וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מחפשת נקמה

18.1.2007 / 21:32

על התבוסה שספגה בסיבוב הראשון ממכבי ת"א. שירזי תירגל עם סגל מלא, אך אניימה ובטורינה ייעדרו. בשכונה ממשיכים לחזר אחרי משה ביטון

בשכונה לא שוכחים את התבוסה הצורמת 4:0 למכבי ת"א בסיבוב הראשון. הזהובים ערכו הערב (חמישי) אימון והתכוננו במרץ רב לקראת הדרבי הקטן, מול הצהובים שייערך ביום ראשון (20:50,) בבלומפילד.

לרשותו של המאמן ניצן שירזי עמד הערב לראשונה מזה זמן רב סגל מלא ללא פצועים או נעדרים. המגנים אלי אברבנל וסאלם אבו סיאם שסוחבים פציעות, ערכו אימון מלא וייפתחו בהרכב. הקבוצה תחסר ביום ראשון, את השוער וינסנט אניימה, שייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. את מקומו ימלא שוער המשנה יהב יולזרי.

הקשר מטה בטורינה קיים הערב אימון מלא, אך לדברי המאמן לא ייכלל בסגל למשחק, זאת על מנת שיחלים באופן מוחלט מהפציעה ברגלו. מי שבוודאות ייכלל בסגל ואף מועמד לפתוח בהרכב הוא בלם הרכש הקרואטי, וודראן יישה, שהרשים את שירזי, במשחק שנערך השבוע בגביע הטוטו בו ניצחה הקבוצה 1:2 את בית"ר ירושלים בטדי. יישה עדין לא בכושר משחק מלא, אך בצוות המקצועי מאמינים כי הוא יוכל לתרום רבות למשחק ההגנה.

במקביל להכנות למשחק עסקו השבוע בשכונה גם בנושא חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות. גם כאן נמצאת מכבי תל אביב במרכז העניינים, כאשר נראה כי חלוץ הצהובים משה ביטון, יעשה בקרוב מאוד את הדרך חזרה מקרית שלום לשכונת התקווה. בבני יהודה רוצים לראות את החלוץ חוזר ללבוש את המדים הזהובים וממתינים בקוצר רוח לשחרורו. השבוע אף נערכה שיחה בין לוני הרציקוביץ לחזי מגן בה הביע בעלי הזהובים את התעניינות קבוצתו בשחקן. כאמור, כעת מחכים לאור ירוק מהרציקוביץ' וכפי שהתבטא מגן הערב: "זו עסקה שניתן לסגור בדקה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully