושיאלוב יחזור לקישור האחורי במקומו של שירן ייני הצעיר.

יוסי שבחון, שכבש בשבוע שעבר את שער הבכורה שלו במדים הצהובים, ימשיך לקבל קרדיט גם השבוע, כשמשה ביטון, שאיבד את חולצת ההרכב בעקבות פרשת הבילויים, יפתח פעם נוספת על הספסל. ג'ובאני רוסו, שפרק את אחת מאצבעותיו באימון שלשום, עורך אימונים מלאים וצפוי לפתוח מחר.

לאחר שהמשטרה לא אישרה לאוהדי מכבי ת"א להכניס שלטים המציינים חמש שנים מאז התמוטטותו של שחקן הקבוצה לשעבר, מני לוי, החליטו האוהדים שלא להילחם ולבקשת המשפחה לאזכרו בצורה צנועה יותר. אי לכך, החליטו האוהדים שבין הדקה ה-9, הדקה בה לוי התמוטט, ועד הדקה ה-12, המציינת את מספר חולצתו, יהיה עידוד מאסיבי לשחקן. "יש דברים שהם יותר חשובים גם מהדרבי", אמרו אוהדי הקבוצה שי מזרחי ואורי משיח, "אנחנו האוהדים תמיד נהיה כאן כדי להזכיר שמני מהווה חלק בלתי נפרד ממכבי".

ב-26 בחודש, כשימלאו חמש שנים לאותו אירוע, יגשו נציגי האוהדים לבית משפחת לוי, ויתנו למשפחה מכתבי תמיכה שכתבו יחד עם דיסק ובו ביצועיו הנבחרים של לוי במכבי.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית; אבי נמני, מושיקו מישאלוב, ג'ובאני רוסו, יוסי שבחון, עומר פרץ; מיליאן מרדקוביץ'.

סגל מלא לשירזי, מלבד חסרון משמעותי - אניימה

בני יהודה סיימה אתמול (שבת) את הכנותיה לקראת הדרבי הקטן, בו תארח הערב את מכבי תל אביב.

למרות שלאחרונה הצליחו לבלום בשכונה את שרשרת ההפסדים ואף צברו ארבע נקודות בשני משחקיה האחרונים, עדין מסובכת הקבוצה בחלק התחתון של הטבלה. ניצחונותיהן של הכח והרצליה, רק מגביר את הלחץ ובשכונה יודעים שהפסד יסבך אותם עוד יותר במאבקי התחתית.

בבני יהודה לא שכחו את התבוסה (4:0) למכבי, בסיבוב הקודם והשחקנים ינסו להשיג נקמה ולצבור עוד שלוש נקודות חשובות כדי להיחלץ מהתחתית. בקבוצה מעודדים גם מהניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים, שהושג אמנם במסגרת גביע הטוטו, אך עדין הוסיף לביטחונם של השחקנים לקראת המשחק.

הזהובים ערכו הערב אימון טקטי מקוצר ואחריו קיים המאמן ניצן שירזי אסיפה בה דיבר על חשיבותו של המשחק והדגיש את נושא המוטיבציה והלחימה. ביום שישי פוצץ שירזי את האימון המסכם כחצי שעה לפני סיומו ונראה ששחקניו הפנימו את המסר. לרשותו של המאמן יעמוד מחר סגל מלא, למעט וינסנט אניימה, השוער המוצהב, שאת מקומו יימלא יהב יולזרי.

יולזרי נראה מאוד מפוקס ומרוכז באימונים השבוע והעדיף שלא לדבר לפני המשחק. הבלם יאיר אזולאי התייחס הערב לחסרונו של אניימה: "מצפה לנו משחק מאוד חשוב. אנחנו סומכים על יהב, הוא שוער טוב שכבר הוכיח את עצמו בעבר. אין לי ספק שהוא יעזור לנו ואנחנו נעזור לו להצליח. הקבוצה עשתה הכנה טובה ונגיע מוכנים למשחק".

על פי ההכנות השבוע נראה כי שירזי ימשיך לתת אשראי לשני הבלמים יאיר אזולאי ואסי דומב. גם המגן הצעיר איציק עזוז ייפתח בהרכב. המאמן עדין לא החליט אם להרכיב את אלי אברבנל, שהחסיר מספר אימונים עקב פציעה השבוע או לפתוח עם ברק בדש כחלוץ שני. הקשר הקרואטי מטה בטורינה, שהחלים לגמרי מפציעתו, נמצא בסגל וייפתח על הספסל.

בני יהודה תפגוש במשחק את חלוצה לשעבר משה ביטון, שעבר בקיץ לקריית שלום וכעת מועמד לחזור לשכונה. כרגע אין עדין התקדמות בנושא שחרורו של ביטון ממכבי ת"א ובהנהלת בני יהודה ממתינים להתפתחויות. גם בנושא לירן כהן, שמועמד לחזק את הזהובים, אין שינוי. גם בעניינו של הקשר ממתינים לראות כיצד יפתור השחקן את נושא חוזהו עד תום העונה.

הנהלת הקבוצה מסרה כי מחירי הכרטיסים למשחק מחר הם: 80 ¤ למבוגר, 40 ¤ לילד, אישה וחיילים. אוהדי בני יהודה יישבו בשערים 8,9, ו-13 ואוהדי מכבי תל אביב בשערים 10-11 ו-2.

הרכב משוער: יהב יולזרי; איציק עזוז, יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם; אימורו לוקמן, קובי דג'אני, הרוויה קובצ'ביץ'(אלי אבאבנל), אסי בלדוט, ראובן עובד; ליאור אסולין.

יישה: "בני יהודה זה כמו משפחה"

בלם הרכש הקרואטי וודראן יישה יהיה בסגל לראשונה העונה במסגרת הליגה. הבלם, שהגיע לשכונה לפני כשלושה שבועות, נמצא עדין בתכנית אימונים מיוחדת, אך שירזי החליט לכלול אותו בסגל כבר מחר.

הערב בתום האימון אמר יישה לוואלה! ספורט: "אני מרגיש נהדר. היו לי שלושה שבועות להסתגל למדינה חדשה, מועדון חדש, מנטליות שונה וכמובן שיטת משחק וטקטיקה שונים ממה שהכרתי. כשהגעתי לישראל, אמרו לי שבני יהודה זה מועדון כמו משפחה וכך בדיוק אני מרגיש. החבר'ה כאן נפלאים ועוזרים לי להשתלב".

בהתייחסו לכושרו האישי אמר הקרואטי: "אני כשיר ב-80%, ייקח לי עוד שבוע או שבועיים לחזור לכושר משחק מלא לחלוטין". יישה מכיר בחשיבות המשחק ויודע שהוא עומד לפגוש שלושה קרואטים מן העבר השני: "יצא לי להכיר את ג'ובאני רוסו ואף נפגשנו בתל אביב, גם את שני האחרים אני מכיר ואני בטוח שיהיה משחק מאוד מעניין".

לשאלה האם הוא מתרגש לפני משחקו הראשון בליגה ענה הקרואטי: "אני כבר הרבה זמן בכדורגל, והמשחק הוא אותו משחק בכל מקום בו אתה נמצא, כך שאני לא מתרגש ומצפה לעזור לקבוצה להצליח".

עדכון ראשון: 20.1.07, 21:42
עדכון אחרון: 21.1.07, 08:56

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully