וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראניקו יישאר אצלנו עד תום השלב הראשון"

לפי מאמן לובליאנה גספר אוקורן, מכבי ת"א תאלץ לחכות כמה שבועות לגארד הפיני. סכום השיחרור מחוזהו עומד על 300 אלף יורו

"טימו ראניקו הוא שחקן מפתח בקבוצה הזו. הוא המנהיג והמוח במגרש. אני מכבד אותו מאוד כשחקן, ולכן מובן שהוא יישאר כאן לפחות עד סיום שלב הבתים ביורוליג" – כך אמר אמש (שבת) גספר אוקורן, מאמן אולימפיה לובליאנה, בשיחה עם וואלה! ספורט.

אף שאוקורן מצוי בקשרי ידידות חמים עם נוון ספאחיה (שימש אשתקד עוזרו בריטאס וילנה), לא תהיה לדבר שום השפעה, לטענתו, על ההחלטה אם לשחרר את הגארד הפיני דווקא למכבי. "דיברתי עם נוון על טימו", הוא מספר. "הוא שאל אותי עליו הרבה שאלות, אבל לא אמרתי לו שאתן לטימו ללכת. מה גם שאני רק המאמן ועל דברים כאלה צריכים לדבר עם ההנהלה. אבל מה שבטוח, אין אפשרות שטימו יעזוב לפני סיום השלב הראשון ביורוליג".

על מה שיקרה לאחר מכן, מסרב אוקורן להתחייב. "תראה, זה ביזנס. השוק נפתח בסיום שלב הבתים, קבוצות שמעפילות לטופ-16 יכולות לקנות שחקנים מקבוצות שלא העפילו. בכל מקרה, גם אם נחליט לשחרר אותו, נצטרך קודם למצוא לו מחליף. זה לא פשוט. אבל כרגע לא החלטנו שהוא יכול ללכת. ההחלטה היא שטימו כאן לפחות עד סיום השלב הראשון, גם אם ביום רביעי נפסיד לפרטיזן ונאבד סיכוי להמשיך הלאה. לא אכפת לי כמה ניצחונות יש לי כרגע. אני לא רוצה לסיים אחרון בבית, לא רוצה לקבל ממכבי 30 הפרש ומחובנטוד 40. כשיסתיים השלב הראשון, נבחן את הדברים מחדש".

ראניקו קלע אתמול 25 נקודות (6 מ-14 ל-3, 7 מ-8 מהקו) וחילק חמישה אסיסטים בהפסדה של לובליאנה 97:98 לשירוקי (לאחר הארכה) במסגרת הליגה האדריאטית, ולא ירד מהמגרש לכל אורך 45 הדקות.

שיחות מרתוניות נערכו ביומיים האחרונים בין אנשי מכבי, סוכניו של ראניקו והמועדון הסלובני, אולם הצדדים טרם הגיעו להבנות באשר לדמי השחרור. ראניקו חתום בלובליאנה עד יוני 2008, קרי סיום העונה הבאה, אך בחוזהו מעוגן סעיף שחרור בסך של 300,000 יורו, סכום אותו מכבי אינה ששה לשלם.

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, התייחס גם הוא לסוגיית ראניקו ואמר כי "הוא רק אחד השחקנים שהוצעו לנו. יש לו ניסיון אירופאי והוא שיחק בעבר בפזארו, אבל עוד לא נסגר שום דבר. אני מאמין שעד יום שלישי-רביעי הדברים ייסגרו. בכל מקרה, מכבי לא תחתים את השחקן לפני שישוחרר מלובליאנה".

ביינום: "גארד נוסף יוריד ממני לחץ"

בתוך כך ערכה הערב (שבת) מכבי ת"א אימון מסכם לקראת משחק הגומלין מחר מול עירוני נהריה, במסגרת רבע גמר גביע המדינה. המשחק הראשון הסתיים, כזכור, ב-72:86 לצהובים. "היה לנהריה שבוע שלהם לתקן את השגיאות מהמשחק הראשון", טען עוזר המאמן גיא גודס. "אנחנו, לעומת זאת, שיחקנו משחק קשה ומתיש בבדאלונה והיה לנו רק יום אחד להתכונן. האולם יהיה מלא והאווירה תהיה טובה, אבל אנחנו נשחק חזק כי ההפרש לא מעניין ונצטרך לנצח".

"העיקר שנישאר ביחד, כמשפחה, ונשאיר את יתר הדברים בצד", הוסיף וויל ביינום, שנדמה וטרם התאושש מהמפלה בבדאלונה. "גארד נוסף? ביופורד עזב, טל עוד לא בריא לגמרי וגארד נוסף בהחלט יעזור לנו. זה יוריד ממני הרבה לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully