וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם יודעים שברצלונה כחולה-לבנה

14.1.2007 / 0:50

אספניול השיגה בדרבי 1:3 ביתי ענק על האלופה, שפיספסה הזדמנות לעלות לפסגה. ולנסיה- לבנטה 0:3. קאפלו: "בקהאם לא ישחק יותר בריאל"

שני משחקים התקיימו הלילה (שבת) בלה ליגה, כשבמוקד תתארח הדרבי העירוני של העיר ברצלונה באצטדיון מונטז'ואיק של אספניול, שהצליחה להדהים את אלופת ספרד ואירופה בניצחון גדול 1:3. אספניול התרחקה כדי 6 נקודות מהקו האדום, ועל הדרך מנעה מיריבתה השנואה לחזור למקום הראשון. בראשון תוכל סביליה לפתוח פער של 5 נקודות בפסגה אם תגבור בבית על מאיורקה (ואז יהיה לה משחק עודף).

במשחק אחר הצליחה ולנסיה לצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות בלבד, אחרי שהביסה 0:3 בביתה את לבנטה.

אספניול - ברצלונה 1:3

בארסה החמיצה בשבוע שעבר הזדמנות לעלות לפסגה כשסיימה בתיקו 1:1 עם חטאפה בחוץ, והיא לא התכוונה לשמוט הזדמנות נוספת בדרבי החשוב מול אספניול ניצחה. אבל התוכניות שלה לא עניינו את הקבוצה הקטנה של העיר, שעלתה למגרש עם אש בעיניים וניצלה את הכושר הירוד של אלופת אירופה.

לואיס גרסיה הבקיע את הראשון בדקה ה-31, אחרי שקיבל כדור ברחבה מראול טמודו, ומול רפא מארקז העצבני והלא מרוכז שלח בעיטה חלשה לפינה הרחוקה, 0:1. פרנק רייקארד ראה קבוצה חלשה ב-45 הדקות הראשונות, והחליט להושיב את לודוביק ז'יולי האנמי על הספסל, במקומו העלה את חאבייר סביולה, שלא קיבל הזדמנויות רעות העונה, למרות מכת הפציעות בחלק הקדמי.

סביולה היה בטוח שהוא הגיבור של המשחק כשהשווה את התוצאה בדקה ה-60. הארנבון קיבל כדור 25 מטרים מהשער, השתחרר ממגן אחד, חלף על פני מגן שני, ושלח בעיטה מ-17 מטרים לפינה, 1:1.

בארסה החליטה ללכת על כל הקופה, ונחשפה למתפרצות אספניוליות מסוכנות. 5 דקות החזיק מעמד השוויון, עד שראול טמודו שם ה-1:2. הגבהה של רופטה מימין מצאה את טמודו, שהופקר על ידי בלטי, והחלוץ כבש מקרוב את שערו התשיעי העונה. פרנק רייקארד השאנטי נראה באותם רגעים חם אש, ואחרי השער השני שספגה קבוצתו הוא התקוטט עם הפלסטיק של הספסל.

מאותו רגע והלאה ניסו הבלאוגרנה ללכת יותר קדימה, והעורף שלהם הופקר בצורה בלתי רגילה. הכחולים-לבנים אצו רצו להם שוב ושוב ביתרון מספרי, והגיעו לאינספור הזדמנויות, רק כדי לראות את וולטר פנדיאני מחמיץ שוב ושוב ממצבים קורצים. רק כדי שלא יגיע איזה שוויון מקרי ומנוגד למהלכי המשחק סידר לואיס גרסיה שער קליל לרופטה בדקה ה-90, כשבעוד אחת מהמתפרצות שלח רוחב לקשר הוותיק, וזה לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה. 1:3 ענק לקבוצה הקטנה של קטלוניה.

ולנסיה - לבנטה 0:3

המשבר החמור שעברה ולנסיה נראה כנחלת העבר. 52 דקות לחוצות עברו במסטאייה, עד שהחלה חגיגת השערים. הוגו ויאנה נהבקיע את הראשון ושיחרר הרבה לחץ, וארבע דקות מאוחר יותר הכפיל פרננדו מוריינטס את התוצאה. 11 דקות לסיות קבע הבלם הארגנטינאי את תוצאת המשחק עם השלישי.

קאפלו לא רוצה יותר את בקהאם

פאביו קאפלו יודע, כפי הנראה, שהראש של דייויד בקהאם כבר לא נמצא יותר בריאל מדריד. יומיים לאחר שהקשר האנגלי הגיע לסיכום הסנסציוני על חוזה בקבוצת לוס אנג'לס גלאקסי, בשורותיה ישחק החל מהעונה הבאה תמורת 250 מיליון דולר לחמש שנים, אומר המאמן האיטלקי כי מבחינתו בקהאם כבר לא שייך לקבוצה.

"הוא חתום על חוזה גדול בקבוצה אחרת והמחויבות שלו אליה גדולה. עם כזה חוזה, אני לא יכול לסמוך עליו עוד. בקהאם לא ישחק יותר בריאל מדריד. הוא רשאי להתאמן בקבוצה, אבל דשא הוא לא יראה".

קאפלו ציין כי לא דיבר עם בקהאם מאז החלטתו לחתום בקבוצה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully