וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מסרבת לשחרר את משה ביטון לבני יהודה

14.1.2007 / 18:53

בבני יהודה התאכזבו מהיכולת בקרב התחתית מול הפועל פ"ת. יישה ובטורינה מחכים להזדמנות מול מכבי ת"א, ביטון ולירן כהן עדיין על הכוונת

בבני יהודה קיבלו אמש (שבת) ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו (0:0) שהשיגה הקבוצה מול הפועל פ"ת באורווה. למרות הנקודה שהושגה, המאמן ניצן שירזי היה מאוכזב מהמשחק שהציגו שחקניו. "לקחנו נקודה שלא הגיעה לנו במשחק רע מאוד שלנו", אמר המאמן בתום המשחק.

שירזי היה מאוכזב בעיקר מהרפיון של שחקניו, שלא הצליחו להציג משחק לחימה ונראו חסרי מוטיבציה. קשר הקבוצה קובי דג'אני אמר לוואלה ספורט: "זה נראה כאילו השחקנים לחוצים, אני לא יודע מה הסיבה לכך, אולי זה המיקום שלנו בתחתית, חשוב שהוצאנו תוצאת תיקו ולא הפסדנו". דג'אני יודע שבשבת מצפה לקבוצה משחק קשה מול מכבי ת"א. "בליגה הזו ובמיוחד במצבנו, כל משחק הוא קשה, נהיה חייבים לנצח את המשחק מול מכבי כדי לא להסתבך שוב בתחתית", אמר דג'אני.

לקראת המפגש מול הצהובים לרשותו של שירזי יעמוד הקשר מטה בטורינה, שהחלים מפציעתו. הקרואטי רצה לשחק גם בשבת בפתח תקוה, אך הצוות המקצועי העדיף שלא לסכן אותו ולתת לו עוד מספר ימי מנוחה. גם הבלם הקרואטי, ודראן יישה, שהוחתם בשבוע שעבר ועבר סדרת אימוני כושר על מנת להוריד ממשקלו, יעמוד גם הוא לרשותו של שירזי ויהיה בסגל למשחק בשבת. יישה ובטורינה ישולבו ככל הנראה השבוע במשחקה של בני יהודה במסגרת גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים ביום שלישי.

בשכונה מבקשים לנצל את חלון ההעברות הנוכחי כדי לחזק את הקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי בבני יהודה מנסים מחדש לקלוט בחזרה את החלוץ משה ביטון, שעבר בקיץ למכבי ת"א. בשכונה עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בעניינו של ביטון, שמעמדו בקרית שלום התערער לאחרונה והוא כמעט ולא משותף במדי הצהובים. ביטון, כך נראה, כבר לא פוסל חזרה לבני יהודה. הבעיה כרגע היא שמכבי ת"א מסרבת לשחררו, אך דבר זה עשוי להשתנות אם מכבי תחתים חלוץ חדש בחלון ההעברות.

גם בנושא לירן כהן לא נאמרה המילה האחרונה ובבני יהודה ממתינים לראות כיצד ובאילו תנאים יסגור הקשר את חוזהו עם מכבי ת"א. במידה שהקשר ישוחרר, רוב הסיכויים שהוא ינחת בשכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully