וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו דחה את מינוי גרנט לעוזרו

14.1.2007 / 10:34

ה'אובזרבר' מדווח כי מנג'ר צ'לסי פטר את רעיון הבאתו של הישראלי ב"שטויות". משחקו של בניון מול פולהאם הוגדר כ"יוצא מן הכלל"

"המאמן הישראלי דובר הרוסית" שרומן אברמוביץ' רצה להביא לסטמפורד ברידג' על מנת לעזור לאנדריי שבצ'נקו, חלוץ ה-30 מיליון ליש"ט, להתאקלם בליגה האנגלית הוא, כמובן, אברהם גרנט, המנהל הטכני של פורטסמות, המיודד עם המיליארדר הרוסי.

ה'אובזרבר' דיווח כי מוריניו לא אהב את רעיון ודחה את המינוי של גרנט, שאמור היה לבוא על חשבון עוזרו של הפורטוגלי, סטיב קלארק. בסוף משחק הניצחון על וויגן (0:4) הגיב מוריניו לשמועות, ופטר את כל הרעיון ב"שטויות. אם קלארק יעזוב, אני אעזוב איתו".

על שילובו של הישראלי שכן מקובל על מוריניו במערך של צ'לסי אפשר ללמוד משהו מהטור שפרסם המנג'ר בתוכניית המשחק מול וויגן, ובו כתב בציניות בתגובה לסירוב המועדון להתחזק בינואר: "אתם מוכנים ליהנות משחקנים בני 16 ו-17 ועדיין לרדוף אחרי כל התארים?". ללא ספק בישראל מוכנים, כל עוד קוראים לאותם שחקנים בן סהר.

לעומת זאת, ה'סאנדי טיימס' מפרסם היום (ראשון) כי למנג'ר צ'לסי נמאס מההתערבויות הבלתי פוסקות מצידו של הבעלים, רומן אברמוביץ', והוא מוכן לעזוב את הקבוצה כבר עכשיו.

לפי העיתון, מוריניו אמר למיליארדר הרוסי כי יעזוב מיד את המועדון, אם רק ישלם לו את מלוא הסכום על החוזה עימו חתם באפריל 2005 - סכום של כ-25 מיליון ליש"ט.

פיטר קניון, מנכ"ל המועדון והתומך היחידי של הפורטוגלי בהנהלה, מאיים גם הוא לעזוב את סטמפורד ברידג' במידה ומוריניו ישוחרר. עוד נכתב, כי אברמוביץ' מוכן לשלם למאמן הפורטוגלי, שהוזכר כמי שעשוי להחליף את קאפלו בריאל מדריד, אבל לא את מלוא הסכום. ישיבת הנהלה דחופה לדון במצב העדין שנוצר נקבעה ליום שישי הקרוב.

קפטן צ'לסי, ג'ון טרי, התגייס לעזרתו של ז'וזה מוריניו מול ההנהלה. טרי הודיע כי הוא מתכוון להוביל את מחאת שחקני הקבוצה להשאיר את מוריניו בסטמפורד ברידז'.

הדיבורים על סיום הקדנציה של המנג'ר הפורטוגלי בתום העונה הנוכחית הדליקו את הבלם הפצוע: "אנחנו לא רוצים שז'וזה יעזוב, ואם צריך חמישה או שישה שחקנים בכירים שיאמרו להנהלה את הדברים, אז זה מה שנעשה. כולנו נאמנים לז'וזה, וכל העניין מכניס אותנו ללחץ מיותר".

בינתיים, בנוגע לחיזוק שמוריניו ביקש, נראה שאברמוביץ' בסופו של דבר ייענה לדרישה, מה שיהווה תפנית מרשימה בעמדתו של האוליגרך, שהשקיע מאז כניסתו למועדון ב-2003 - 276 מיליון ליש"ט.

רק לפני שלושה שבועות סירב אברמוביץ' לדרישות החיזוק של מוריניו, בטענה כי: "האסטרטגיה שלנו היא לקדם שחקנים מהאקדמיה".

בקהאם: המנוי אינו זמין לאהבה, אבל לנבחרת כן

דייויד בקהאם, שרבים רואים במעברו הצפוי מריאל מדריד ללוס אנג'לס גלקסי סוג של פרישה מכדורגל תחרותי מגובה ב-250 מיליון דולר, אמר היום (ראשון) ל'ניוז אוף דה וורלד' כי הוא עדיין מקווה לשרת את נבחרת אנגליה. "אני לא מאמין שזה סוף הקריירה הבינלאומית שלי", הודיע המגה סטאר האנגלי בן ה-31, "כל עוד אני משחק כדורגל אהיה מוכן לשחק בשביל המדינה שלי".

סטיב מקלארן, מאמן הנבחרת האנגלית, אמר כבר בעבר שישקול את חזרתו של בקהאם לנבחרת בעקבות פצעיתו של הקשר הימני של טוטנהאם והנבחרת, ארון לנון. "ברור שאהיה זמין, ואם אקבל את הטלפון, זה יהיה מדהים", סיכם הכוכב.

ה'בי.בי.סי' על הופעתו של בניון: "יוצאת מן הכלל"

ההופעה המצוינת של יוסי בניון אתמול (שבת) במדי ווסטהאם מול פולהאם (3:3), שכללה שני שערים מרהיבים, זכתה לשבחים רבים בתקשורת האנגלית. ה'בי.בי.סי', למשל, כינו את הופעתו של הקשר הישראלי כ"יוצאת מן הכלל".

אם לא שער השוויון שספגו הפטישים סמוך לשריקת הסיום, בניון היה הופך לגיבור השבת. "מאמץ אינדיבדואלי מדהים" כתבו ב'סקי ספורט' על שערו הראשון של הישראלי, הקפצה אלגנטית לחיבורים הרחוקים ואף זיכו אותו בציון 9, הציון הגבוה ביותר שניתן במחזור. אבל כאמור המותחן הסתיים בתוצאה 3:3, והמנג'ר אלן קרבישלי אמר כצפוי בסיום: "הייתי מאוכזב משער השוויון. חשבתי שהיה פאול על כריסטיאן דיילי, אבל בסוף הבנתי שלא היה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully