וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכחו אותי בבית", גרסת שארלוט

14.1.2007 / 13:53

מישהו בבובקאטס שכח לרשום את ג'ף מקיניס למשחק מול פילדלפיה, והשחקן, שכבר עלה לשחק, הורחק. גאסול רוצה לצאת מממפיס

אם זה היה קורה פה, היו אומרים שזו "המנטליות הישראלית". אחד מאנשי המזכירות של שארלוט בובקאטס הגיש הלילה (בין שבת לראשון) את הטופס שכולל את רשימת השחקנים שיעלו למשחק עם פילדלפיה (הסתיים בניצחון הבובקאטס 83:89). אלא מאי, הברנש שכח לציין את שמו של ג'ף מקיניס, הגארד שעבר לקבוצה השנה.

מקיניס עלה לשחק תשע דקות מהפתיחה, ואז הפנו אנשי הסיקסרס את תשומת לב המזכירות. השופט, דיק בווטה, הכריז על פסק זמן שופטים, ולאחר התכנסות של מספר דקות חטפה שארלוט עבירה טכנית ומקיניס הורחק. מאמן שארלוט, ברני ביקרסטאף, לא קיבל את העניין ברוח טובה, ולאחר שראה את הטעות הטיח את הלוח בזעם.

מקיניס היה צריך לתמוך בריימונד פלטון, מכיוון שברווין נייט, הרכז הפותח של הקבוצה, פתוח. עם הרחקתו של מקיניס נותר פלטון הפוינט גארד היחיד במגרש. זה לא הפריע, כאמור, לבובקאטס לנצח בקרב הגרועות בליגה.

שאק חוזר? עדיין לא

מיאמי היט מסתדרת, בינתיים, בלי שאקיל אוניל, כל עוד דווין וויד בריא. אבל גם וויד ישמח לקבל את הענק בחזרה, אחרי יותר מחודשיים של היעדרות. אלא ששאק לא חוזר כל כך מהר. הסנטר הפצוע בברכו קיווה לשוב לסופר קלאסיקו הפרטי שלו מול קובי בריאנט והלייקרס, אבל נראה שזה לא יקרה.

שאקיל עבר ניתוח בברכו וחזר להתאמן בשבוע שעבר. ההיט ישחקו מול הלייקרס במפגש שינעל מסע של שישה משחקי חוץ (המאזן שלהם עד כה - 1:4) בלילה שבין שני לשלישי. "אני לא בטוח מתי אחזור. אני כן יודע שזה יקרה רק כשאהיה מאה אחוז", אמר שאקיל.

גאסול מקדם בברכה כל טרייד שיוציא אותו מהגריזליס

פאו גאסול הספרדי, שחקן הממפיס גריזליס, מקדם בברכה כל טרייד שיוציא אותו מהקבוצה המתסכלת בה הוא משחק.

גאסול, שחזר לשחק בחודש שעבר אחרי 22 משחקים בהם ישב ביציע בשל שבר בכף הרגל, הודה שישמח לעבור לשיקגו בולס או לניו ג'רזי או לכל קבוצה שתרצה בו, רק שסוף סוף יוכל לנצח קצת העונה (הגריזליס מחזיקים במאזן הגרוע של 9 ניצחונות מ-38 משחקים). "כמו שאמרתי בתחילת העונה, אני רוצה להיות בסיטואציה בה אתמודד על האליפות", אמר גאסול. "אם השמועות על טרייד שלי נכונות, זה יהיה נהדר לכל הצדדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully